چاپ تامپو بر روی تسمه

چاپ تامپو بر روی تسمه - چاپ صنعتی ایساتیس

در این عصر با توجه به تنوع محصولات ، کارخانه های تولیدی به چاپ برند و اطلاعات کلیدی ( در استفاده از محصول ) روی قطعه تولیدی خود می‌پردازند. تفاوتی در نوع یا جنس و همچنین اندازه قطعه وجود ندارد و در هر کالایی از چاپ برای نمایش اطلاعات برند استفاده می شود. تسمه یکی از وسایل کلیدی می باشد که برای عملکرد صحیح خیلی از ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت نبود این کالای با ارزش عملکرد بسیاری از از دستگاه ها دچار مشکل می شود. به همین علت کارخانه های زیادی به تولید این محصول می پردازند. چاپ تامپو بر روی تسمه باعث می‌شود تا برند شما از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار متمایز شود. در ادامه به توضیح درباره این چاپ می پردازیم.

بررسی چاپ تامپو بر روی تسمه

همانطور که گفته شد چاپ برند بر روی کالای تولید شده توسط مجموعه شما بسیار ضروری است. به همین علت تمامی شرکت ها و مجموعه های تولیدی از چاپ اطلاعات مهم، روی برند خود استفاده می کنند، به صورتی که حتی روی قطعات کوچک و غیر قابل دید نیز چاپ انجام می شود، چرا که این باعث متمایز شدن برند تولیدی شما شده و مصرف کننده در صورت رضایت از محصولتان، روی آن کالا به دنبال نام برندتان خواهد گشت تا در خریدهای بعدی نیز، محصولات شما را تهیه نمایند. تسمه یکی از این کالاهایی است که با توجه به کاربرد زیاد خود، توسط برندهای مختلف تولید شده و به همین علت برای برجسته کردن نام برند تولیدی، چاپ تامپو بر روی تسمه انجام می پذیرد، چرا که این نوع چاپ بسیار ماندگار است و از روی تسمه پاک نخواهد شد. چاپ تامپو روی هر نوع کالایی قابل انجام است و با توجه به جنس لاستیک مانند تسمه ، بهترین چاپ برای این قطعه ، استفاده از چاپ تامپو می باشد. این نوع چاپ دارای قیمت پایین و امکانات بسیار زیادی است و محدودیت تیراژ در آن وجود ندارد. از این چاپ روی قطعات خمیده ، گرد ، مسطح ، گود یا خطی استفاده می شود. چاپ تامپو توسط ماشین های نیمه اتوماتیک انجام شده و قیمت تمام شده در آن بسیار پایین است. از چاپ تامپو برای چاپ روی خودکار ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، لوازم التحریر ، ظروف یکبار مصرف و … استفاده می شود. تنوع رنگ در چاپ تامپو بسیار بالا است که با توجه به جنس قطعه ، رنگ مناسب چاپ انتخاب خواهد شد.

چاپ تامپو بر روی تسمه - عکس اول

بیشتر بخوانید: جهت ساخت شابلون سیلک بر روی لینک کلیک کنید.

مزایا و مراحل چاپ تامپو بر روی تسمه

این نوع چاپ دارای قابلیت های بی شماری است است که از آن می ‌توان به پاک کردن قطعه با استفاده از محلول PSV در صورت چاپ اشتباه اشاره کرد. این قابلیت باعث می شود تا خطاهای انسانی به صفر برسد و در صورت بروز خطا در چاپ ، به راحتی رنگ از روی قطعه پاک شود و هیچ ردی از آن باقی نماند. رنگ های چاپ شده به وسیله چاپ تامپو بر روی تسمه پوسته، پوسته نشده و از بین نمی روند و همچنین کمرنگ نخواهند شد و چاپی ظریف و دقیق به دلیل استفاده از فیکسچر روی قطعه ایجاد می شود. مراحل انجام چاپ تامپو بدین صورت است که: در ابتدا طراحی طرح مورد نظر توسط طراحان مجرب مجموعه انجام شده و ابعاد آن با توجه به نوع قطعه تعیین می شود، به صورتی که در کادری مشخص قرار بگیرد و اطلاعات آن کاملاً خوانا باشد. در این تسمه، کادربندی و قرینگی کاملاً رعایت شده و رنگ های مورد استفاده به دیده شدن بیشتر طرح کمک می‌ کنند. بعد از طراحی طرح ، کلیشه و فیکسچر ساخته می شود که از فیکسچر برای ثابت کردن قطعه در هنگام چاپ استفاده خواهد شد تا از هرگونه لرزش و بروز خطا در هنگام چاپ جلوگیری شود. بعد از آن چاپ روی محصول انجام شده و قطعه برای تثبیت رنگ خود ، وارد دستگاه های مربوطه شده، که به این طریق رنگ چاپ ، کاملاً خشک خواهد شد و ماندگاری افزایش پیدا می کند. در این نوع چاپ از پد های سیلیکونی برای انتقال رنگ روی قطعه استفاده می شود که اندازه پد ها با توجه به اندازه قطعه تعیین خواهد شد تا چاپ یک دست و شفاف ایجاد شود.

مطالعه بیشتر: جهت سفارش چاپ روی بطری بر روی لینک کلیک کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

تنها هدف مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس جلب رضایت مشتریان گرامی است ، به همین علت این مجموعه از انواع رنگ های با کیفیت آلمانی و همچنین دستگاه های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک برای انتقال رنگ به قطعه استفاده می کند، همچنین این مجموعه با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ uv چاپی ماندگار و بادوام را عرضه می دارد، تا باعث کسب رضایت مشتریان خود شود. شما می توانید برای سفارش انواع چاپ از جمله چاپ طلاکوب ، چاپ تامپو ، چاپ سیلک و چاپ ترانسفر روی کالای تولیدی خود، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از مشاوران این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین دیگر سفارشات خود از جمله ساخت کلیشه ، ساخت فیکسچر و شابلون و یا خرید دستگاه چاپ طلاکوب و دستگاه چاپ تامپو را به این مجموعه بسپارید. تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما انجام شود. لطفا برای مشاهده دیگر محصولات و خدمات ما را از طریق صفحات مجازی در تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. با تشکر.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *