چاپ بر روی پلاستیک

امروزه صنعت چاپ و تبلیغات به قدری پیشرفت کرده است که بسیاری از تولید کنندگان ترجیح می ‌دهند برای تبلیغات بر روی محصولات خود از چاپ صنعتی استفاده کنند. چاپ بر روی پلاستیک مزیت های بی شماری را برای افراد به همراه خواهد داشت. این چاپ ها علاوه بر ماندگاری بالا می ‌توانند با قدرتی که در انتقال نوع طرح بر روی محصول دارند تبلیغ بسیار مناسبی برای آن محصول باشند ، زیرا مصرف کننده دائماً با محصول شما در ارتباط است و تبلیغ شما برروی آن محصول را مشاهده خواهد کرد. همچنین در برخی از مواقع مشاهده می کنیم که نیاز به چاپ روی پلاستیک وجود خواهد داشت که این نوع چاپ می تواند نوعی طرح برای زیباتر کردن آن قطعه و یا حتی روش هایی مربوط به امور تبلیغاتی باشد.

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان این را دارد که تمام طرح های مورد نظر شما را با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا بر روی قطعات پلاستیکی شما چاپ نماید. استفاده از روش های چاپ به روز و رنگ های با کیفیت در این کار باعث شده این مجموعه تمام چاپ های خود را از نظر کیفیت و ماندگاری ضمانت نماید.

09121766908 مهندس دانشپور”

باید به این موضوع بسیار دقت شود که برای چاپ بر روی پلاستیک روش ها و رنگ های متنوعی وجود دارد که شما عزیزان باید با توجه به نوع طراحی ، شکل قطعه ، اندازه چاپ ،  اندازه قطعه و جنس قطعه مورد نظر تان که میخواهید چاپ بر روی آن انجام شود روش چاپ مناسب را انتخاب نمایید تا چاپ انجام شده ماندگاری مناسبی بر روی قطعه شما داشته باشد . به عبارت دیگر باید توجه کنیم که برای هر نوع ماده پلاستیکی باید رنگ مناسب با آن جنس ، روش چاپ مناسب برای آن قطعه و روش های تثبیت چاپ مناسب با آن را انتخاب کنید ، که این کار توسط تیم مجرب مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام خواهد گرفت.

چاپ تامپو روی پلاستیک

مراحل کلی چاپ بر روی پلاستیک

همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم ، چاپ بر روی پلاستیک نیازمند رعایت پیش زمینه هایی می باشد. در ابتدا باید جنس قطعه پلاستیکی شما بررسی شود تا نوع رنگ مناسب و سازگار با آن جنس را انتخاب کنیم. زیرا در غیر این صورت استفاده از از رنگ نامناسب امکان ریزش رنگ و چاپ بر روی قطعه پلاستیکی شما وجود خواهد داشت . پس از انتخاب نوع رنگ رنگ و روش چاپ ( که آن نیز با توجه به ابعاد و شکل قطعه شما مشخص می شود ) باید طرح شما به درستی و طبق اصول طراحی گردد تا در زمان چاپ بر روی قطعه مشکلی به وجود نیاید. در انتها پس از چاپ قطعه پلاستیکی شما مراحل تثبیت رنگ و بسته بندی انجام خواهد گرفت تا آسیبی به چاپ های انجام شده وارد نشود.

باید توجه داشته باشید که طراحی نقش نسبتا مهمی در انجام چاپ روی پلاستیک ایفا خواهد کرد ، زیرا طراحی باید جوری انجام گیرد که با توجه به شکل قطعه شما ، تمامی خطوط و نقش ها به درستی بر روی قطعه پلاستیکی شما انتقال پیدا کند و هیچ گونه فضای خالی در قسمت مورد نظر شما باقی نمی گذارد. همچنین با استفاده از فایل طراحی شما است که شابلون و کلیشه مورد نیاز جهت چاپ ساخته خواهد شد. بنابراین طراحی شما می ‌تواند در روند چاپ به شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

چاپ تامپو بر روی پلاستیک

یکی از روش هایی که در چاپ روی پلاستیک اهمیت زیادی دارد چاپ تامپو می باشد که این امکان را به شما می دهد تا بر روی هرنوع سطح و یا به عبارت دیگر هر قطعه با هر شکلی،  چاپ مورد نظر خود را انجام دهید. در این روش قطعه پلاستیکی شما بعد از بررسی از لحاظ جنس و تشخیص رنگ مورد نظرتان ، برروی فیکسچرهای دستگاه تامپو قرار خواهد گرفت و چاپ شما ، که بر روی کلیشه نقش بسته است ، با استفاده از پد های سیلیکونی دستگاه چاپ تامپو بر روی قطعه پلاستیکی شما منتقل خواهد شد. در این روش امکان چاپ های چند رنگ نیز به راحتی وجود خواهد داشت. به گونه‌ای که هر رنگ به صورت جداگانه بر روی قطعه شما منتقل خواهد شد و پس از خشک شدن رنگ بعدی بر روی آن چاپ می شود و شما می توانید ترکیب رنگ فوق ‌العاده‌ای بر روی قطعه پلاستیکی مورد نظرتان بهره مند شوید.

09121766908 مهندس دانشپور”

چاپ سیلک بر روی پلاستیک

یکی دیگر از روش های محبوب در چاپ بر روی پلاستیک چاپ سیلک می باشد که می تواند طرح مورد نظر شما را به راحتی بر روی قطعات شما چاپ نماید. علت محبوب بودن این روش چاپ این است که شما عزیزان می توانید بدون استفاده از واسط سیلیکونی جهت انتقال رنگ بر روی قطعه تنها با استفاده از یک شابلون این طرح مورد نظر خود را بر روی قطعه پلاستیکی منتقل کنید. البته توجه داشته باشید که این نوع چاپ ها بیشتر بر روی قطعات مدور و یا کاملاً مسطح انجام خواهد گرفت. در این روش چاپ تنها با یک مرحله از روی شابلون به قطعه شما منتقل می شود. همچنین مانند روش های قبل می ‌توانید از ترکیب رنگ زیبایی در چاپتان بهره مند شوید. در این روش با توجه به نوع طراحی تان می‌توانید در صورت نیاز از قرینگی خاصی در چاپ های خود بهره مند شوید.

چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب بر روی پلاستیک

از جمله روش های دیگر که برای چاپ روی پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند ، چاپ ترانسفر و یا چاپ طلاکوب می‌باشد. در چاپ ترانسفر طرح مورد نظر شما بر روی فویل ها چاپ شده و توسط دستگاه ترانسفر و اعمال حرارت بر روی قطعه شما منتقل خواهد شد. همچنین در چاپ طلاکوب این کار با استفاده از ورقهای طلاکوب انجام خواهد گرفت . توجه داشته باشید که در چاپ هایی مثل چاپ سیلک اسکرین و چاپ تامپو می توانید ماندگاری بالاتری نسبت به چاپ ترانسفر و طلا کوب داشته باشید.

چاپ روی نایلون و کیسه پلاستیکی

چاپ روی نایلون نایلکس و کیسه های پلاستیکی

یکی از انواع چاپ روی پلاستیک ، که طرفدار بسیار زیادی دارد ، چاپ روی نایلون یا چاپ روی نایلکس و انواع کیسه های پلاستیکی می باشد. این نوع چاپ ها با توجه به ظرافت انواع کیسه های پلاستیکی باید با دقت و حساسیت بالاتری انجام شوند تا علاوه بر داشتن چاپ‌های زیبا و بدون نقص ، ماندگاری بالاتری را در این نوع چاپ ها داشته باشیم. با توجه به اینکه برخی از روش‌های چاپ مانند چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب با اعمال حرارت انجام خواهد شد ، باید دقت بسیار زیادی در زمان استفاده از این نوع چاپ ها داشته باشیم تا نایلون و نایلکس مورد نظر ما دچار پارگی و یا سوختگی نشود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و به کارگیری نیروی کار ماهر و کارآزموده قابلیت چاپ بر روی انواع نایلون ،  نایلکس و کیسه های پلاستیکی را دارا می باشد.

09121766908 مهندس دانشپور”

هزینه چاپ بر روی پلاستیک

شاید از نظر بسیاری از افراد چاپ روی پلاستیک برای آنها هزینه بر باشد. اما در قبال این هزینه ناچیز باید به نکات دیگر نیز توجه داشته باشیدو همانگونه که گفته شد استفاده از چاپ بر روی پلاستیک و یا به عبارت دیگر چاپ صنعتی می‌تواند یک تبلیغ بسیار شکیل و ماندگار برای محصول و برند شما باشد که دائماً توسط مصرف کننده دیده خواهد شد و مصرف کننده را وادار به برقراری ارتباط با شما خواهد کرد. با توجه به ماندگاری بالای این نوع تبلیغات صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه های تبلیغاتی شما خواهد شد. روش ‌های دیگر تبلیغات ماندگاری پایین‌ تر و موقتی نسبت به این نوع تبلیغ خواهند داشت که تنها شما عزیزان با یکبار چاپ می توانید تبلیغی دائمی برای مصرف کننده خود داشته باشید.

چاپ بر روی پلاستیک بسته بندی

پلاستیک یا نایلون در بسته بندی انواع فرآورده های غذایی، میوه، خشکبار، ساندویچ و … به کار می رود و مواد غذایی با استفاده از این نوع بسته بندی به دست مصرف کنندگان می رسند. به طور معمول برای درج توضیحات و لوگو برند تولیدی، چاپ بر روی پلاستیک بسته بندی به کار می رود. چاپ روی این نوع بسته بندی با استفاده از روش چاپ تامپو و چاپ سیلک امکان پذیر است و می توان با استفاده از این روش ها هر نوع طرحی را روی پلاستیک بسته بندی ایجاد کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی ترکیب رنگ های متنوعی را با توجه به سلیقه مشتریان گرامی ساخت و از آن ها برای چاپ روی این نوع پلاستیک ها استفاده نمود. در این مجموعه با توجه به نظر مشتریان گرامی طراحی طرح انجام می پذیرد و چاپی درخشان و ظریف روی پلاستیک ایجاد خواهد شد. به این ترتیب شما می توانید محصولات خود را در این نوع بسته بندی به مشتریان عرضه نمایید تا افراد در هنگام استفاده از محصول متوجه چاپ روی آن شوند. در واقع می توان گفت که چاپ روی این نوع پلاستیک تبلیغی ارزان و کارآمد است که باعث جذب مشتری می شود. همچنین با وجود تنوع موجود در مواد غذایی و سایر محصولات با استفاده از چاپ می توان تولیدات خود را از محصولات مشابه تمایز بخشید و در واقع چاپ به عنوان شناسنامه کالا شناخته خواهد شد و دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

ماندگاری چاپ روی پلاستیک

اگر بخواهیم در رابطه با ماندگاری چاپ روی پلاستیک صحبتی بکنیم باید دوباره به این موضوع اشاره داشته باشیم که انتخاب نوع رنگ و روش چاپ مناسب با توجه به شکل و جنس قطعه تاثیر بسیار زیادی بر ماندگاری چاپ صنعتی شما خواهد داشت. همانطور که گفته شد انتخاب نوع رنگ مناسب با نوع و جنس قطعه باعث می شود که رنگ بعد از چاپ دچار ریزش نشده و ثبات نسبتا مناسبی بر روی قطعه داشته باشد. علاوه بر آن استفاده از روش‌های تثبیت چاپ و رنگ بر روی قطعه نیز تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری تبلیغ و چاپ شما خواهد داشتو مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز و مدرن تثبیت رنگ و ماندگاری بالایی را برای چاپ های شما به وجود خواهد آورد.

09121766908 مهندس دانشپور”

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان در زمینه طراحی ، خرید رنگ ، انتخاب روش مناسب چاپ و انجام انواع چاپ های صنعتی به قسمت تماس با ما سایت چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نموده و با مشاورین ما در ارتباط باشید . همچنین می توانید سوالات و نقطه نظرهای خود را از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما در میان بگذارید.