چاپ برند kinabalu روی شیشه ادکلن

چاپ برند kinabalu روی شیشه ادکلن به روش تامپو

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چندین سال سابقه درخشان در چاپ، آماده خدمت رسانی به شما همراهان گرامی می باشد. این مجموعه با استفاده از روش های نوین چاپ از جمله: چاپ تامپو، چاپ سیلک، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب و با بهره مندی از کادری مجرب و کارآزموده قادر است تا روی هر گونه قطعه تولیدی مجموعه شما، چاپ‌ های باکیفیتی را ایجاد کند. یکی از انواع چاپ موفقی که در این مجموعه صورت گرفته است چاپ برند kinabalu روی شیشه ادکلن می باشد. در ادامه این مطلب توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ بیان خواهد شد. لطفاً ادامه این مقاله را دنبال کنید.

دلایل چاپ برند kinabalu روی شیشه ادکلن

امروزه اکثر کارخانجات از چاپ برای درج برند خود روی محصول تولیدی استفاده می کنند و به این ترتیب کالای تولیدی خود را انحصاری می ‌نمایند. چاپ برند kinabalu روی شیشه ادکلن به این منظور انجام گرفته است. با این روش کارخانه تولیدی می ‌تواند به بازاریابی محصولات خود نیز بپردازد و به این صورت سود بیشتری را به دست آورد. این مسئله باعث شده تا کارخانجات بیشتری به استفاده از چاپ علاقه مند شوند، اما برای انتخاب مجموعه ای که قرار است در این زمینه با آن همکاری داشته باشید رعایت نکاتی اهمیت دارد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی مراحل چاپ از طراحی تا بسته بندی قطعات شما را انجام می دهد و به این وسیله شما می توانید تمامی عملیات چاپ را به ما سپرده و در نهایت قطعاتی با چاپ با کیفیت و دقیق را تحویل بگیرید. علاوه بر آن این مجموعه ماندگاری چاپ را ضمانت خواهد کرد، چرا که با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی و دستگاه تثبیت کننده رنگ، دیگر جایی برای نگرانی از جهت پاک شدن جوهر قرار گرفته روی قطعه ایجاد نخواهد شد. از دیگر موارد با اهمیت در چاپ قیمت آن است. البته نمی ‌توان برای این کار قیمت ثابتی در نظر گرفت چرا که عوامل مختلفی در تعیین قیمت دخیل هستند اما در این مجموعه سعی شده تا کیفیت بالا در برابر قیمت مناسب به شما مشتریان گرامی عرضه شود، چرا که رضایت خاطر شما برای کادر این مجموعه بسیار حائز اهمیت می باشد. برای چاپ برند kinabalu از روش تامپو استفاده می شود که شما می توانید با مطالعه ادامه ی این مطلب در رابطه با چاپ تامپو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شما می توانید از مقاله چاپ ترانسفر برند IPLUS روی قوطی پلاستیکی نیز دیدن نمایید.

چاپ برند kinabalu روی شیشه ادکلن - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ برند kinabalu روی شیشه ادکلن به روش تامپو

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بعد از تحویل گرفتن قطعات از مشتریان، طراحی طرح انجام می گیرد و سپس با توجه به جنس، ابعاد و انحنای قطعه روش چاپ توسط کارشناسان با تجربه‌ی این مجموعه انتخاب می شود. برای چاپ برند kinabalu روی شیشه ادکلن روش تامپو بسیار مناسب تر خواهد بود چرا که به این ترتیب می توان چاپ بسیار ظریف و با کیفیتی را روی ادکلن ایجاد کرد که دارای ماندگاری بالا باشد. در صورتی که به عکس توجه نمایید شیشه های ادکلن در رنگ های متنوعی ساخته شده اند به همین علت رنگ سفید دارای نمای بسیار خوبی روی این قطعات خواهد بود. برای چاپ به روش تامپو احتیاج است تا قطعاتی ساخته شوند و عملیات چاپ با استفاده از آنها صورت بگیرد. از این قطعات می‌توان به کلیشه، شابلون و فیکسچر اشاره کرد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس توسط کارکنانی با تجربه ساخته می شوند و به این ترتیب عملیات چاپ کامل خواهد شد. کلیشه و شابلون برای انتقال طرح روی قطعه توسط واسطه سیلیکونی منعطف به کار می‌روند و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ کاربرد دارد. برای چاپ روی شیشه باید فشار دستگاه پرس را به گونه‌ای تنظیم کرد که از شکستن قطعه جلوگیری به عمل آید و به اندازه‌ای باشد تا کچلی در چاپ ایجاد نشود، بنابراین با استفاده از دستگاه چاپ اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می توان خدمات بهتری را ارائه داد. همانطور که در عکس مشاهده می کنید هیچ نوع کچلی در این قطعه وجود ندارد و چاپ کاملا مناسبی روی سطح شیشه ایجاد شده است. بعد از عملیات چاپ قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک و تثبیت می ‌شود و در نهایت بسته بندی قطعات برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی انجام خواهد شد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که تمایل دارید با استفاده از چاپ روش نوینی را در بازاریابی و تجارت خود پیش بگیرید، می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می شود تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه نیز دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *