چاپ روی پد موس

چاپ روی پد موس - تصویر اصلی ایساتیس

پد موس لازمه به حرکت در آوردن موس می باشد و به همین دلیل تقاضای بسیاری برای خرید آن وجود دارد. امروزه بسیاری از ادارات و سازمان ها از پد موس با چاپ لوگو یا آرم مخصوص خود روی آن برای کارمندان استفاده می کنند و همچنین آن ها را برای تبلیغ به مشتریان خود می دهند. چاپ روی پد موس مانند شناسنامه ای برای محصول است و آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می نماید، به همین علت این نوع چاپ بسیار پرطرفدار است. با استفاده از انواع دستگاه ها می توان چاپ های زیبا و انحصاری را روی پد موس به وجود آورد که این نوع چاپ دارای روش هایی است که در ادامه شرح داده خواهد شد، همچنین تمامی نکاتی که در این نوع چاپ دارای ضرورت است به طور کامل بیان می شود. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

دلایل چاپ روی پد موس

بسیاری از افراد به جای استفاده از پد موسی سیاه رنگ و ساده علاقه مند به استفاده از پد موس های طرح دار و رنگی می باشند تا به این ترتیب جلوه مناسبی را در میز کامپیوتر خود ایجاد کنند. همچنین بسیاری از شرکت ها و سازمان ها جهت ایجاد جلوه ای منحصر به فرد و منظم در محیط کار خود از چاپ روی پد موس بهره می برند و این محصولات را در اختیار کارمندان خود قرار می ‌دهند. به این ترتیب علاوه بر ایجاد نظم از یک نوع تبلیغ ارزان قیمت نیز بهره می برند و کلاس کاری خود را به میزان زیادی ارتقا خواهند داد. البته می ‌توان در کنار پد موس از چاپ روی لیوان، چاپ روی کیبورد کامپیوتر و دیگر لوازم پر استفاده در شرکت و ادارات نیز استفاده کرد تا به این ترتیب یکپارچگی بی نظیری در شرکت شما ایجاد شود. علاوه بر آن می ‌توان از این نوع محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد و آن ها را به مشتریان ارائه داد و تبلیغی ماندگار و دائمی ایجاد کرد که کمک شایانی به بازگشت مشتری می نماید. این مورد برای بسیاری از شرکت ها و کارخانجات دارای اهمیت است چرا که بازگشت مشتری به معنای سود بیشتر خواهد بود و همان طور که مطلع هستید این مسئله از جذب مشتری جدید نیز ارزشمندتر است.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی لیوان نیز دیدن نمایید.

چاپ روی پد موس - تصویر صفحه یک ایساتیس

مراحل اولیه چاپ روی پد موس

پد موس در اکثر موارد دارای رویی از جنس پارچه می باشد. البته برخی از شرکت ها از چرم، چوب، شیشه، پلاستیک و تایر لاستیکی نیز برای ساخت پد موس استفاده می نمایند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و روش های چاپ متنوع می توان روی پد موس با جنس های مختلف چاپ های درخشان و زیبایی را ایجاد کرد که باعث افزایش جلوه این محصولات شود. در این مجموعه با توجه به جنس پد موس روش چاپ انتخاب می شود و کارشناسان متخصصی در این زمینه به مشتریان گرامی مشاوره خواهند داد. با انتخاب روش چاپ روی پد موس طراحی توسط طراحانی خلاق و مجرب انجام می گیرد و تمامی نکات دارای اهمیت مانند: کادر بندی، انتخاب فونت مناسب، استفاده از رنگ های گیرا با توجه به رنگ زمینه و… در نظر گرفته خواهد شد و به این ترتیب طرحی جلوه گر و انحصاری به وجود می آید که باعث دیده شدن برند یا افزایش فروش پد موس می شود. با استفاده از انواع دستگاه چاپ می توان هر نوع طرح و نقشی را روی پد ایجاد کرد و پد را به راحتی روی آن حرکت داد، البته در صورتی که شما بخواهید تنها لوگو و دیگر موارد ضروری را روی پد موس چاپ کنید، می توان از چاپ برجسته نیز استفاده کرد به صورتی که بتوان آن را با دست لمس نمود.

روش های چاپ روی پد موس

در چاپ روی پد موس می توان از چاپ سابلیمیشن، چاپ سیلک، چاپ تامپو و … بهره برد. این نوع چاپ ها دارای روش های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند اما در تمامی آن ها تیراژ چاپ نامحدود است و می توان در کوتاه ترین زمان قطعات چاپ خورده را به دست مشتریان گرامی رساند. در چاپ تامپو و سیلک از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می شود و با بهره بردن از چند رنگ اصلی می توان بی نهایت رنگ ایجاد نمود. همچنین در چاپ سابلیمیشن از جوهر مخصوص این نوع چاپ استفاده می‌ شود که دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی است و بیشتر برای چاپ بر روی پد موس پارچه‌ای به کار می رود. در چاپ به روش تامپو نیازمند ساخت شابلون کلیشه و فیکسچر هستیم که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی این قطعات توسط کارکنان متخصص این مجموعه تولید می شوند و به همین دلیل تمامی مراحل طراحی تا بسته بندی قطعه در مجموعه چاپ ایساتیس انجام می پذیرد که باعث بالا رفتن سرعت کار خواهد شد. شابلون و کلیشه برای ایجاد چاپ روی قطعه به کار می رود، همچنین ساخت فیکسچر باعث می شود تا قطعه روی میز کار ثابت مانده و چاپی دقیق و با ظرافت ایجاد شود. البته در چاپ سیلک احتیاجی به ساخت کلیشه نمی باشد و تنها با استفاده از شابلون و فیکسچر می توان عملیات چاپ را انجام داد. در نظر داشته باشید که روش چاپ سابلیمیشن به طور کل با این دو روش متفاوت است و در آن نیازمند کاغذ مخصوص، چسب مخصوص سابلیمیشن، پرینتر های سابلیمیشن و جوهر مخصوص خواهیم بود تا به این طریق با پرینت گرفتن طرح روی کاغذ و چسباندن آن به قطعه، به وسیله دستگاه چاپ سابلیمیشن جوهر های چاپ را روی قطعه منتقل کرد که این عمل به علت تصعید جوهر اتفاق می‌افتد.

چاپ روی پد موس - تصویر صفحه دو ایساتیس

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی انواع محصولات به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین برای مشاهده سایر خدمات ما را از طریق صفحات اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. این مجموعه توانایی چاپ روی انواع قطعات گرد، خمیده، مسطح و … را دارد و می تواند در کوتاه ترین زمان قطعاتی با چاپی با کیفیت را به شما تحویل دهد. با سپاس از نگاه شما

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *