چاپ روی بطری

امروزه بطری ها کاربرد بسیار زیادی در زندگی روزمره ما خواهند داشت. از این رو می توانید با چاپ روی بطری بسیاری از تبلیغات وایده های خود را به مصرف کننده و مخاطب خود انتقال دهید. این بطری ها می توانند در مصارف گوناگون مانند مصارف شخصی ، استفاده د آشپزخانه ، مصارف پزشکی ، مصارف صنعتی ، مصارف دارویی و … به کار گرفته شود. از این رو شما عزیزان می توانید با استفاده از یک چاپ زیبا بر روی این بطری ها که توسط مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس و با توجه به نوع تبلیغ شما انجام می شود تبلیغی زیبا و ماندگار بر روی قطره خود داشته باشید. این تبلیغات می تواند تاثیر بسیار زیادی در فروش محصول شما و حتی در کاهش بسیاری از هزینه‌های جانبی شما داشته باشند که در این مطلب تصمیم دارید به آنها بپردازد.

 

روشهای مختلف چاپ روی بطری

چاپ روی بطری با روش های متفاوت و منحصر به فردی انجام خواهد شد که مستقیماً به اندازه و شکل بطری شما بستگی خواهد داشت. با توجه به اینکه بیشتر بطری ها به شکل استوانه های دایره و یا مربعی ساخته خواهند شد، بهترین روش چاپ بر روی این بطری ها استفاده از دستگاه های چاپ تامپو، چاپ سیلک اسکرین، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب می‌باشد که هر کدام از طریق خاصی انجام خواهد شد. اگر قطعه شما به گونه ای باشد که سطح آن کاملا مسطح  نبود و در آن برآمدگی و فرورفتگی وجود داشت که می خواهید چاپ بر روی آن نقطه انجام شود، بهتر است از دستگاه چاپ تامپو برای انجام این  چاپ اسفاده شود. ولی اگر بطری شما کاملاً مسطح بود پیشنهاد میکنیم برای انجام چاپ‌های مسطح و متقارن از دستگاه چاپ سیلک استفاده کنید. توجه داشته باشید که طراحی و شکل قطعه شما تاثیر بسیار زیادی در انتخاب روش چاپ خواهند داشت . در قسمت بالا به آن اشاره کردیم هر کدام از روشهای چاپ دارای مراحل مختلف می باشند تا چاپ شما با دقت و زیبایی بر روی قطعه شما منتقل شود. تعداد رنگ های به کار رفته در طرح مورد نظر شما نیز می تواند تاثیر زیادی در انتخاب نوع روش چاپ داشته باشد. زیرا در روش‌های مانند چاپ تامپو، چاپ سیلک اسکرین و چاپ طلاکوب باید هر رنگ به صورت جداگانه بر روی قطعه شما چاپ شود که در انتها با کنار هم قرار گرفتن این رنگها طرح نهایی حاصل خواهد شد. اما در روش چاپ ترانسفر می توانید با استفاده از طراحی طرح مورد نظرتان بر روی نوارهای چاپ ترانسفر طرح ها با رنگ های گوناگون را تنها در یک مرحله بر روی قطعه منتقل نمایید.

 

شما عزیزان می توانید مطلب دستگاه چاپ طلاکوب پنوماتیک و هیدرولیک را نیز مطالعه نمایید.

 

فواید چاپ بر روی بطری

چاپ بر روی بطری فواید بسیاری را برای شما به همراه دارد . برای انجام تبلیغات شما بر روی بطری ها روش های گوناگونی نظیر چاپ لیبل و چسباندن طرح های چاپ شده بر روی کاغذ روی بطری وجود دارد.این نوع تبلیغات علاوه بر اینکه ماندگاری پایین‌تری نسبت به چاپ روی بطری برای شما دارد از کیفیت و کلاس کاری پایین‌تری نیز برخوردار است. علاوه بر آن در بطری هایی که برای نگهداری مواد خوراکی و یا دارویی استفاده می‌شود ممکن است استفاده از چسب برای چسباندن طرح ها ضررهایی را به همراه داشته باشد. اما با استفاده از روش های چاپ بر روی بطری های شیشه ای ، پلاستیکی ، سفالی،  فلزی و یا پت می‌توانید رنگ‌های کاملا بهداشتی و درجه یک خارجی را با طرحی زیبا بر روی قطعه خود منتقل نمایید و علاوه بر کیفیت بسیار زیبا ماندگاری بیشتری را در تبلیغات خود تجربه نمایید. لازم به ذکر است که تمامی چاپ های انجام شده در مجموعه ایساتیس توسط دستگاه های تثبیت کننده رنگ مقاوم می شوند تا در اثر سایش و یا دیگر عوامل طبیعی مانند تابش مستقیم نور و گرما دچار خرابی و یا پوسیدگی رنگ نشوند. علاوه بر آن این رنگ ها کاملاً قابل شستشو می باشند و به راحتی می توانید بطری هایی را که برای مصارف خانگی و یا تزیینی از آنها استفاده می کنید با استفاده از آب و مواد شوینده شسته و ضدعفونی نمایید.

 

چاپ روی بطری-تصویر2

 

مراحل چاپ روی بطری

با توجه به مواردی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم برای انجام چاپ روی بطری باید مراحل مختلفی را به ترتیب طی نماییم تا بتوانیم چاپی زیبا و ماندگار داشته باشیم. در ابتدا باید با توجه به شکل و جنس بطری مورد نظر، رنگ مناسب با آن جنس انتخاب شود و بعد از انجام چاپ ماندگاری بالا تر و درخشندگی بهتری داشته باشیم. بعد از انتخاب نوع رنگ، طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طرح مورد نظر شما را جهت ساخت شابلون و کلیشه آماده خواهند کرد و بعد از ساخت و تهیه فیکسچر مناسب ، عملیات چاپ بر روی قطعه مورد نظر شما انجام خواهد شد. در انتها با استفاده از دستگاههای پیشرفته چاپ صنعتی ایساتیس طرح شما بر روی قطعه تثبیت خواهد شد که در مرور زمان دچار خرابی و یا کمرنگ شدن نشود. توجه داشته باشید که تمامی مراحل باید با دقت و کیفیت بسیار بالای انجام شود و اگر در هر کدام از این مراحل کوتاهی از طرف مسئولان انجام گردد امکان داشتن چاپی بی کیفیت با ماندگاری پایین بسیار زیاد خواهد شد.

 

چاپ روی بطری-تصویر3

 

دریافت مشاوره در رابطه با چاب روی بطری

در صورتی که احتیاج به دریافت مشاوره در زمینه چاپ روی بطری در انواع و اشکال متنوع داشتید می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما با مشاورین ما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تماس حاصل نمایید تا با توجه به شکل و جنس قطعه شما و طرح مورد نظرتان بهترین و مناسب ترین روش چاپ را به شما معرفی نماییم. علاوه بر این شما می توانید در زمینه هایی نظیر طراحی ، شابلون سازی ، خرید رنگ و دستگاه های چاپ صنعتی اطلاعات بسیار زیادی را  از ما دریافت نمایید. همچنین شما عزیزان خواهید توانست از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

پرسش و پاسخ در رابطه با چاپ روی بطری

پرسش:  با سلام.خواستم بپرسم که آیا امکان چاپ بر روی بطری با ضخامت کم نیز وجود دارد و بعد از چاپ ، این بطری دچار پارگی و یا غرق شدن نخواهد شد؟

پاسخ : با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز. در پاسخ به سوال شما ما باید عرض کنیم که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان چاپ بر روی انواع بطری ها با جنس ها و ضخامت های مختلف وجود خواهد داشت و با توجه به اینکه در انجام چاپ بر روی قطعه شما از دستگاه های تمام اتوماتیک پنوماتیک استفاده خواهد شد، با تنظیم میزان فشار،از وارد شدن فشار بر روی قطعه شما جلوگیری خواهیم کرد تا در کنار داشتن چاپی زیبا به قطعه شما آسیبی وارد نشود. علاوه بر آن در مراحل مختلف چاپ و یا آماده سازی قطعه شما برای انتقال طرح بر روی آن، از روشها و رنگهایی استفاده خواهد شد که با جنس قطعه شما سازگاری داشته باشد تا از هرگونه پارگی و یا خوردگی بطری شما جلوگیری شود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *