چاپ روی ماسک | چاپ صنعتی بر روی Mask

چاپ روی ماسک به صورت بهداشتی - چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه با توجه به آلودگی هوا و افزایش آلاینده ها، همچنین به دلیل شیوع بیماری ‌های واگیردار که بسیار شایع شده اند، به خصوص بیماری کرونا که تمام جهان با آن دست و پنجه نرم می ‌کند، استفاده از ماسک برای حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری بسیار اهمیت دارد. این اهمیت به قدری است که محققان پیش بینی کرده اند که استفاده از ماسک ابتلا به کرونا را تا ۸۵ درصد کاهش می دهد. به همین دلیل بسیاری از کارخانجات، اقدام به تولید ماسک نموده اند. اما به نظر شما چه چیزی این نوع ماسک ها را از یکدیگر متمایز می کند؟ چاپ روی ماسک عاملی است که باعث برجسته شدن برند شما در میان دیگر ماسک های موجود در بازار می شود. در ادامه این مطلب به مزایای استفاده از چاپ برند بر روی محصول و نحوه ی انجام این چاپ می پردازیم. همراه ما باشید.

 

اهمیت استفاده از چاپ روی ماسک

ماسک ها دارای انواع مختلفی هستند و در انواع فیلتر دار و بدون فیلتر ساخته و روانه بازار می ‌شوند. ابتدا در نظر داشته باشید که با توجه به فروش بسیار خوب ماسک در دوران کرونا، حتی کارگاه های کوچک نیز اقدام به تولید این محصول نموده اند که در اکثر موارد به صورت غیر بهداشتی تهیه خواهد شد و استفاده از آن ها توصیه نمی‌ شود. وجه تمایز این نوع ماسک با ماسک هایی که کاملاً بهداشتی و در کارخانه های مربوطه ساخته شده اند در کیفیت پارچه استفاده شده و همچنین چاپ روی ماسک می باشد. هنگامی که شما برای ماسک های تنفسی تولید شده در مجموعه خود از چاپ استفاده می نمایید و طرح یا اطلاعات برند خود را روی آن حک می کنید، افراد جامعه اعتماد بیشتری نسبت به برند شما پیدا خواهند کرد و اولویت آن ها در خرید ماسک، استفاده از تولیدات برند شما خواهد شد، به همین علت علاوه بر چاپ، ماندگاری آن نیز دارای اهمیت است. در واقع می توان گفت که چاپ خوب، چاپی است که دارای طراحی منحصر به فرد و چشمگیر  و همچنین با دوام و ماندگار باشد، تا همیشه در معرض دید مخاطب قرار بگیرد. با توجه به اینکه ماسک تنفسی برای مدت کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرد، سرانه مصرف آن بالا است و با توجه به وجود بیماری در جامعه، هر فرد عادی احتیاج به حداقل ۲۰ عدد ماسک در ماه دارد. در صورتی که ماسک تولید شده در مجموعه شما به صورت بهداشتی تهیه شده باشد، با استفاده از یک چاپ با کیفیت و با رنگ بندی مناسب مورد توجه مشتری قرار می گیرد و سود بسیاری را به سمت مجموعه شما سرازیر می کند که در برابر هزینه چاپ بسیار ناچیز می نماید.

چاپ روی ماسک-تصویر3

مزایای استفاده از دستگاه تامپو و سیلک در چاپ روی ماسک

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز و همچنین با افتخار به حضور کادری مجرب و کاردان، انواع چاپ از جمله: چاپ طلاکوب، چاپ تامپو، چاپ سیلک و چاپ ترانسفر روی هر نوع محصولی انجام می شود که به دیده شدن برند کمک می نماید. در چاپ روی ماسک ‌می توان از دستگاه های چاپ تامپو و چاپ سیلک استفاده نمود که برای چاپ روی هر نوع قطعه با جنس پلاستیک، پارچه، ورق فلزی و… مناسب است. تیراژ چاپ در این دو دستگاه بسیار بالا می باشد و به همین علت سرعت چاپ خیلی زیاد است، همچنین هزینه تمام شده بسیار پایین و مناسب می باشد. شما می توانید تمامی مراحل چاپ از طراحی تا بسته بندی را به این مجموعه بسپارید و چاپی درخشان و منحصربه فرد را روی محصول خود ایجاد کنید. در چاپ تامپو و چاپ سیلک روی ماسک از رنگ های آلمانی درجه یک و همچنین دستگاه های نیمه اتوماتیک استفاده می شود و شابلون، کلیشه و فیکسچر با توجه به نوع محصول و نوع چاپ برای افزایش دقت و کیفیت در چاپ ساخته می شود، همچنین در نهایت برای تثبیت رنگ چاپ، دستگاه یووی مورد استفاده قرار می گیرد. در دستگاه تثبیت کننده یووی از اشعه فرابنفش برای خشک کردن رنگ چاپ به شیوه کاملاً بهداشتی استفاده می شود که به سرعت باعث خشک شدن جوهر چاپ می شود.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو بر روی تسمه را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل چاپ روی ماسک

دستگاه های چاپ تامپو و چاپ سیلک دارای تفاوت هایی نسبت به یکدیگر می باشند، در چاپ تامپو از پد های سیلیکونی برای انتقال طرح به قطعه استفاده می شود اما در چاپ سیلک طرح به صورت مستقیم، توسط شابلون روی قطعه قرار خواهد گرفت و همچنین در چاپ سیلک احتیاج به ساخت کلیشه یا قالب نمی باشد اما در هر دوی این نوع چاپ ها ساخت فیکسچر بسیار دارای اهمیت است، چرا که باعث ثابت ماندن ماسک در هنگام چاپ می شود و دقت چاپ را افزایش خواهد داد. بعد از عمل چاپ روی ماسک ، قطعه به سرعت وارد دستگاه یووی شده و رنگ آن تثبیت می ‌شود و سپس بسته بندی برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که تمامی این مراحل در محیط کاملاً بهداشتی انجام شده و در نهایت استفاده از دستگاه یووی علاوه بر تثبیت رنگ هرگونه میکروب و باکتری را از بین می برد. این مجموعه همچنین می تواند طراحی برند و لوگو شما را انجام دهد که این کار توسط طراحان مجرب این شرکت انجام خواهد شد. به این ترتیب شما می توانید تمامی مراحل چاپ را به ما بسپارید و در نهایت محصولی با چاپ منحصربه فرد را در بسته بندی تحویل بگیرید.

 

چاپ روی ماسک-تصویر2

 

چاپ روی ماسک به روش سابلیمیشن

از دیگر روش هایی که می توان با استفاده از آن چاپ روی ماسک را انجام داد، روش چاپ سابلیمیشن می باشد. در این روش امکان ایجاد هر نوع طرح و تصویر روی انواع ماسک در مدل ها و جنس های گوناگون وجود دارد و به این ترتیب می توان با چاپ تصاویر منحصر به فرد و متنوع فروش بالایی را به دست آورد. در این روش ابتدا طراحی طرح انجام خواهد گرفت و سپس با استفاده از پرینتر جوهر افشان طرح روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن چاپ می‌ شود. در نظر داشته باشید که در این چاپ احتیاج به جوهر های مخصوص خواهیم داشت و نمی ‌توان از هر نوع رنگی برای آن استفاده نمود. به این طریق بعد از ایجاد طرح با استفاده از چسب مخصوص، کاغذ روی ماسک ثابت می شود و از حرکت آن جلوگیری خواهد شد و سپس پرس حرارتی به وسیله دستگاه چاپ سابلیمیشن انجام خواهد گرفت که باعث تصعید جوهر ها و ایجاد آن ها روی ماسک می شود. با کامل شدن این مرحله طرح مورد نظر در بالاترین دقت و ظرافت روی ماسک قرار خواهد گرفت که باعث می شود تا جلوه این محصول کاملاً تغییر کرده و بسیار زیبا و مشتری پسند شود. بنابراین می ‌توانید از فروش بالای محصولات خود اطمینان یافته و برای تمامی مشتریان از قشرهای گوناگون طرح های مورد پسند آن ها را در نظر بگیرید. با استفاده از این روش امکان چاپ بر روی پارچه نیز وجود دارد و می توان روی انواع تیشرت، روسری، پرده و… نیز چاپ های زیبا و با کیفیتی را ایجاد نمود.

چاپ روی ماسک کودک

از دیگر خدماتی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد چاپ روی ماسک کودک می باشد. برای این محصول می توان از طرح های فانتزی و کودکانه استفاده کرد تا مورد پسند کودکان قرار گرفته و آن ها را ترغیب به استفاده از ماسک کند. برای این نوع چاپ می توان از دستگاه چاپ تامپو، چاپ سیلک، چاپ ترانسفر و چاپ سابلیمیشن استفاده نمود و به این طریق امکان درج برند شما نیز وجود خواهد داشت. با توجه به این که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که کودکان بالای ۵ سال بهتر است از ماسک استفاده کنند، بسیاری از تولید کنندگان ماسک به طراحی ماسک کودک روی آورده ‌اند. با توجه به این که ابعاد صورت کودکان نسبت به بزرگسالان کوچک تر است و ماسک های مخصوصی برای آن ها نیاز خواهد بود و با توجه به روحیه متفاوت کودکان بهتر است تا از طرح های شاد دخترانه و پسرانه روی ماسک های خود استفاده کنید. به این صورت می توانید اطمینان داشته باشید که فروش قابل توجه ای برایتان صورت خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی انواع ماسک کودک تمامی شرایط بهداشتی رعایت خواهد شد و به این طریق می ‌توان با اطمینان خاطر این محصولات را جهت فروش توزیع نمود. همچنین تنوع رنگ موجود بسیار بالا است و می توان با توجه به طرح نهایی از رنگ های بسیار زیبا و رنگارنگی استفاده نمود.

طراحی طرح در چاپ روی ماسک

امروزه انواع ماسک در طرح های متنوع به فروش می رسد چرا که اکثر افراد علاقه ‌مند به استفاده از ماسک های طرح دار هستند. بنابراین در چاپ روی ماسک طراحی طرح دارای اهمیت بالایی خواهد بود. طراحی طرح می ‌تواند با اهداف گوناگون انجام شود برای مثال در صورتی که قصد استفاده از ماسک در جهت تبلیغات برند خود را دارید می توانید تنها لوگو خود را روی این محصول چاپ کنید. به این صورت فرد استفاده کننده از ماسک و سایر افرادی که در ارتباط با آن خواهند بود می ‌توانند نام برند شما را مشاهده کرده و آن را به ذهن خود بسپارند. همچنین تمامی سازمان ها و ادارات می توانند با درج نام اداره یا برند خود روی ماسک این محصولات را به کارکنان و خانواده های آن ها اهدا کنند تا کارکنان بتوانند در محیط کار از ماسک های برند سازمان و شرکت برای خود استفاده کنند. این مسئله باعث خواهد شد تا برند سازی شرکت کامل شده و کلاس کاری کارکنان افزایش یابد. علاوه بر آن در صورتی که شما تولید کننده ماسک هستید و قصد دارید تا آن ها را برای فروش در میان عموم مردم توزیع کنید، می توانید تنها از طرح های متنوع استفاده نمایید که مطمئناً به این روش فروش بسیار بالایی برای شما ایجاد خواهد شد. در این مجموعه طراحان خلاق و با تجربه طراحی طرح را انجام خواهند داد و به همین علت می توانید از ایجاد طرح های زیبا و منحصر به فرد اطمینان حاصل کنید. علاوه بر آن با توجه به این که در این مجموعه از رنگ های درجه یک و با کیفیت استفاده می شود ماندگاری چاپ بسیار بالا خواهد بود و امکان پوسته پوسته شدن رنگ ها بر اثر شستشو وجود ندارد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای ثبت سفارش خود و چاپ روی انواع ماسک های فیلتردار و بدون فیلتر با نازل ترین قیمت، به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و با ارتباط با کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین در رابطه با خرید انواع دستگاه چاپ تامپو، چاپ سیلک، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب و یا سفارش شابلون سازی، ساخت کلیشه، فیکسچر سازی ، شابلون سیلک و…  مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. علاوه بر این شما می توانید از طریق صفحات مجازی در اینستاگرام و تلگرام دیگر محصولات و خدمات شرکت را مشاهده کنید. با تشکر از نگاه شما عزیزان

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

8 نظر

  1. کفسان صالحی پاسخ

    سلام
    مرسی از اطلاعاتی که شیرکردید
    من نیازمند ماسکهایی هستم با رنگ دلخواه و طراحی لوگوی شرکتمون
    میشه لطف کنید بفرمایید کجا این کارانجام میشه

  2. ند ا عباسی پاسخ

    سلام و روز بخیر
    طرح ها چاپ روی ماسک رو خودتون نمونه دارین؟ و تعداد سفارش باید حتما بالا باشه؟

    1. isatis نویسنده پاسخ

      سلام
      طرح دلخواه شما بر روی ماسک چاپ خواهد شد. سفارش شما چه تعدادی می باشد؟
      برای کسب آگاهی بیشتر با شماره 02133283546 تماس بگیرید.
      موفق باشید

      1. مراد اسلمی پاسخ

        سلام و روز بخیر چاپ روی ماسک طرح محرم با تعداد ۵۰۰ عدد میخوام میخواستم درمورد قیمتش بدونم؟

        1. isatis نویسنده پاسخ

          سلام دوست عزیز
          لطفا با شماره های مجموعه تماس بگیرید ، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

  3. امیرعلی بحرالعلومیان پاسخ

    سلام , میخواستم بدونم چاپ طرح و رنگ دلخواهم روی ماسک چقدر میشه هزینش و تا چه مدت زمانی به دستم میرسه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *