چاپ برند TEASE روی شیشه عطر

چاپ برند TEASE روی شیشه عطر - چاپ صنعتی ایساتیس

روش های چاپ صنعتی بسیار گسترده می باشند و می توان با استفاده از این روش ها روی انواع قطعات از جنس های بلور، فلز، چوب، پلاستیک، پارچه و… چاپ های برجسته و زیبایی را ایجاد کرد. به عنوان مثال چاپ روی شیشه عطر و ادکلن یکی از پرکاربرد ترین روش های چاپ صنعتی می باشد و در این قطعات طرح های زیبا به علاوه برند محصول روی آن درج می شود. چاپ برند TEASE روی شیشه عطر تنها یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفته و در آن طرح های بسیار زیبایی روی شیشه عطر شفاف ایجاد شده است. در ادامه این مطلب توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

بررسی اصول چاپ برند TEASE روی شیشه عطر

برای چاپ برند TEASE روی شیشه عطر می توان از روش چاپ سیلک استفاده نمود و هر نوع طرح مورد نظر شما را با استفاده از این روش روی شیشه های عطر و ادکلن درج کرد. با توجه به این که این شیشه های عطر دارای بدنه ای کاملاً مسطح می باشند، با کمک روش سیلک چاپی یک دست و بدون هیچ گونه کچلی روی آن ها ایجاد خواهد شد و به همین علت می توان از ظرافت و زیبایی چاپ اطمینان حاصل کرد. در این روش از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می شود. این رنگ ها دارای کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت هستند، همچنین قوام آن ها بسیار مناسب است و امکان ریزش رنگ از روی بدنه شیشه های عطر و ادکلن وجود ندارد. به همین دلیل به کارگیری این رنگ ها از افت کیفیت چاپ جلوگیری خواهد کرد. همچنین در این روش احتیاج به ساخت شابلون و فیکسچر وجود دارد و لازم است تا این قطعات از مواد اولیه درجه یک و توسط کارشناسانی با تجربه ساخته شوند چرا که به این صورت می توان دقت چاپ را افزایش داد. شابلون برای ایجاد طرح روی قطعه به کار می ‌رود و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعات در حین چاپ استفاده خواهد شد تا از حرکت قطعه جلوگیری شود و با ایجاد لرزش کیفیت چاپ افت نکند. به این صورت مقدمات چاپ انجام شده و می توان طرح مورد نظر را روی قطعه ایجاد نمود. در ادامه روش چاپ روی این قطعات برای شما همراهان محترم شرح داده می شود که پیشنهاد می دهیم حتما آن را مطالعه نمایید.

شما می توانید از مقاله چاپ طرح جغد روی بانکه نیز دیدن نمایید.

چاپ برند TEASE روی شیشه عطر به روش سیلک

مراحل چاپ برند TEASE روی شیشه عطر

در چاپ برند TEASE روی شیشه عطر ابتدا طراحی طرح انجام شده و سپس با توجه به آن شابلون و فیکسچر ساخته می شود. همان طور که در قسمت قبل توضیح داده شد، بهتر است تا در ساخت این قطعات از مواد اولیه درجه یک استفاده شود. به این طریق می ‌توان شیشه ها را کاملا از گرد و غبار تمیز کرده و با استفاده از شابلون جوهر را روی آن ها منتقل نمود. سپس قطعات چاپ خورده وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و با استفاده از این دستگاه می ‌توان از ریزش جوهر یا پوسته پوسته شدن چاپ با گذشت مدت زمان کوتاه جلوگیری نمود و در بسته بندی مناسب به مشتریان گرامی تحویل داد. با توجه به این که جنس شیشه بسیار حساس است و احتمال شکستن آن در اثر کوچک ترین ضربه وجود دارد، در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می ‌شود تا میزان خطای انسانی کاهش پیدا کرده و قطعات دچار شکستگی نشوند. بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر چاپ روی قطعات تولیدی خود را به ما بسپارید و محصولات چاپ خورده را در بالاترین کیفیت تحویل بگیرید. در این مجموعه خدمات دیگری شامل چاپ روی ماسک ، چاپ روی پد موس ، چاپ روی ساک دستی ، چاپ روی خودکار ، چاپ روی کفی کفش و … نیز انجام می گیرد که شما می توانید از آن ها نیز دیدن نمایید. توجه داشته باشید که برای چاپ روی قطعات گوناگون از روش های مختلفی استفاده می شود، برای مثال در صورتی که قصد چاپ لوگو و نوشته روی محصولات خود را داشته باشید روش چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب و چاپ سیلک مناسب است اما در چاپ تصویر می توان از روش چاپ ترانسفر و سابلیمیشن استفاده نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه خدمات گسترده ای شامل چاپ روی انواع قطعات در جنس های گوناگون، طراحی طرح، رنگ کاری، شابلون سازی، ساخت فیکسچر و… انجام می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ها وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز ما را دنبال کرده و به این صورت از جدیدترین خدمات انجام شده در این مجموعه دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *