چاپ روی کیف پول

چاپ روی کیف پول به روش تامپو

کیف پول از جمله لوازم ضروری است که هر فرد در بیرون از منزل همراه خود خواهد داشت تا به این ترتیب به پول های نقد و کارت های اعتباری خود نظم و ترتیبی ببخشد. با توجه به این مسئله کارخانجات، شرکت ها و سازمان‌ها می ‌توانند از چاپ روی کیف پول برای بازاریابی محصول و تبلیغ برند خود استفاده نمایند. علاوه بر آن تولید کنندگان کیف پول چرمی یا پارچه‌ای می توانند از چاپ روی محصولات خود در جهت دیده شدن بیشتر از پیش برند خود استفاده کنند. شما می توانید چاپ روی انواع کیف پول یا سایر هدایای تبلیغاتی را به مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بسپارید و از ایجاد طرح های زیبا روی بدنه پارچه و یا چرمی کیف پول شگفت زده شوید.

چرا از چاپ روی کیف پول استفاده کنیم؟

در جهان امروز که روی هر نوع سطحی از چاپ برای ایجاد طرح های متنوع استفاده می شود، می ‌توان با چاپ روی پارچه، چاپ روی چرم و همچنین چاپ روی محصولات پارچه ای و چرمی، فروش این نوع تولیدات را بیشتر نمود. استفاده از چاپ روی کیف پول و سایر محصولات چرمی با مقاصد بازاریابی برای کسب سود بیشتر بسیار مناسب خواهد بود. در واقع شما می توانید کیف پول های ساده را به صورت عمده، در قیمت‌ های پایین تهیه کرده و با استفاده از چاپ لوگو خود آن ها را زینت بخشید و از این محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. در جهان امروز روش های تبلیغ برند بسیار گسترده است و بسیاری از این روش ها نیازمند صرف هزینه بالا می باشند اما هدایای تبلیغاتی از دیرباز برای بازاریابی محصول به کار می رفتند و جزء تبلیغات ارزان محسوب می شوند که از آن ها می توان به چاپ روی پد موس، چاپ روی لیوان و … اشاره نمود. در این میان با توجه به کاربرد کیف پول استفاده از این وسیله برای بازاریابی کارآمد تر خواهد بود، چرا که افراد به میزان زیادی از این وسیله استفاده می کنند و در هر بار استفاده از کیف پول متوجه چاپ روی آن خواهند شد به این ترتیب می ‌توان درمیان حجم بی شمار اطلاعات موجود، نام برند خود را در ذهن افراد مد نظر حک نمود. شما می توانید کیف پول های چاپ خورده را به کارمندان، مشتریان و افراد مورد نظر خود هدیه دهید و یا آن ها را در مکان های عمومی و پر رفت و آمد قرار بدهید. اما به نظر شما در این نوع چاپ چه مسائلی دارای اهمیت است؟ در ادامه برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی فوم یکبار مصرف نیز دیدن نمایید.

چاپ روی کیف پول - چاپ ماندگار و باکیفیت

روش مناسب برای چاپ روی کیف پول

انتخاب روشی مناسب برای چاپ روی کیف پول بسیار با اهمیت است چرا که در صورتی که شما از روش نامناسب برای این نوع چاپ استفاده کنید امکان پاک شدن جوهر از روی سطح کیف پول وجود دارد. این مورد باعث از دست رفتن هزینه و ایجاد ضرر و زیان خواهد شد. به طور معمول کیف پول از جنس چرم ساخته می‌ شود و به همین علت می ‌توان از چاپ تامپو و طلاکوب برای چاپ روی آن استفاده نمود و طرح های درخشان و با کیفیتی را روی آن ایجاد کرد. استفاده از چاپ طلاکوب روی محصولات چرمی بسیار رایج است و مسلماً شما نیز این نوع محصولات را دیده اید اما می توان با استفاده از دستگاه چاپ تامپو نیز رنگ های طلایی را روی کیف پول ایجاد کرد. در این نوع چاپ با استفاده از چند رنگ اصلی مشکی، سفید، آبی، زرد و قرمز می توان بی نهایت ترکیب رنگ ایجاد نمود و به این ترتیب هر نوع رنگی که مد نظر مشتریان گرامی باشد قابل ساخت خواهد بود.

مزیت استفاده از چاپ تامپو نسبت به چاپ طلاکوب

در چاپ روی انواع کیف پول چرمی استفاده از دستگاه چاپ تامپو مناسب تر از دستگاه چاپ طلاکوب می باشد چرا که با استفاده از این دستگاه می توان چاپ ظریف تری را ایجاد کرد. همچنین در این نوع چاپ ماندگاری جوهر به علت استفاده از دستگاه تثبیت کننده بالاتر خواهد بود. با توجه به این که در این روش می توان رنگ طلایی را به راحتی تهیه کرد، توصیه ما به شما استفاده از این نوع چاپ می باشد تا به این ترتیب بتوان هر نوع طرحی را روی کیف پول ایجاد کرد و به افزایش جلوه آن کمک نمود.

چاپ روی کیف پول به روش طلاکوب

چه مواردی در چاپ روی کیف پول اهمیت دارد؟

در صورتی که شما نیز علاقه مندید تا با استفاده از چاپ روی کیف پول سود بیشتری را به دست آورید و در اصطلاح با یک تیر دو نشان را بزنید مسلماً مشتاقید تا در رابطه با قیمت این چاپ، طراحی طرح و دیگر نکات با اهمیت اطلاعاتی را کسب کنید. بنابراین در ادامه همراه ما باشید.

قیمت چاپ روی انواع کیف پول

هزینه ‌ای که برای چاپ روی هدیه تبلیغاتی صرف می‌ شود در برابر سود به دست آمده بسیار ناچیز می باشد. به طور معمول قیمت این نوع چاپ با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود که از آن ها می توان به روش چاپ، اندازه طرح، پیچیدگی های موجود در طرح و… اشاره نمود. در واقع می توان گفت هر چه هزینه بیشتری صرف شود چاپ با کیفیت تری ایجاد خواهد شد، اما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش شده تا با کمترین هزینه، چاپ با کیفیت و ماندگاری به شما عزیزان ارائه شود، چرا که رضایت مندی مشتریان مهمترین هدف این مجموعه می باشد. شما می ‌توانید در رابطه با قیمت نهایی چاپ از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید.

طراحی طرح در چاپ روی انواع کیف پول

مورد با اهمیت دیگر در این نوع چاپ طراحی طرح می باشد. هرچه طراحی بهتر و خلاقانه تر باشد بیشتر دیده خواهد شد و به این ترتیب بازاریابی شما با سود بیشتری همراه می شود. در این مجموعه با وجود طراحانی خلاق و هنرمند می توان طرحی زیبا را به وجود آورد که دارای جلوه ای منحصر به فرد روی محصول باشد. به این ترتیب می توان نگاه افراد را به سمت محصول تولیدی یا هدایای تبلیغاتی خیره کرد و سود بیشتری را به دست آورد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می توان روی هر نوع محصولی چاپی با کیفیت را ایجاد نمود که از آن ها می توان به چاپ روی لوازم آرایشی، چاپ بر روی پلاستیک، چاپ بر روی شیشه و … اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید و همچنین برای بازدید از سایر خدمات ما را از طریق صفحات اجتماعی در تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. همراهی شما باعث تلاش هرچه بیشتر کارکنان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خواهد شد. به وجود شما عزیزان افتخار می کنیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

یک نظر

  1. فاطی پاسخ

    سلام چاپ نوشته یا عکس بر روی کیف چرم بعد از دوخت انجام میشه ؟؟یا اینکه بر روی چرم خام قبل از دوخت است؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *