چاپ تامپو بر روی خودکار

چاپ تامپو بر روی خودکار-چاپ صنعتی ایساتیس

شاید شما عزیزان به فکر یک تبلیغ و یا چاپ ماندگار برای محصولات تان باشید .مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از روش های چاپ بر روی قطعات مختلف نظیر پلاستیک ، شیشه ، چوب و … قادر است برند ، لوگو و اطلاعات شما عزیزان را بر روی محصولات تان ، با کیفیت و ماندگاری بالا ، چاپ نماید.  با چاپ تامپو بر روی خودکار وبا یک طراحی زیبا شما می توانید باعث افزایش فروش کالای خود نیز شوید. تمامی رنگ های استفاده برای چاپ بر روی قطعه شما عزیزان از با کیفیت ترین و خالص ترین رنگ های موجود در بازار بوده که زیبایی و درخشندگی خاصی را به قطعه ی شما خواهد داد. در ادامه به بررسی بیشتر چاپ تامپو خواهیم پرداخت .

 

مراحل کلی  چاپ تامپو روی خودکار

اولین مرحله ای که درچاپ هر قطعه باید به آن توجه بشود ، تشخیص نوع چاپ می باشد. در چاپ های صنعتی روش های چاپ مختلفی مانند چاپ سلیک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب وجود دارد. انتخاب روش چاپ بر روی هر قطعه به ابعاد ، اندازه و جنس قطعه بستگی دارد که توسط از کارشناسان حرفه ای مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تشخیص داده خواهد شد . چاپ تامپو بر روی خودکار به صورتی می باشد که با استفاده از پد سیلیکونی رنگ از روی شابلون بر روی خودکار قرار خواهد گرفت . یکی دیگر از روش های چاپ بر روی قطعه چاپ سیلک اسکرین می باشد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای انجام روند چاپ بر روی قطعه از دستگاه های مدرن و تمام اتوماتیک استفاده نموده است . همان طور که در عکس مشاهده می کنید نقش ها و طرح هایی که در این قطعه به کار رفته است بسیار ظریف بوده و لازم است که با دقت بالایی چاپ بر روی آن ها انجام شود. لازم به ذکر است تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه توسط نیروهای با تجربه با دقت و ظرافت بالایی انجام می شود به صورتی که تمامی فضایی که باید چاپ انجام بشود به صورت کامل پوشش دهی خواهد شد. این نوع چاپ ها می تواند علاوه بر ماندگاری و کیفیت بالا برای شما عزیزان هزینه ی کمتری نسبت به تبلیغات یا چاپ های دیگرداشته باشد .

 

چاپ تامپو بر روی خودکار-چاپ ایساتیس

 

طراحی و رنگ چاپ تامپو روی خودکار

مرحله دوم برای انجام فرایند چاپ بر روی یک قطعه که باید انجام شود طراحی مناسب می باشد تا همچنین تمام مشخصاتی را که برای شما اهمیت دارد را داشته باشد . در چاپ تامپو روی خودکار از یک نوع رنگ استفاده شده است که باید توسط یک کلیشه در چاپ این قطعه به کار برود . رنگ های به کار رفته در چاپ این قطعه توسط پرسنل متخصص مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انتخاب شده که متناسب با جنس قطعه خواهد بود. توجه داشته باشید تمامی رنگ های به کار رفته آلمانی ، درجه یک و از بهترین رنگ های موجود در بازار می باشد که علاوه بر چاپ با مقاومت بالا سبب درخشندگی و شفافیت چاپ در قطعه خواهد شد . چاپ تامپو بر روی قطعه به این صورت است که رنگ را از روی کلیشه با استفاده از پد های سیلیکونی برداشته و بر روی قطعه منتقل خواهیم کرد . پس از چاپ بر روی خودکار با استفاده از دستگاه تثبیت کننده ی رنگ ، رنگ ها خشک شده خواهند شد و با استفاده از این دستگاه  به ماندگاری بیشتر این رنگ ها کمک خواهد شد . تمامی رنگ های به کار رفته در قطعه به قدری با کیفیت است که کارشناسان این مجموعه ماندگاری آن را تضمین خواهند نمود .پس از اتمام کار چاپ ، این خودکار ها درون بسته بندی های مناسب قرار خواهند گرفت تا از نشستن گرد و غبار بر روی خودکار ها و صدمه دیدن آن ها در جا به جایی جلوگیری شود .

 

چاپ تامپو بر روی خودکار

 

راه های ارتباط با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره در زمینه طراحی ، چاپ صنعتی ، کلیشه سازی ، شابلون سازی ، فروش رنگهای با کیفیت و …  به صفحه تماس با ما در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نمایید و با کارشناسان ما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تماس حاصل بفرمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *