چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن

چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن-چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس یکی از قدرتمند ترین کارخانه های چاپ بر روی قطعات با جنس پلاستیک ، شیشه ، فلز ، چوب و … می باشد . چاپ بر روی محصولات تان از ماندگار ترین روش ها برای تبلیغات می باشد که مصرف کننده با آن دائم در ارتباط است و در زمان استفاده از محصول برند و تبلیغات تان را مشاهده خواهد کرد. برای مثال چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن بوده که می توان به آن اشاره کرد. این نوع تبلیغات ماندگاری بالاتری را نسبت به تبلیغات کاغذی مانند تراکت ، تبلیغ بر روی بیلبورد و … دارد ، در ادامه به بررسی روش های چاپ خواهیم پرداخت .

 

مزیت های چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن

روش های چاپ مختلفی مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … برای چاپ بر روی قطعه وجود دارد . هر کدام از این چاپ ها باید بر روی قطعه ای انجام شود که سازگاری بیشتری را با جنس آن داشته باشد . تشخیص نوع چاپ بر روی قطعات توسط نیرو های کارآزموده ی مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس  با توجه به ابعاد هندسی ، جنس و … انجام می شود . برای مثال در چاپ تامپو بر روی قطعات طراحی مورد نظر بر روی کلیشه ها حکاکی شده و پس از آن رنگ از روی کلیشه ها با پد های سیلیکونی با کیفیت برداشته شده و بر روی قطعه منتقل خواهد شد . اما چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن با استفاده از شابلون و بروز ترین دستگاه های چاپ انجام شده که به صورت دوار می باشند . این نوع چاپ بیشتر در قطعاتی انجام شده که به شکل استوانه و گرد هستند. نوع دیگری از چاپ بر روی قطعات ، چاپ ترانسفر یا چاپ حرارتی است که طرح مورد نظر شما عزیزان با استفاده از پرینتر های جوهر افشان بر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و به صورت لیبل با حرارت بالا بر روی قطعه قرار می گیرد .

 

کیفیت رنگ های به کار رفته در چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن

برای چاپ بر روی قطعات باید از رنگ های مخصوص هر جنس استفاده نمود . برای مثال اگر رنگی را که بر روی جنس پلاستیک به کار برده می شود را برای چاپ بر روی فیلتر روغن استفاده کنید رنگ پس از مدتی پوسته شده و چاپ های روی قطعه از بین خواهند رفت . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعات استفاده می کنند از بهترین رنگ های موجود در بازار می باشد . این رنگ ها در مقابل دیگر رنگ ها شفافیت و درخشندگی بیشتری را به قطعه ی خواهد داد . چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن به صورتی است که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت رنگ پریده و پوسته نخواهند شد . همچنین این رنگ ها قابلیت شست و شو داشته و  می توانید به راحتی این قطعات را بشویید بدون آن که ذره ای در چاپ های انجام شده تغییری ایجاد شود.رنگ ها با استفاده از چاپ بر روی قطعه با دقت بالایی قرار گرفته اند به گونه ای که تمام بخش های طراحی انجام شده را پوشش دهی می کند . پس از اتمام مرحله ی چاپ بر روی فیلتر روغن ، قطعه درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار گرفته تا رنگ های چاپ دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند .

 

چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن-چاپ ایساتیس

 

طراحی چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن

در فرایند چاپ پس از تشخیص روش چاپ بر روی قطعه باید به طراحی بپردازیم که مهم ترین بخش چاپ محسوب می شود . این مرحله از چاپ باید توسط نیرو های ماهر و کار آزموده ای انجام می شود که به تمام اصول طراحی و نرم افراز های طراحی مسلط باشند . برای طراحی کردن طرح مورد نظرتان باید دقت و ظرافت بالایی را به کار ببرید تا علاوه بر زینت بخشیدن به قطعه تمامی مشخصات لازم مانند برند ، مشخصات محتوا ، لوگو و … نیز وجود داشته باشد . پس از اتمام مراحل چاپ سیلک بر روی فیلتر روغن و قرار گرفتن در دستگاه تثبیت رنگ این قطعات درون بسته بندی های مناسبی قرار خواهند گرفت تا از ایجاد صدمه های احتمالی ، نشستن گرد و غبار و تاثیرات عوامل محیطی بر قطعه جلوگیری شود .

 

راه ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات در زمینه ی کلیشه سازی ، شابلون سازی ، چاپ صنعتی ، طراحی ، کیفیت رنگ ها و … به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تماس حاصل بفرمایید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *