چاپ برند Lion روی شیشه عطر

چاپ برند Lion روی شیشه عطر به همراه تثبیت کننده رنگ

در صورتی که به عطر های موجود در بازار نگاهی بیندازید اولین چیزی که شما را جذب خواهد کرد چاپ روی این گونه محصولات می باشد. در واقع شما به این طریق می توانید در میان عطر های مختلف محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. بنابراین می توان گفت که چاپ نقش با اهمیتی در فروش محصولات مختلف دارد و به این طریق می توان سود بیشتری را به دست آورد. با توجه به اهمیت روش های چاپ صنعتی در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با چاپ برند Lion روی شیشه عطر اطلاعات کاملی را به شما عزیزان ارائه دهیم. لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

دلایل اهمیت چاپ برند Lion روی شیشه عطر

چاپ برند Lion روی شیشه عطر در افزایش جلوه‌ی این محصول نقش موثری دارد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت و به این ترتیب می‌توان برند Lion را از سایر برند های مشابه متمایز کرد. علاوه بر آن روش های چاپ صنعتی کمک می‌کند تا مشتریان برند شما نیز راحت تر بتوانند تولیداتتان را در میان انواع و اقسام محصولات مشابه پیدا و خریداری کنند. چاپ صنعتی باعث می شود تا بتوان از خود محصول در جهت تبلیغات نیز استفاده کرد. در واقع چاپ به عنوان شناسنامه کالای تولیدی شما به حساب می‌آید و نمی توان آن را نادیده گرفت. به این طریق فروش محصولات شما بیشتر خواهد شد و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تولید کنندگان از روش های چاپ صنعتی استفاده نمایند. البته انتخاب روش چاپ مناسب و دستگاه کاربردی برای آن نیز دارای اهمیت است و در صورتی که از ملزومات بی کیفیت برای چاپ روی قطعات مختلف استفاده شود این ‌گونه چاپ ها بر اثر مرور زمان از روی قطعه پاک خواهند شد و دیگر کارآیی ندارند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که چاپ روی قطعات خود را به چه مجموعه‌ای می‌سپارید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس پرسنلی آموزش دیده و با تجربه عملیات چاپ روی قطعات تولیدی شما را انجام می ‌دهند و برای این کار از دستگاه های روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می شود. به این ترتیب می‌ توان چاپ بسیار دقیق و با کیفیتی را روی قطعه تولیدی شما ایجاد کرد. در این نوع چاپ می‌توان از روش های متنوعی استفاده نمود که این مسئله با توجه به نوع قطعه و طرح آن انتخاب می شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان عملیات چاپ روی انواع قطعات صاف، محدب و مقعر وجود دارد و با وجود دستگاه های به روز این مجموعه هیچ گونه کچلی در چاپ ایجاد نخواهد شد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند PARADOX روی شیشه نیز دیدن نمایید.

چاپ برند Lion روی شیشه عطر - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

فاکتور های مهم در چاپ برند Lion روی شیشه عطر

روش های چاپ روی شیشه عطر

برای چاپ برند Lion روی شیشه عطر می‌توان از روش ‌های گوناگونی مانند چاپ سیلک، چاپ تامپو، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر استفاده کرد که این مسئله با توجه به انحنای قطعه، جنس آن، نوع طرح و اندازه آن انتخاب می شود. برای مثال در این قطعه می توان از چاپ سیلک یا طلاکوب استفاده کرد. در نظر داشته باشید که انتخاب روش مناسب توسط کارشناسانی کارآزموده انتخاب می‌شود و نمی توان از هر روشی برای قطعات مختلف استفاده نمود.

تثبیت رنگ و ماندگاری چاپ

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در چاپ باید رعایت شود استفاده از دستگاه تثبیت رنگ می باشد، به این ترتیب می‌توان ماندگاری جوهر را افزایش داد و از پوسته پوسته شدن آن بر اثر گذشت زمان جلوگیری نمود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ثبات رنگ و ماندگاری آن تضمین می ‌شود و شما می توانید با اعتماد به ما از چاپ های ظریف ایجاد شده روی قطعات تان شگفت زده شوید!

قطعات و ملزومات چاپ

در چاپ نیازمند استفاده از قطعات مختلفی مانند شابلون، کلیشه و فیکسچر هستیم و نمی‌توان تنها با استفاده از دستگاه چاپ عملیات درج برند را انجام داد. ملزومات چاپ دارای نقش تعیین ‌کننده ‌ای می‌باشند و به همین دلیل باید با کیفیت ترین آن ها مورد استفاده قرار گیرد.

هزینه و قیمت چاپ روی شیشه عطر

از مهم ترین مواردی که مشتریان علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن هستند، هزینه چاپ روی محصولات تولیدی شان می باشد. باید گفت که نمی‌توان قبل از تعیین روش چاپ هزینه آن را برآورد کرد و ابتدا باید قطعه و طرح مورد نظر شما بررسی شده و سپس هزینه چاپ تعیین شود. اما تمامی تلاش ما در این است تا قیمت مناسب را در مقابل کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه دهیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های چاپ روی قطعات تولیدی تان و همچنین سایر خدماتی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ارائه می دهد وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می دهیم تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدماتی که در این مجموعه انجام گرفته نیز دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *