چاپ سیلک برند آداک الکترونیک

چاپ سیلک برند آداک الکترونیک - چاپ صنعتی ایساتیس

برای تبلیغات برند احتیاج است تا از روش های چاپ صنعتی استفاده شود و به این طریق برند مربوطه روی انواع هدایای تبلیغاتی قرار گیرد. در واقع تنها راهکاری که برای این گونه تبلیغات وجود دارد به کارگیری چاپ می باشد. برای مثال چاپ سیلک برند آداک الکترونیک در جهت افزایش فروش و تبلیغات موثر این برند انجام گرفته و با استفاده از آن می توان به سود قابل توجه ای دست یافت. با توجه به مزایای این نوع چاپ در ادامه قصد داریم تا توضیحات کامل تری را در این رابطه ارائه دهیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بررسی مزایای چاپ سیلک برند آداک الکترونیک

چاپ سیلک برند آداک الکترونیک دارای مزایای بسیار زیادی برای این مجموعه خواهد بود. چرا که به این طریق می توان شماره تماس، نام برند و لوگو آن را روی قطعات گوناگون درج کرده و این لوازم را به مشتریان مورد نظر هدیه داد. علاوه بر آن اتیکت های فلزی نیز بسیار در تبلیغات کارآمد هستند و می توان آن ها را روی اجناس خود به کار برد و به این صورت محصولات مختلف را به فروش رسانید. به این صورت مشتریان می توانند به راحتی شماره تماس شما را داشته باشند و هر زمان که نیاز بود با شما تماس حاصل کنند. از دیگر روش ها نیز می توان به کارت ویزیت اشاره کرد که امروزه در جنس های گوناگون پارچه ای، فلزی، کاغذی و… ساخته می شود. در واقع روش های گوناگونی برای تبلیغات گسترده وجود دارد که همگی نیازمند استفاده از روش‌ های چاپ صنعتی هستند و تنها به این طریق می توان وسیله تبلیغاتی مورد نظر را تهیه نمود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گسترده ای ارائه می ‌شود که از آن ها می توانیم به چاپ روی هدایای تبلیغاتی از جمله چاپ روی خودکار ، چاپ روی لیوان ، چاپ روی پلاک سینه ، چاپ روی ساک دستی و… اشاره کنیم. شما می توانید با به کارگیری این روش ها تبلیغات هدفمند و گسترده ای را انجام دهید، فروش محصولات خود را دو چندان کرده و سود قابل توجهی را به دست آورید. البته روش ‌های دیگری نیز برای درج برند وجود دارند که از آن ها می ‌توان به استفاده از لیبل اشاره کرد اما متاسفانه حتی با کیفیت‌ترین لیبل ها نیز به راحتی از روی قطعات مختلف جدا می ‌شوند و نمی ‌توان با به کارگیری آن ها توقع سود زیادی را داشت.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ ترانسفر روی بطری شیشه ای نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ سیلک برند آداک الکترونیک

برای چاپ سیلک برند آداک الکترونیک ابتدا طراحی طرح این برند انجام می گیرد که این طراحی توسط طراحانی خلاق صورت گرفته تا جلوه بسیار زیبایی برای طرح ایجاد شود. بعد از آن انتخاب رنگ های مناسب انجام گرفته و سپس می توان شابلون و فیکسچر مناسب چاپ را تهیه کرد. این قطعات نقش بسیار با اهمیتی در چاپ سیلک دارند و با استفاده از شابلون می‌ توان طرح را روی قطعه ایجاد کرده و فیکسچر نیز کمک می‌ کند تا از حرکت قطعه در حین چاپ جلوگیری به عمل آید. به این طریق می توان با به کار گیری دستگاه چاپ سیلک طرح را روی قطعه مورد نظر ایجاد نمود. البته در نظر داشته باشید که مراحل چاپ با توجه به طرح مورد نظر و رنگ های به کار رفته در آن تعیین می ‌شود که در این قطعه احتیاج است که چاپ در دو مرحله انجام گیرد. بنابراین بعد از تکمیل شدن مرحله اول چاپ، قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ می‌ شوند تا جوهر قرار گرفته روی آن ها کاملاً خشک شود. سپس مرحله دوم چاپ انجام می‌ گیرد و مجدداً قطعه های چاپ خورده وارد دستگاه تثبیت رنگ می شوند. به این طریق می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان حاصل کرد. چاپ سیلک کاربرد های گسترده ای داشته و می توان از آن برای چاپ روی فلز، پلاستیک، چرم، شیشه و… استفاده نمود. علاوه بر آن این روش در چاپ روی قطعات محدب، مقعر و صاف بسیار کارآمد است و می توان طرح مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان چاپ نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید برای سفارش چاپ روی انواع قطعات تولیدی خود وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین از شما دعوت می ‌کنیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه شامل طراحی طرح، ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر، ترکیب رنگ و… نیز دیدن نمایید. از همراهی تان بسیار سپاس گزاریم و برای شما آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *