چاپ تامپو برند escada

 چاپ تامپو برند escada-چاپ صنعتی ایساتیس

از جمله روش هایی که امروزه برای تبلیغ محصولات شناخته شده است ، چاپ صنعتی می باشد که ماندگاری بالاتری را نسبت به روش ها دیگر تبلیغات دارد. برای انجام چاپ صنعتی رو قطعات و محصولات روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به ابعاد هندسی ، سایز ، انحنا و … توسط کارشناسان متخصص انجام می شود. برای چاپ روی قطعات می توانید از هرگونه اطلاعاتی مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتویات و … استفاده کنید. چاپ تامپو برند escada مزیت های بی شماری برای شما خواهد داشت که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

 

مزیت های چاپ تامپو برند escada

چاپ روی لوازم آرایشی ، لوازم برقی ، لوازم التحریر و … مزیت های زیادی را برای تان دارد که  یکی از این مزیت ها افزایش فروش محصول شما می باشد . شاید بپرسید چگونه ؟ به این صورت که مصرف کننده برند چاپ انجام شده روی محصول شما را حین استفاده مشاهده خواهد کرد ،  در ذهن او باقی خواهد ماند و در زمان خریداری مجدد برای شخص یادآوری  می گردد . دومین مزیت به دلیل این که برای بانوان ظاهر لوازم آرایشی اهمیت زیادی دارد ، محصول شما در حالت ساده و بدون چاپ هیچ گونه جذابیتی نخواهد داشت در نتیجه چاپ تامپو برند escada باعث جذاب تر شدن محصول شده و مصرف کننده آن را خریداری می کند . افزایش فروش شما نشانه ای از حرفه ای بودن و کیفیت بالای محصول تان می باشد. روش های دیگری برای چاپ روی قطعات وجود دارد، مانند چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … که با توجه به ابعاد هندسی شیشه ی این محصول بهتر است از چاپ تامپو استفاده شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر سایزی از قطعه از ریز ترین تا درشت ترین قطعات و محصولات را در نهایت کیفیت خواهد داشت.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند mdf بر روی لیوان را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل چاپ تامپو برند escada

پس از گذشتن از اولین مرحله ی چاپ که تشخیص نوع چاپ  می باشد، باید بهترین رنگ که بیشترین سازگازی با قطعه دارد انتخاب گردد . اگر رنگ مناسب با قطعه انتخاب نشود بعد از مدتی رنگ ها پوسته شده و یا کیفیت و درخشندگی خود را از دست خواهد داد . مرحله ی بعدی که از اهمیت و تاثیر بالایی برخوردار است، طراحی می باشد . در این مرحله باید طراحان برند، لوگو، اطلاعات محصول و… که مشتری در نظر دارد را به صورتی در کنار هم قرار دهد که به محصول شما زیبایی و جلوه خاصی را بدهد و بتواند نظر مشتری را جلب نماید . طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس علاوه بر تسلط به برنامه های طراحی باید به تمامی مراحل چاپ صنعتی نیز تسلط داشته باشند تا بهترین طرح برای چاپ تامپو برند escada طراحی شود . پس از انجام طراحی باید برای طرح کلیشه هایی ساخته شود تا رنگ از روی کلیشه با استفاده از پد های سیلیکونی برداشته شده و روی قطعه چاپ شود. رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعه استفاده می نماید در برابر نم ، رطوبت، نور ،گرما یا سرما  مقاوم بوده ، رنگ پریده نشده و چاپ از روی محصول شما از بین نخواهد رفت . پس از اتمام روش چاپ ، محصول درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ روی محصول خواهد شد .  بسته بندی هایی که برای محصولات شما موجود است از صدمه دیدن ، شکسته شدن و… محصول و چاپ انجام شده روی آن جلوگیری خواهد کرد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس  با استفاده از به روز ترین دستگاه های تمام اتوماتیک و نیرو های کار آزموده می تواند برای قطعات و محصولات شما تبلیغات با کیفیت مناسبی ارائه دهد.

 

پرسش و پاسخ به سوالات مردمی در زمینه چاپ صعنتی

سوال : سلام

با توجه به مزیت هایی که چاپ صنعتی برای محصول داره می خوام برای چاپ روی محصولم از این نوع روش تبلیغی استفاده کنم اما نمی دونم که مجموعه ی شما قابلیت چاپ روی جنس سند بلاست رو داره یا نه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ :

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

بله مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر گونه قطعه با هر نوع جنسی را با بهترین کیفیت خواهد داشت . شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره ی رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *