چاپ روی ظروف یکبار مصرف

چاپ روی ظروف یکبار مصرف به روش تامپو

فوم یکبار مصرف ماده اولیه ساخت ظروف یکبار مصرف می باشد که بیشتر در رستوران‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول اکثر کترینگ ها، تهیه غذا ها و رستوران ها از ظروف یکبار مصرف به عنوان بسته بندی غذا استفاده می نمایند و فرآورده های غذایی خود را به این ترتیب به دست مصرف کننده می رسانند. در صورتی که شما بخواهید از تبلیغی موثر و کارآمد در بسته بندی خود استفاده نمایید، می ‌توان با چاپ روی ظروف یکبار مصرف برند خود را به مشتریان معرفی نمود و باعث افزایش مشتریان خود شد. در ادامه توضیحاتی در رابطه با این نوع چاپ ارائه می ‌شود که مطالعه آن خالی از لطف نیست. لطفاً همراه ما باشید.

بازاریابی نوین به روش چاپ روی ظروف یکبار مصرف

امروزه روش های نوینی برای بازاریابی محصول ایجاد شده است که در میان آن ها چاپ روی بسته بندی محصول تولیدی یکی از ارزان ترین و موثر ترین انواع تبلیغ می باشد. در جهان امروز روی تمامی محصولات تولیدی چاپ هایی برای درج لوگو و معرفی محصول به کار رفته که باعث دیده شدن بیشتر آن می ‌شود. به همین علت اکثر تولید کنندگان فوم یکبار مصرف می ‌توانند با استفاده از چاپ روی ظروف یکبار مصرف باعث دیده شدن بیشتر برند خود شوند. همچنین تمامی کترینگ ها و رستوران ها می‌ توانند با استفاده از چاپ لوگو و شماره تماس رستوران خود روی ظروف یکبار مصرف فومی نوعی تبلیغ ارزان قیمت و کارآمد را ارائه دهند و به جای استفاده از تراکت، چاپ روی بسته بندی را به کار برند، همچنین می ‌توان انواع غذا را داخل کیسه پارچه‌ای یا پلاستیکی چاپ خورده قرار داد و به دست مصرف کننده رساند. استفاده از این نوع کیسه ها بازاریابی شما را کامل می نماید و باعث دیده شدن بیش از پیش محصول شما خواهد شد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز و با تکیه بر کارکنان مجرب قادر به چاپ روی انواع محصولات و هدایای تبلیغاتی می باشد. شما عزیزان می توانید با نازل ترین قیمت، چاپی با کیفیت و ماندگار را دریافت کنید و به این ترتیب سود بیشتری را به سمت مجموعه خود سرازیر نمایید.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی ساک دستی نیز دیدن نمایید.

روش های چاپ روی ظروف یکبار مصرف

در چاپ روی ظروف یکبار مصرف از روش چاپ سیلک یا چاپ تامپو می توان استفاده نمود. البته با توجه به ابعاد ظروف یکبار مصرف و همچنین مقاومت پایین آن ها چاپ به روش تامپو توصیه می ‌شود چرا که در این نوعی چاپ با استفاده از پد سیلیکونی چاپی ظریف و با دقت روی فوم ایجاد می شود و با تنظیم فشار پرس از ایجاد هر گونه مشکل و شکستگی روی فوم جلوگیری به عمل خواهد آمد. این نوع چاپ دارای ویژگی های منحصر به فردی است چرا که با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی می توان ترکیب رنگ حرفه ای انجام داد و رنگ مورد نظر مشتریان گرامی را به دست آورد. همچنین در این نوع چاپ با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ، ماندگاری چاپ افزایش خواهد یافت. برای چاپ روی ظروف یکبار مصرف می توان از دستگاه چاپ سیلک نیز استفاده نمود که روند چاپ در این دستگاه کمی متفاوت با چاپ تامپو می باشد، چرا که در آن واسطه سیلیکونی به کار نمی رود و چاپ تنها با استفاده از شابلون انجام می پذیرد. شما می ‌توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تماس گرفته و در رابطه با انواع روش های چاپ مشاوره رایگان کسب نمایید تا به این ترتیب با انتخاب روش مناسب، چاپی دلخواه و دقیق را روی محصول یا بسته بندی خود ایجاد کنید.

قیمت چاپ روی ظروف یکبار مصرف و نکات مهم آن

قیمت چاپ روی ظروف یکبار مصرف با توجه به نوع طرح، پیچیدگی های موجود در آن، رنگ های مورد استفاده و اندازه طرح تعیین می شود. البته در این نوع چاپ روش مورد استفاده نیز دارای اهمیت می باشد، علاوه بر آن نوع فوم یکبار مصرف در قیمت چاپ آن دارای اهمیت است چرا که با توجه به مقاومت فوم زمان فرایند تغییر پیدا خواهد کرد. در چاپ روی ظروف یکبار مصرف طراحی طرح به وسیله مجرب ترین کارشناسان انجام می پذیرد و به این ترتیب طرحی منحصر به فرد ایجاد شده که باعث دیده شدن بیشتر برند شما خواهد شد. این نوع چاپ بسیار ماندگار و با کیفیت است و با جلوه ی بسیار زیبای خود در معرض دید افراد قرار خواهد گرفت و به این ترتیب در ذهن مشتریان شما حک می شود و آن ها را راغب تر به استفاده از تولیدات شما می نماید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی مراحل طراحی تا چاپ و تثبیت سازی رنگ در خود مجموعه انجام می پذیرد که باعث افزایش سرعت چاپ خواهد شد، به این ترتیب می توان در کوتاه ترین زمان قطعات چاپ خورده را به مشتریان گرامی تحویل داد. در صورتی که شما صاحب برند تولیدی یا خدماتی هستید می ‌توانید با چاپ روی محصولات خود یا هدایای تبلیغاتی مشتری ‌های جدیدی را جذب نموده و باعث بازگشت مشتری شوید و به این ترتیب به سود بیشتری دست یابید. در کل می توان گفت که چاپ روی محصول تولیدی یکی از بهترین روش های بازاریابی است که با صرف هزینه پایین سود بالایی را حاصل می نماید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با انواع روش های چاپ یا خرید دستگاه به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین برای بازدید از سایر خدمات ما را از طریق صفحات مجازی در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. با سپاس از همراهی تان سود بیشتری را برای مجموعه تولیدی شما آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *