چاپ روی خودکار

چاپ روی خودکار - تصویر اصلی ایساتیس

بسیاری از برند ها از هدایای تبلیغاتی برای دیده شدن برند خود استفاده می کنند. به همین علت چاپ لوگو روی سررسید، خودکار، ساک پارچه‌ای و … در جهت شناخته شدن برند و دیده شدن هرچه بیشتر مجموعه تولیدی یا خدماتی بسیار حائز اهمیت و پر طرفدار است. چاپ روی خودکار یکی از بهترین نوع تبلیغات می باشد که دارای مزیت های گوناگونی است، چرا که خودکار یکی از وسایلی است که بیشتر افراد هر روزه با آن سر و کار دارند. در این مطلب سعی داریم تا تمامی موارد با اهمیت در این چاپ را به طور کامل بیان نماییم. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار بگیرد.

مزایای چاپ روی خودکار

همان طور که گفته شد هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین نوع تبلیغ برای محصولات یا خدمات ارائه شده شرکت شما می باشند. شما می توانید این هدایا را به مشتریان و افراد مورد نظر خود تقدیم کنید و یا در مکان های پر رفت و آمد قرار دهید تا افراد در هنگام استفاده از آن ها متوجه چاپ روی آن شوند. نکته قابل اهمیت در هدایای تبلیغاتی کارآمد بودن آن ها می باشد. هنگامی که شما از هدایایی مانند خودکار و سر رسید برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنید، این لوازم مورد استفاده قرار می گیرند و به این ترتیب افراد مورد نظر همواره اطلاعات چاپ شده روی هدیه تبلیغاتی را از نظر می‌ گذرانند. چاپ روی خودکار یکی از ارزان ترین و  کارآمد ترین نوع تبلیغ می باشد، چرا که خودکار یکی از ضروری ترین لوازم در زندگی هر فردی است و بیشتر مردم به طور روزانه چندین بار از این وسیله استفاده می کنند، به این ترتیب در صورتی که چاپی روی آن ایجاد شده باشد متوجه آن خواهند شد. شما می توانید از چاپ روی انواع خودکار پلاستیکی و فلزی استفاده کنید و آن ها را برای تبلیغات به دیگران هدیه دهید. در نظر داشته باشید که استفاده از چاپ بر روی خودکار فلزی تبلیغ شکیل تری خواهد بود و همچنین کارآمد تر می باشد، چرا که اکثر افراد خودکار های فلزی را دور نمی اندازند و در صورت تمام شدن جوهر آن، جوهر جدیدی برایش تهیه می کنند. حالا فرض نمایید که چاپ ایجاد شده در این نوع خودکار بعد از مدتی کوتاه پاک شود! به نظر شما این نوع تبلیغ همچنان موثر و کارآمد است؟ در ادامه این بحث به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

شما می توانید از مقاله چاپ روی لیوان کاغذی نیز دیدن نمایید.

چاپ روی خودکار - تصویر صفحه اول ایساتیس

موارد با اهمیت در چاپ روی خودکار

موارد بسیاری در چاپ روی خودکار دارای اهمیت می باشند، اما مهم ترین آن ماندگاری چاپ است. تصور نمایید که بعد از صرف هزینه قابل توجه برای خرید خودکار، چاپ روی آن بعد از مدت کوتاهی پاک شود، به این ترتیب افراد با وجود حجم اطلاعات بی شمار روزانه به سرعت نام برند شما را از یاد خواهند برد. اما در صورتی که از چاپی دقیق و ماندگار استفاده نمایید برند شما همواره در معرض دید مخاطب قرار می گیرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ یووی، ماندگاری چاپ بسیار بالا می رود و با گذشت زمان چاپ کم رنگ نخواهد شد، به این ترتیب این نوع تبلیغ بسیار مانا خواهد بود. در این نوع چاپ طراحی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد، چرا که با توجه به اندازه خودکار تنها باید نکات کلیدی را روی آن درج نمود که شامل لوگو، نام برند، شماره تماس و … می باشند. استفاده از رنگ های متنوع در این چاپ باعث جلوه بیشتر خودکار خواهد شد که توجه به آن ضروری می باشد. طراحان مجرب مجموعه چاپ ایساتیس همه موارد قابل اهمیت در دیده شدن بیشتر هدایای تبلیغاتی را در نظر می گیرند و به همین علت شما می توانید با اعتماد به این مجموعه تبلیغی موثر را داشته باشید.

مراحل چاپ روی خودکار

با توجه به ابعاد کوچک خودکار در چاپ روی این محصول از دستگاه چاپ تامپو استفاده می شود. البته می ‌توان با توجه به جنس خودکار و همچنین سلیقه مشتریان گرامی از چاپ طلاکوب، چاپ ترانسفر، چاپ سیلک و … نیز استفاده نمود، اما استفاده از چاپ تامپو نسبت به دیگر انواع چاپ مزیت های بیشتری را دارد که یکی از آن ها تیراژ چاپ می باشد. به وسیله دستگاه تامپو چاپ روی خودکار در تیراژ بالا انجام خواهد شد و به این ترتیب شما می توانید در کوتاه ترین زمان، هدایای تبلیغاتی خود را در تیراژ بالا تحویل بگیرید. در این روش از پد سیلیکونی برای چاپ استفاده می ‌شود، به این ترتیب که رنگ از روی کلیشه به وسیله پد برداشته شده و سپس روی قطعه قرار می گیرد و بعد از آن قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ خواهند شد که باعث خشک شدن جوهر و افزایش ماندگاری رنگ می شود. در نهایت خودکار ها برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی بسته ‌بندی شده و تحویل مشتریان خواهند شد. توجه داشته باشید که در این چاپ از فیکسچر برای فیکس کردن قطعه استفاده می شود که باعث افزایش دقت چاپ و ایجاد چاپی یکدست می شود. چاپ های ایجاد شده به وسیله دستگاه تامپو برجسته و درخشان است و تنوع رنگ در این نوع چاپ بسیار بالا می باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی مراحل طراحی طرح، ساخت کلیشه، ساخت فیکسچر و ساخت شابلون به وسیله کارکنان مجرب این مجموعه انجام خواهد شد و قطعات چاپ خورده در بسته بندی تحویل مشتریان گرامی می گردد. انواع دستگاه چاپ موجود در این مجموعه از نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند و رنگ های درجه یک آلمانی در انواع روش های چاپ به کار می روند.

چاپ روی خودکار - تصویر صفحه دوم ایساتیس

چاپ روی خودکار در تهران

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قادر است تا به هم وطنان محترم تهرانی خود خدماتی را در جهت دیده شدن نام برند آن ها ارائه کند. چاپ روی خودکار به این منظور انجام می گیرد و با استفاده از آن شرکت ها و کارخانجات مختلف می‌ توانند تبلیغات کارآمدی را انجام دهند. استان تهران یکی از قطب های صنعتی ایران است و کارخانجات بسیاری در این استان به تولید لوازم التحریر می پردازند. یکی از مهم ترین لوازم تحریر خودکار است که مورد استفاده اکثر افراد از پیر و جوان قرار می‌گیرد. کارخانجات تولید کننده خودکار و دیگر لوازم التحریر می توانند با هزینه اندک نام برند خود را روی خودکار های تولیدی چاپ نمایند و به این طریق از محصول خود در جهت تبلیغات نیز استفاده کنند. به این ترتیب شما می توانید برند خود را به مخاطبین بیشتری معرفی کنید و افراد جدیدی را به جمع مشتریان خود اضافه نمایید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس یکی از معتبر ترین شرکت های چاپ در استان تهران می باشد و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها می ‌تواند روی هر نوع خودکاری چاپی جلوه گر و منحصر به فرد را ایجاد کند. با اعتماد به ما می ‌توانید به سود بیشتری دست یابید و از رقبای خود پیشی بگیرید، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم تا این فرصت را از دست ندهید و از محصول تولیدی خودتان در جهت بازاریابی نیز استفاده کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قادر به ارائه انواع چاپ روی لوازم آرایشی، چاپ بر روی پلاستیک، چاپ بر روی شیشه، چاپ روی بطری، چاپ روی هدایای تبلیغاتی و … می باشد. همچنین این مجموعه قادر به ساخت انواع شابلون، کلیشه، فیکسچر و… است و علاوه بر آن انواع دستگاه چاپ صنعتی را ارائه می دهد. لطفا برای کسب مشاوره رایگان در زمینه انواع چاپ یا خرید دستگاه به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و همچنین برای مشاهده دیگر خدمات و محصولات ما را از طریق صفحات اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *