چاپ روی ساک دستی روشی سودمند در تبلیغات!

چاپ روی ساک دستی - تیلیغی دائمی و موثر

امروزه روش های گوناگونی برای تبلیغات و بازاریابی محصول وجود دارد و بسیاری از افراد از هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی محصولات خود استفاده می کنند. چاپ روی ساک دستی یکی از انواع روش های تبلیغ محصول به حساب می آید که باعث دیده شدن بیشتر تولیدات شما خواهد شد. این نوع ساک با استفاده از جنس های گوناگون از جمله کاغذ و پارچه ساخته می شود و با به کار بردن چاپ لوگو و شعار شرکت ها کامل می شود. این شیوه های تبلیغ بسیار موثر و کارآمد است و باعث بازاریابی با کمترین هزینه خواهد شد و به این ترتیب سود مناسبی را به سمت مجموعه شما روانه می کند.

چاپ روی ساک دستی ابزاری در جهت تبلیغات و بازاریابی

آیا تا به حال فکر کرده‌اید تا بتوانید به طریقی سود حاصل از فروش محصولات یا ارائه خدمات مجموعه خود را افزایش دهید؟ برای این کار راهکار ساده ای وجود دارد و شما می توانید با استفاده از هدایای تبلیغاتی و چاپ روی لیوان ، چاپ روی پد موس ، چاپ روی چرم و چاپ روی ساک دستی تبلیغ موثری داشته باشید و با تیری دو نشان را هدف بگیرید. هنگامی که شما از ساک دستی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنید و محصول تولیدی، بروشور، کارت ویزیت و هدایای تبلیغاتی را درون آن به مشتریان خود عرضه می دارید، به این ترتیب مشتری از بسته بندی مناسب شما رضایت بیشتری خواهد داشت و به یکی از مشتریان دائمی شما تبدیل می شود، علاوه بر آن مشتری از این ساک برای هدف های گوناگون خود استفاده می کند و به این ترتیب نام برند شما در دید عموم افراد قرار می ‌گیرد، بنابراین استفاده از ساک دستی یا بگ تبلیغاتی علاوه بر بازگشت مشتری باعث جذب مشتری جدید نیز خواهد شد. چاپ ساک دستی معمولاً روی ساک مقوایی، پارچه‌ای و برزنتی انجام می شود و برای استفاده در نمایشگاه نیز بسیار مناسب خواهد بود. همچنین امروزه بسیاری از مجموعه ها و موسسات بزرگ این بگ های تبلیغاتی را برای معرفی برند خود به کار می برند.

شما می توانید از مقاله چاپ روی کفی کفش نیز دیدن نمایید.

چاپ روی ساک دستی - به عنوان هدیه تبلیغاتی

چاپ روی ساک دستی تبلیغی دائمی

در چاپ روی ساک دستی یا شاپینگ بگ با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ یووی چاپی با کیفیت و ماندگار روی بگ تبلیغاتی ایجاد می شود که در اثر شست و شوی ساک پارچه ای نیز از بین نخواهد رفت. به این ترتیب چاپ پوسته پوسته نشده و تا مدت ها روی ساک دستی باقی می ماند. در واقع می توان گفت که این نوع بازاریابی، تبلیغی دائمی و ماندگار است و برای مدت ها نام برند شما را در تیررس دید افراد قرار می دهد. در چاپ سیلک و چاپ تامپو با ساخت فیکسچر دقت چاپ افزایش می یابد و به این ترتیب چاپ ظریف و با کیفیتی ایجاد خواهد شد. در نظر داشته باشید که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی مراحل طراحی؛ ساخت قطعات مختلف مانند کلیشه، فیکسچر و شابلون؛ تثبیت سازی رنگ و بسته بندی در خود مجموعه انجام می پذیرد و در نهایت چاپی با کیفیت به دست شما می رسد، چرا که هدف این مجموعه کسب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد. در صورتی که شما نیز در نمایشگاه ها محصولات و خدمات خود را به افراد معرفی می نمایید، می توانید با استفاده از یک بگ تبلیغاتی، تعدادی از هدایای مختلف و تراکت ها را به دست افراد حاضر در نمایشگاه برسانید و به این ترتیب بازدید از غرفه خود را بیشتر کنید. توجه داشته باشید که در این نوع چاپ بهتر است لوگو، آدرس سایت و فضای مجازی، شماره تماس و شعار شرکت درج شود. شما می توانید طراحی این چاپ را به طراحان خلاق این مجموعه بسپارید و چاپ انحصاری و جلوه گری را دریافت کنید.

روش های چاپ روی ساک دستی

در چاپ روی ساک دستی می ‌توان از چاپ سیلک و چاپ تامپو استفاده نمود که برای چاپ روی ساک پارچه‌ای استفاده از چاپ سیلک توصیه می شود. این نوع چاپ دارای مزایای بی شماری نسبت به چاپ تامپو است، چرا که در آن احتیاجی به واسطه سیلیکونی برای ایجاد چاپ روی بگ تبلیغاتی وجود نخواهد داشت و می توان تنها با ساخت شابلون و کلیشه، چاپ با کیفیت و برجسته ای را روی ساک دستی ایجاد نمود. در این نوع چاپ می ‌توان از رنگ های با کیفیت آلمانی یا پودر مخمل برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده کرد. برای چاپ روی ساک پارچه‌ای بهتر است از رنگ های درخشان و برجسته آلمانی استفاده شود اما در چاپ روی ساک کرافت می ‌توان چاپ فلوک را به کار برد. در این نوع چاپ از پودر مخمل به جای رنگ استفاده شده و چاپ برجسته و نرمی روی محصول ایجاد می شود. از این روش می‌ توان برای چاپ روی پارچه نیز استفاده کرد و طراحی منحصر به فردی روی پارچه ایجاد نمود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می ‌توان با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک چاپی دقیق و با کیفیت را در تیراژ بالا انجام داد و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن قطعه چاپ خورده را در بسته بندی مناسب به دست مشتریان گرامی رساند. در این مجموعه با استفاده از دستگاه چاپ سیلک ابتدا طراحی طرح انجام می شود و بعد از ساخت شابلون و فیکسچر چاپ روی بگ تبلیغاتی انجام می شود. سپس قطعه وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و بعد از بسته بندی برای جلوگیری از آسیب به قطعه، به مشتریان محترم تحویل داده خواهد شد.

چاپ روی ساک دستی - به وسیله دستگاه اتوماتیک

چاپ روی ساک دستی به روش سابلیمیشن

در صورتی که قصد داشته باشید چاپ روی ساک دستی پارچه ای را انجام دهید می ‌توان از دستگاه چاپ سابلیمیشن نیز استفاده نمود. این روش نیازمند تهیه ملزوماتی می باشد که از آن ها می توان به جوهر سابلیمیشن، پرینتر، کاغذ مخصوص و چسب اشاره نمود. با استفاده از این قطعات می ‌توان چاپ سابلیمیشن را انجام داد و هر نوع طرحی را روی کیسه و ساک پارچه ای درج نمود. در این روش از حالت تصعید جوهر برای درج طرح روی قطعه استفاده می شود و به همین دلیل می توان هر نوع طرح یا تصویری را روی قطعه درج نمود. برای این کار ابتدا طراحی طرح انجام می‌گیرد و سپس با استفاده از پرینتر می توان آن را روی کاغذ مخصوص چاپ نمود. در نظر داشته باشید که پرینتر این نوع چاپ نیز نسبت به سایر چاپگر ها متفاوت است و نمی‌توان از هر نوع دستگاهی برای این کار استفاده کرد. در این روش پس از آن که طرح روی کاغذ مخصوص چاپ شد با استفاده از چسب آن را روی قطعه محکم می کنند. این برای آن است که در حین چاپ از تکان خوردن و لرزش کاغذ جلوگیری به عمل آید و چاپ دقیق و با ظرافتی ایجاد شود. به این صورت روی کاغذ گرما و حرارت ایجاد می ‌شود و این حرارت باعث خواهد شد تا جوهر قرار گرفته روی سطح کاغذ تصعید شده و به قطعه مورد نظر منتقل شود که در این عمل پرس کاغذ روی قطعه نیز موثر است. در نهایت می توان این کاغذ را از روی سطح پارچه جدا نمود و از تماشای چاپ زیبای ایجاد شده لذت برد. این روش دارای ماندگاری بسیار بالایی است و طرح های ایجاد شده توسط آن دقیقا همان چیزی است که روی کاغذ مخصوص چاپ می شود.

هزینه چاپ روی ساک دستی

با توجه به اینکه می توان برای چاپ روی ساک دستی از روش های گوناگونی استفاده نمود، نمی توان هزینه ثابت و معینی را برای آن در نظر گرفت. در این نوع چاپ جنس کیسه و ساک دستی، طرح مورد نظر، روش چاپ و… در هزینه نهایی تاثیر گذار خواهند بود. این نوع چاپ در تیراژ بالا انجام می گیرد و به این صورت هزینه چاپ بسیار کاهش خواهد یافت و با توجه به مزایایی که در استفاده از چاپ وجود دارد این هزینه بسیار ناچیز می نماید. بنابراین می توان چاپ را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفت، نه از دست رفتن هزینه! در نظر داشته باشید که قیمت چاپ در مقایسه با استفاده از لیبل تفاوت چندان زیادی نخواهد داشت و ماندگاری آن به مراتب بالاتر از لیبل می باشد. به ‌طور معمول لیبل ها دارای کیفیت پایینی هستند و به راحتی می توان آن ها را از روی ساک دستی جدا کرد و برای کیسه های پارچه ای نیز نمی توان از آن ها استفاده نمود. اما در صورتی که از چاپ استفاده شود دیگر این گونه مشکلات به وجود نخواهد آمد و می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان حاصل نمود. بنابراین بهتر است تا این روش کارآمد و ارزان قیمت را جایگزین سایر روش ها نمایید و با استفاده از ساک پارچه ای تبلیغات موثر و سودآوری را انجام دهید.

ملزومات مورد نیاز در چاپ روی ساک دستی

همانطور که گفته شد برای چاپ روی ساک دستی می ‌توان از چاپ سیلک و تامپو استفاده نمود. علاوه بر آن چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر نیز روش های کارآمدی برای این گونه قطعات می باشند، اما تمامی این روش ها نیازمند ملزوماتی هستند و تنها به این طریق می توان عملیات چاپ را انجام داد. البته با توجه به اینکه انواع روش های چاپ دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند ممکن است برخی از ملزومات در یکی از این روش ها مورد نیاز نباشند.

رنگ با کیفیت

از مهمترین ملزومات چاپ رنگ است که در چاپ سیلک و تامپو مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می‌شود و امکان ساخت رنگ مورد نظر شما وجود دارد. اما در چاپ طلاکوب از فویل های متالیز استفاده می شود و می توان این فویل ها را در رنگ های متنوع تهیه نمود.

کلیشه، شابلون و فیکسچر

در تمامی این روش ها برای ثابت نگه داشتن قطعات و جلوگیری از لرزش آنها در حین چاپ، استفاده از فیسچر کاملاً ضروری می‌باشد. شابلون نیز برای ایجاد طرح روی قطعه کاربرد دارد و در چاپ تامپو و سیلک مورد نیاز خواهد بود. کلیشه که به عنوان قالب نیز شناخته می شود یکی دیگر از ملزومات چاپ است که در چاپ طلاکوب و تامپو کارآمد خواهد بود و در چاپ سیلک نیاز به ساخت آن وجود ندارد.

دستگاه چاپ

مطمئناً مهمترین لازمه چاپ دستگاه چاپ به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد و تنها به این طریق می توان عملیات چاپ را در تیراژ بالا انجام داد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با انواع روش های چاپ به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در رابطه با انواع روش های چاپ، ساخت قطعات و خرید دستگاه چاپ مشاوره دریافت کنید. همچنین برای مشاهده سایر خدمات ما را از طریق شبکه ‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم و سود فراوان را برای مجموعه تولیدی تان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *