چاپ روی کفی کفش

در جهان امروز اکثر شرکت های تولید کننده، روی تمامی محصولات تولیدی خود از چاپ لوگو و آرم استفاده می نمایند. در واقع می توان گفت که امروزه روی هر محصولی چاپی وجود دارد و حتی قطعاتی که در دید افراد نیز نیستند دارای چاپ می باشند. با استفاده از این کار محصول تولیدی دارای شناسنامه خواهد شد و می ‌توان آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان روی هر قطعه ای چاپی درخشان و با کیفیت ایجاد نمود. یکی از انواع چاپ که در صنعت کفش سازی دارای اهمیت است، چاپ روی کفی کفش می باشد که در این مجموعه توسط به روز ترین دستگاه ها انجام می پذیرد.

اهمیت چاپ روی کفی کفش

به طور معمول در چاپ روی کفی کفش تنها اطلاعات مهم مانند آرم و لوگو شرکت به کار می رود و گاهی نیز طرح هایی روی کفی به کار برده شده که باعث زیبایی بیشتر کفش خواهد شد. همان طور که گفته شد کفی کفش چندان قابل دید نیست، چرا که درون کفش قرار گرفته و افراد توجه زیادی به آن ندارند. اما در صورتی که شما تولید کننده این محصول باشید نیاز دارید تا در میان انواع کفی کفش، برند خود را متمایز نمایید. این موضوع باعث شده تا تمامی تولید کنندگان روی هر نوع قطعه تولیدی خود از چاپ استفاده کنند و به همین علت امروزه صنعت چاپ بسیار گسترده است و می توان روی هر نوع قطعه محدب، مقعر، مسطح و … چاپ های با کیفیت و برجسته‌ای را ایجاد نمود. همچنین اهمیتی ندارد که جنس قطعه شما چه باشد، چرا که با استفاده از رنگ های بسیار با کیفیت می توان روی هر قطعه ای چاپ هایی با کیفیت و منحصر به فرد را ایجاد کرد. کفی کفش در تماس مستقیم با پا می باشد و به طور معمول از جنس پلاستیک ساخته می شود و دارای پوششی از جنس پارچه است. به طور معمول کفی ساخته شده به کارخانجات تولید کفش برده می شوند، اما بسیاری نیز انواع کفی کفش طبی را ساخته و به طور مستقیم به دست مصرف کنندگان می رسانند. بنابراین این نوع کفی به شدت نیازمند چاپ لوگو و آرم شرکت تولید کننده می باشد، چرا که افراد در صورت رضایت از محصول دفعات بعدی نیز به دنبال برند مورد نظر خواهند بود. به طور معمول چاپ روی قسمت پارچه ای کفی انجام می شود و به همین دلیل می توان از روش ‌های مختلفی برای چاپ روی محصول استفاده نمود که در ادامه ذکر خواهد شد.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی دستکش کار نیز دیدن نمایید.

 چاپ روی کفی کفش - تصویر صفحه یک ایساتیس

مناسب ترین روش چاپ روی کفی کفش

با توجه به اینکه چاپ های کوچکی روی کفی کفش ایجاد می شود می توان از دستگاه تامپو برای چاپ روی کفی کفش استفاده نمود. این دستگاه قابلیت چاپ روی انواع قطعات بسیار کوچک تا بسیار بزرگ را دارد و با وجود استفاده از پد سیلیکونی برای انتقال طرح به قطعه، ابعاد در این نوع چاپ دارای اهمیت نمی باشد. با استفاده از این روش می ‌توان چاپ های منحصر به فرد و با کیفیتی را روی پارچه ایجاد کرد. همچنین این دستگاه بسیار مناسب برای چاپ روی پلاستیک است و به این ترتیب روی کفی کفش در جنس های مختلف می ‌توان از چاپ استفاده نمود. در چاپ تامپو با در دست داشتن چند رنگ اصلی از جمله آبی، سفید، سیاه، زرد و … می ‌توان بی نهایت رنگ ایجاد کرد و به همین علت نزدیک ترین رنگ به سلیقه مشتری گرامی به دست خواهد آمد. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ با توجه به رنگ زمینه تعیین می شود و در صورتی که به اشتباه چاپی روی کفی ایجاد شود، می توان با استفاده از محلول PSV چاپ را به طور کامل پاک نمود و به همین دلیل میزان خطای انسانی در این نوع چاپ برابر با صفر خواهد بود. قیمت این نوع چاپ بسیار پایین است و می ‌توان در تیراژ های بالا نیز از آن استفاده کرد و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن قطعات چاپ خورده را تحویل گرفت. این نوع چاپ دارای مراحل گوناگونی است که در ادامه شرح داده خواهد شد.

چاپ روی کفی کفش - تصویر صفحه دو ایساتیس

مراحل چاپ روی کفی کفش

در قسمت قبل مزایای استفاده از چاپ تامپو روی کفی کفش شرح داده شد. در این قسمت قصد داریم تا شما را با مراحل چاپ روی کفی کفش به طور کامل آشنا نماییم تا شما بتوانید با آرامش خاطر بیشتری روش چاپ را انتخاب نمایید. در این نوع چاپ ابتدا طراحی طرح انجام می پذیرد و بعد از تهیه فیلم لیتوگرافی شابلون و کلیشه ساخته خواهد شد. این دو قطعه برای ایجاد طرح روی کفی کفش در چاپ تامپو ضروری هستند و در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس توسط کارکنانی کاردان و متخصص ساخته می شوند. بعد از آن فیکسچر برای افزایش دقت چاپ تهیه می شود که این قطعه با نگه داشتن کفی کفش در هنگام چاپ از هر گونه حرکت کفی جلوگیری می نماید و به این ترتیب چاپ ظریف و با کیفیتی ایجاد خواهد شد و سپس قطعه برای تثبیت رنگ و افزایش ماندگاری وارد دستگاه تثبیت رنگ یووی می شود و در نهایت قطعات چاپ خورده در بسته بندی مناسب برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی به مشتریان گرامی تحویل داده می شوند. تمامی مراحل طراحی تا چاپ توسط این مجموعه در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد و شما می توانید سفارش ساخت کلیشه، فیکسچر و شابلون را نیز از طریق سایت ثبت نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی خدمات مرتبط با چاپ را انجام می دهد و قادر به چاپ روی هر گونه محصولی خواهد بود که از آن ها می توان به چاپ روی لوازم آرایشی، چاپ روی پد موس، چاپ روی دستکش کار، چاپ روی لیوان و … اشاره نمود. شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان برای چاپ روی قطعه تولیدی خود به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید همچنین برای بازدید از سایر محصولات ما را از طریق صفحات اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و # چاپ صنعتی ایساتیس دنبال نمایید. با سپاس از همراهی شما

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *