چاپ ترانسفر برند lan silk روی سطل

چاپ ترانسفر برند lansilk بر روی سطل-چاپ صنعتی ایساتیس

آیا تا به حال چاپ روی لوازم آرایشی ، لوازم التحریر ، سطل ها و … را مشاهده نموده اید ؟ برخی از این چاپ ها با استفاده از لیبل بوده که کیفیت مناسبی را ندارد . شما عزیزان می توانید با یک بار صرف نمودن هزینه برای چاپ صنعتی روی محصولات و قطعات از تبلیغاتی ماندگار بهره مند شوید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از بهترین دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنلی کار آزموده طی چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ ترانسفر برند lan silk روی سطل خواهیم پرداخت .

 

مراحل چاپ ترانسفر برند lan silk روی سطل

چاپ صنعتی روی قطعات روش های متفاوتی دارد که یکی از این روش ها ، چاپ ترانسفر می باشد. پس از این که تصمیم برای چاپ روی قطعه گرفته می شود باید توسط نیرو های متخصص روش چاپ روی آن بر اساس انحنا ، شکل ، جنس و … قطعه انتخاب گردد . بعد از انجام این مراحل باید به طراحی طرح مورد نظر پرداخته شود که یکی از مهم ترین مراحل چاپ صنعتی است . در این مرحله می توان از تمامی اطلاعات محصول خود مانند برند ، لوگو ، اطلاعات محصول ، طریقه ی استفاده و … استفاده نمایید . پس از اتمام طراحی باید طرح مورد نظر شما روی کاغذهای مخصوص چاپ شود . سپس طرح چاپ ترانسفر برند lan silk روی سطل با حرارت روی قطعه چاپ می شود . به همین دلیل است که به این نوع چاپ ، چاپ حرارتی نیز گفته می شود . در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهند گرفت که از آسیب دیدن چاپ های انجام شده روی آن ها جلوگیری شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی قطعات روی کوچک ترین تا بزرگ ترین قطعه را داشته و کیفیت چاپ های انجام شده تضمین می نماید .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک برند pinova را نیز مطالعه نمایید .

 

طراحی چاپ ترانسفر برند lan silk روی سطل

همان طور که قبلا ذکر شده ، طراحی یکی از مهم ترین مراحل چاپ روی محصولات می باشد که باید در نهایت دقت ، ظرافت و خلاقیت انجام می گردد .طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس علاوه بر این که به تمامی نرم افزار ها چاپ روی قطعات مسلط هستند ، به مراحل چاپ صنعتی نیز آگاهی دارند . برای مثال در چاپ ترانسفر برند lan silk روی سطل باید طرح به صورت معکوس طراحی شود در صورتی که در چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب  و … این گونه نیست . به هر میزانی که طراحی چاپ انجام شده دقیق تر انجام گیرد چاپ با کیفیت تری خواهیم داشت . در چاپ ترانسفر می توانید از هر نوع طراحی با هر تعداد رنگ برای چاپ روی قطعات استفاده نمایید . پس از اتمام مرحله ی طراحی باید متناسب با قطعه فیکسچر ساخته شود تا قطعه روی میز کار ثابت قرار گیرد تا چاپی دقیق و تمیزی داشته باشیم .

چاپ روی محصولات یکی از بهترین روش های تبلیغات می باشد به دلیل این که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط بوده و برند شما را مشاهده می کند . مشاهده ی مکرر برند شما سبب می شود اطلاعات محصول در ذهن شخص باقی بماند و فروش محصول تان افزایش یابد .

 

کیفیت چاپ ترانسفر برند lan silk روی سطل

تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات استفاده می نماید از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار بوده که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست و … مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت . همچنین این چاپ ها در اثر شست و شو پاک نخواهند شد . همین ویژگی چاپ صنعتی سبب می شود این روش تبلیغ را متمایز از روش های دیگر مانند چاپ تراکت ، چاپ بنر ، نصب بیلبورد و … می کند . به دلیل مصرف کننده مدت زمانی بیشتری با چاپ های روی محصول را داشته و مشاهده می کند . شفافیت و درخشندگی چاپ ترانسفر برند lan silk روی سطل جذابیت محصول را افزایش می دهد . این نوع چاپ با استفاده از لیبل انجام خواهد شد در صورتی که در روش های دیگر رنگ مستقیما روی قطعه قرار خواهد گرفت . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کیفیت رنگ ها ، طراحی صعنتی، ساخت فیکسچر، ساخت شابلون ، تشخیص رنگ و …. به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و از مشاوره رایگان مشاوران و کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *