چاپ روی لوازم آرایشی

چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی و طراحی بسته بندی محصول ، محصول مورد نظر شما را نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار متمایز خواهد کرد . سبک طراحی و کیفیت چاپ موجود روی لوازم آرایشی ، بسته بندی و حتی حجم برجستگی چاپ انجام شده بر روی بسته بندی لوازم آرایشی به قدری مهم و حائز اهمیت است که در نگاه اول می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب و مصرف کننده آن محصول داشته باشد. به گونه ای که مخاطب شما برای تایید کیفیت نام تجاری شما ابتدا چاپ و کیفیت آن را بررسی خواهد کرد و سپس اقدام به خرید محصول می نماید.

چاپ روی لوازم آرایشی

استفاده از یک چاپ با کیفیت بر روی بسته بندی لوازم آرایشی می تواند تا حد بسیار زیادی از ازجعل نام تجاری برند شما جلوگیری کند ، زیرا امروزه گسترش استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی باعث رونق فروش این محصولات و مشاهده محصولات فیک و تقلبی در بازار شده است. یک چاپ با کیفیت می تواند تضمینی برای بالا بردن عمر برند شما شود.

رابطه بین نحوه چاپ بر روی لوازم آرایشی ، کیفیت چاپ انجام شده بر روی این قطعات و ارزش مستقیم آن بر روی اعتماد برانگیز بودن کالا برای مشتری را نمی‌توان نادیده گرفت . تجربیات نشان داده است که مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی ، که اکثراً بانوان هستند، دقت بسیار بالایی در خرید این محصولات داشته و در صورتی که چاپ انجام شده بر روی قطعه و بسته بندی آن بی کیفیت باشد از اعتماد و اعتبار آنها نزد خریدار آن کاسته خواهد شد.

ویژگی های مهم چاپ بر روی لوازم آرایشی و بهداشتی

همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره کردیم چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی تاثیر بسیار زیادی در فروش و جذب مخاطب دارد. استفاده از رنگ های مناسب ، طراحی زیبا و به یاد ماندنی و روشهای مناسب جهت چاپ بر روی قطعه همگی می تواند از جمله مواردی باشد که چاپ بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی را منحصر به فرد و تاثیر گذار خواهد کرد. امروزه هزینه های بسیار زیادی صرف تبلیغات و بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی خواهد شد . اما تنها می توانید با داشتن یک چاپ و بسته بندی زیبا و به یاد ماندنی تاثیر بسیار زیادی در خریدار و مصرف کننده این محصول داشته باشیم زیرا یک چاپ زیبا و بدون نقص می تواند برای مدت زیادی در ذهن بیننده و خریداری و مصرف کننده باقی بماند، مخصوصا زمانی که طرحی زیبا و کارآمد جهت چاپ بر روی لوازم آرایشی در نظر گرفته شود.

چاپ بر روی لوازم آرایشی و بهداشتی باید در چندین مرحله انجام گیرد تا چاپی زیبا و بدون نقص داشته باشیم. در ابتدا باید با توجه به نوع قطعه ای که می خواهیم چاپ را بر روی آن انجام دهیم روش مناسب چاپ را انتخاب نماییم. برای قطعه هایی که شکل دوار و استوانه شکل دارند چاپ سیلک اسکرین پیشنهاد می شود. زیرا با استفاده از این روش چاپ می توانیم بدون هیچ گونه مشکل و با نهایت زیبایی و دقت چاپ هایی را که حالت دوار و دایره شکل دارند بر روی قطعه انجام دهیم.

برای قطعاتی که حالت صاف و مسطح دارند می توانیم از چاپ تامپو استفاده کنیم. در این چاپ رنگ با استفاده از یک پد سیلیکونی از روی کلیشه و شابلون به روی قطعه انتقال پیدا خواهد کرد. روش های مختلف دیگری نظیر چاپ ترانسفر ، چاپ یووی و … برای انجام چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد که متناسب به نوع قطعه انتخاب می شود. بعد از انتخاب قطعه نوبت به انتخاب رنگ مناسب با توجه به جنس قطعه خواهد رسید.

چاپ صنعتی روی لوازم آرایش

سپس بعد از طراحی اصولی طرح مورد نظرتان و ساخت شابلون و کلیشه مراحل اصلی چاپ بر روی قطعه آغاز خواهد شد. بعد از انجام آن نیز از روش‌های متداول که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس استفاده خواهد شد جهت خشک کردن و تثبیت رنگ بر روی قطعه استفاده خواهیم کرد.

طراحی و ساخت کلیشه و شابلون برای چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی

همانگونه که در قسمت قبل گفته شد برای چاپ روی لوازم آرایشی توسط دستگاههای تامپو یا سیلک اسکرین ابتدا باید طراحی مورد نظر انجام شود که این کار با استفاده از نرم افزارهای طراحی حرفه ای انجام خواهد گرفت. بعد از طراحی و گرفتن خروجی مناسب نوبت به تهیه فیلم لیتوگرافی خواهد رسید که با استفاده از آن شابلون و کلیشه مورد نظر شما ساخته خواهد شد. این شابلون و کلیشه بر روی میز مخصوص دستگاه قرار گرفته خواهد شد و به کمک آن طرح مورد نظر شما بر روی قطعه منتقل می شود. چاپ صنعتی ایساتیس با بهره گیری از جدیدترین و به روزترین دستگاه های دنیا و پرسنل کارآزموده آماده ارائه انواع خدمات کلیشه سازی ، شابلون سازی ، طراحی و خدمات چاپ بر روی کلیه قطعات مورد نظر شما می باشد.

زمانی که در رابطه با چاپ بر روی لوازم آرایشی و بهداشتی صحبت می کنیم تنوع بسیار زیادی از قطعات آرایش و بهداشتی مورد بحث و بررسی می باشد. طراحی و چاپ بر روی محصولاتی از قبیل جعبه های دارویی ،  جعبه های آرایشی و بهداشتی نظیر جعبه قرص و شربت ، ساک دستی، جعبه گیاهان دارویی، جعبه های کرم های محافظت کننده پوست ،جعبه های رنگ مو، ژل های بهداشتی، دستمال های کاغذی بهداشتی، انواع لوسیون ها، کرم های مایع ، پودرها ،عطر، رژ لب، لاک پاک کن، جعبه های مواد آرایشی چشم، مداد چشم، خط لب، جعبه های پنکک ، قوطی برق لب ، بسته بندی های رژ گونه ، شیشه استون و هر چیزی که شما بتوانید در گروه لوازم آرایشی و بهداشتی قرار دهید در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابل طراحی و چاپ می باشد.

چاپ قطعات لوازم آرایشی بهداشتی

تنوع و کیفیت رنگ در چاپ روی لوازم آرایشی

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های باکیفیت آلمانی جهت چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده خواهد کرد. استفاده از رنگ های با کیفیت و متناسب با نوع  و جنس قطعه تاثیر بسیار زیادی در درخشندگی ، شفافیت و ماندگاری چاپ خواهد داشت. تنوع و گستردگی این رنگ ها به قدری بالاست که شما عزیزان میتوانید از هرنوع ترکیب رنگ برای چاپ بر روی قطعات آرایشی و بهداشتی خود استفاده کنید. برای افزایش ثبات این رنگ ها  از هاردینرهای صنعتی استفاده می شود.  توجه داشته باشید که روش های متنوع چاپ صنعتی این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا با استفاده از روش‌های خاص بعد از چاپ بر روی قطعه ، در صورتی که از چاپ آن راضی نبودید ، با استفاده از محلول های PSV ، بدون آسیب رساندن به قطعه ، طرح چاپ شده بر روی آن را پاک نماییم و مجدداً طرح مورد نظرتان را بر روی آن انتقال دهیم.

قالب و فیکسچر برای چاپ بر روی لوازم آرایشی و بهداشتی

به دلیل تنوع بالای شکل و اندازه قطعات آرایشی و بهداشتی نیاز به قالب و فیکسچر جهت چاپ بر روی لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار احساس خواهد شد، تا قطعه بر روی میز کار ثابت باقی بماند و در زمان چاپ تمامی چاپ ها در روی یک نقطه زده شوند. به عبارت کلی قالب و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه بر روی میز کار مورد استفاده قرار می گیرد.