چاپ سیلک برند SPARTAN روی شیشه عطر

چاپ سیلک برند SPARTAN روی شیشه عطر به همراه تثبیت سازی رنگ

با استفاده از روش های چاپ صنعتی می توان برند خود را از سایر محصولات مشابه کاملاً متمایز کرد. این روش ها که از آن ها می توان به چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب اشاره نمود دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشند و با به کارگیری آن ها می توان روی هر نوع قطعه مورد نظر شما، چاپی منحصر به فرد را ایجاد نمود. چاپ سیلک برند SPARTAN روی شیشه عطر یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک چاپ انجام گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی را در رابطه با این قطعه و روش چاپ روی آن توضیح دهیم که امیدواریم اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

بررسی کیفیت چاپ سیلک برند SPARTAN روی شیشه عطر

کیفیت چاپ سیلک برند SPARTAN روی شیشه عطر در افزایش فروش این محصول نقش بسیار مهمی دارد. به طور معمول عطر و ادکلن جز لوازمی هستند که در بسته بندی های بسیار زیبا و چشم نواز عرضه می ‌شوند، چرا که خریداران این گونه محصولات بسیار علاقه مند به تهیه عطر و ادکلن با بسته بندی شیک و زیبا هستند. بنابراین برای تولید کنندگان این محصول بسیار اهمیت دارد که بسته بندی کاملا مناسبی را ارائه دهند. در صورتی که تنها از بطری هایی که برای عطر و ادکلن به کار می رود استفاده کنید، نمی توانید بسته ‌بندی مناسبی را ارائه دهید چرا که به این صورت محصول شما بسیار ساده می شود و در میان محصولات مشابه جلوه چندانی نخواهد داشت. بنابراین می توانید با به کارگیری روش های چاپ صنعتی طرح های زیبا و متنوعی را روی شیشه های عطر ایجاد کرده و به این طریق فروش بالایی را به دست آورید. البته کیفیت چاپ در این مورد بسیار تاثیرگذار است چرا که زیبایی شیشه عطر نقش تاثیر گذاری در فروش آن خواهد داشت. بنابراین بهتر است تا سفارش چاپ روی انواع شیشه عطر و ادکلن را به مجموعه های چاپ صنعتی معتبر از جمله چاپ صنعتی ایساتیس بسپارید. در این مجموعه از دستگاه های کاملاً به روز، رنگ های بسیار با کیفیت و ملزومات کارآمد برای چاپ استفاده خواهد شد و به همین علت می توان چاپ های بسیار زیبایی را روی قطعه مورد نظر شما ایجاد کرد. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید چاپ برند SPARTAN در نهایت زیبایی انجام گرفته و با توجه به استفاده از رنگ های براق و برجسته می توان از فروش بالای این محصول اطمینان یافت.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ سیلک برند آداک الکترونیک نیز دیدن نمایید.

چاپ سیلک برند SPARTAN روی شیشه عطر - چاپ صنعتی ایساتیس

بررسی فرایند چاپ سیلک برند SPARTAN روی شیشه عطر

برای چاپ سیلک برند SPARTAN روی شیشه عطر ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس می توان با استفاده از آن شابلون و فیکسچر مورد نیاز چاپ را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخت. این دو قطعه جزء لوازم ضروری برای چاپ هستند که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس توسط کارکنانی مجرب و کارآزموده ساخته خواهند شد. شابلون برای ایجاد طرح روی قطعات و فیکسچر برای جلوگیری از لرزش آن ها در حین چاپ به کار می رود و می توان با استفاده از این لوازم از ایجاد چاپی با کیفیت اطمینان حاصل نمود. به این ترتیب چاپ روی شیشه های عطر انجام خواهد گرفت و طرح های بسیار زیبایی روی آن ها ایجاد می شود. برای این که بتوان از ماندگاری این چاپ اطمینان حاصل کرد از دستگاه تثبیت کننده رنگ استفاده خواهد شد که جوهر قرار گرفته روی قطعات را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن کاملاً خشک و ثابت می کند. به این صورت می توانید از ماندگاری چاپ به مدت طولانی اطمینان حاصل کنید و محصولی انحصاری را به بازار عرضه نمایید. روش چاپ سیلک دارای کاربرد های گوناگونی می باشد و می توان از آن برای چاپ روی قطعات صاف، محدب و مقعر استفاده نمود، بنابراین این نوع چاپ در صنعت دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد. در این روش از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده خواهد شد که باعث ماندگاری طولانی مدت طرح چاپی می ‌شوند و به همین علت احتمال پوسته پوسته شدن و از بین رفتن چاپ به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گسترده ‌ای از جمله چاپ روی قطعات گوناگون، شابلون سازی ، ساخت کلیشه، ترکیب‌ رنگ، طراحی طرح، ساخت فیکسچر و … انجام می گیرد که شما می توانید با ورود به صفحه تماس با ما از کارشناسان این مجموعه در رابطه با خدمات مختلف اطلاعات کاملی را دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید تا به این طریق از سایر خدماتی که در این مجموعه با استفاده از روش های گوناگون چاپ انجام گرفته دیدن نمایید. از همراهی تان بسیار سپاسگزاریم و برای شما آرزوی لحظات شاد و پر از سلامتی داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *