چاپ سیلک برند OKEEA بر روی شیشه

چاپ سیلک برند OKEEA بر روی شیشه - عکس دوم - چاپ ایساتیس

یکی از روش هایی که برای تبلیغات شما مزایای زیادی دارد ، چاپ بر روی قطعات با جنس مختلف مانند پلاستیک ، شیشه ، چوب و … می باشد . چاپ سیلک برند OKEEA بر روی شیشه جلوه ی زیبایی دارد و می تواند یک نوع تبلیغ ماندگار برای محصولات تان باشد . چاپ صنعتی ایساتیس با به روز ترین دستگاه های روز دنیا تمامی فرآیند چاپ بر روی قطعه را انجام می دهد . شما عزیزان می توانید تمامی اطلاعات خود مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتوا و … را بر روی قطعه چاپ نمایید ، در ادامه به بررسی بیشتر مراحل چاپ بر روی شیشه خواهیم پرداخت .

بررسی کلی چاپ سیلک برند OKEEA بر روی شیشه

انواع مختلفی برای چاپ صنعتی بر روی قطعه وجود دارد مانند چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر که نوع چاپ بر روی هر نوع قطعه ای متفاوت می باشد . روش چاپ هر قطعه ای را کارشناس کار آزموده و ماهر مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ، با توجه به ابعاد هندسی ، جنس و … تعیین می کنند . چاپ سیلک بر روی هر قطعه با استفاده از شابلون و دستگاه های تمام اتوماتیک دوار انجام می شود . این نوع چاپ بیشتر بر روی قطعاتی انجام می شود که استوانه ای شکل بوده ، همچنین باید رنگی را که برای چاپ انتخاب می کنید با جنس قطعه سازگاری داشته باشد. چاپ سیلک برند OKEEA بر روی شیشه با ظرافت و دقت بالایی انجام می شود ،  چاپ تامپو نیز با استفاده از کلیشه بوده و رنگ ها با استفاده از یک پد سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و بر روی قطعه منتقل می شود. نوعی دیگر از چاپ ، چاپ ترانسفر یا چاپ حرارتی می باشد که با استفاده از دستگاه های پرینتر طرح مورد نظر تان بر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و به صورت لیبل بر روی قطعه با حرارت بالا قرار می گیرد.

همچنین می توانید مطلب چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن را بخوانید.

نقش طراحی چاپ سیلک برند OKEEA بر روی شیشه

طراحی مهم ترین نقش را در چاپ قطعات داشته که باید با ظرافت بالایی انجام شود تا جلوه ی زیبایی را برای قطعه ایجاد کند . همچنین در چاپ سیلک برند OKEEA بر روی شیشه طراحی در نظر گرفته شده به صورت متقارن می باشد . بنابراین باید طراحانی این نوع چاپ را طراحی نمایند که به تمامی اصول طراحی و چاپ اطلاعات کافی دارند ، علاوه بر این بر نرم افزار های طراحی کاملاً مسلط باشند . توجه داشته باشید هر چه ظرافت طراحی ها بیشتر باشد انتقال رنگ ها از شابلون بر روی قطعه سخت تر خواهد بود . خلاقیت در طراحی نقش مهمی دارد و می تواند با زیبایی که برای قطعه ایجاد می کند نظر مصرف کننده های زیادی را به خود جلب نماید . با توجه به این که سایز این قطعات کوچک بوده باید فونت مناسبی انتخاب شود تا با توجه به ظرافتی که دارد به بهترین شکل ممکن چاپ بر روی قطعه منتقل شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با دقت و مهارت بالایی تمامی چاپ ها را توسط پرسنل کار آزموده و با تجربه خود انجام داده و رضایت مشتریان را طی چندین سال فعالیت جلب می نماید .

چاپ سیلک برند OKEEA بر روی شیشه - عکس اول - چاپ صنعتی ایساتیس

کیفیت رنگ چاپ سیلک برند OKEEA بر روی شیشه

برای استفاده از رنگ ها در چاپ باید توجه داشته باشید که رنگ ها نهایت سازگاری را با جنس قطعه مورد نظرتان را داشته باشد . برای مثال اگر از رنگ های مخصوص پلاستیک بر روی شیشه استفاده می کنید ، رنگ ها بعد از مدتی پوسته شده و چاپ ها از بین خواهد رفت . کارشناسان کارآزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس متناسب ترین رنگ ها را برای چاپ سیلک برند OKEEA بر روی شیشه انتخاب می کنند . تمامی رنگ های استفاده شده این مجموعه درجه یک آلمانی بوده که در گذر زمان دچار رنگ پریده نمی شود و کیفیت بالایی دارد ، این رنگ ها درخشندگی و شفافیت بیشتری نسبت به رنگ های بی کیفیت بازار دارند . پس از انتقال رنگ ها قطعه درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار گرفته که سبب مقاوم تر شدن رنگ ها می شود . چاپ بر روی این قطعه به دلیل متقارن بودن باید با دقت بالا انجام شود تا تمامی نقاط حکاکی شده را در شابلون پوشش دهد . بعد از انجام چاپ  بر روی شیشه و گذشتن از مرحله ی تثبیت رنگ ، قطعه درون بسته بندی های مناسبی قرار گرفته که مانع از صدمه های احتمالی به قطعه خواهد شد .

راه ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کلیشه سازی ، شابلون سازی ،  روند طراحی چاپ صنعتی ، نوع رنگ ها و … به صفحه ی تماس با ما مجموعه ی چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و از مشاوره ی رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *