چاپ تامپو برند GLX بر روی قاب گوشی

چاپ تامپو برند GLX بر روی قاب گوشی - چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کار آزموده طی چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. چاپ صنعتی شامل روش های مختلفی می باشد که یکی از این روش ها چاپ تامپو برند GLX بر روی قاب گوشی می باشد. شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای اندک از تبلیغاتی ماندگار برای محصول خود بهره مند شوید. امروزه استفاده از تلفن همراه امری همگانی شده و بیشتر افراد برای سالم ماندن تلفن همراه خود از قاب های با کیفیت استفاده می کنند . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ های انجام شده این قاب ها خواهیم پرداخت.

کیفیت چاپ تامپو برند GLX بر روی قاب گوشی

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از بهترین روش ها و متد های روز دنیا استفاده می کند . اولین چیزی که برای چاپ بر روی هر قطعه ای اهمیت دارد انتخاب بهترین روش چاپ بر روی قطعه بوده که بستگی به ابعاد ، جنس و سایز قطعه خواهد داشت که توسط پرسنل کار آزموده ی این مجموعه تشخیص داده خواهد شد. چاپ تامپو برند GLX بر روی قاب گوشی با استفاده از پد های سیلیکونی با کیفیت ، رنگ های درجه یک ، کلیشه و فیکسچر های ساخته شده انجام می شود . از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است ، قطعه ی شما را مشاهده نموده و برند شما در ذهن افراد باقی خواهد ماند . چاپ سیلک نیز یکی از روش های چاپ بر روی قطعه می باشد که مناسب برای چاپ بر روی قطعاتی است که گرد و استوانه ای بوده و دور تا دور آن باید چاپ انجام گیرد. چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب دیگر روش های چاپ بر روی قطعه می باشد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد . این نوع چاپ سبب افزایش فروش محصول شما خواهد شد که نشانه ی حرفه ای بودن شما می باشد .

همچنین می توانید دیگر قطعات چاپ شده توسط تکنولوژی تامپو را در دسته بندی چاپ تامپو مشاهده کنید.

نقش طراحی چاپ تامپو برند GLX بر روی قاب گوشی

پس از تشخیص روش چاپ بر روی قطعه باید رنگ متناسب با جنس قطعه انتخاب شود تا بیشترین سازگاری را با قطعه داشته باشد. همچنین فراموش نکنیم که طراحی یکی از تاثیر گذار ترین مراحل چاپ بر روی قطعه می باشد. طراحان حرفه ای با انتخاب فونت زیبا می توانند جذابیت خاصی را به قطعه شما بدهند. همچنین نوع چیدمان فونت ها در طراحی تاثیر بسزایی در خوانایی مطالب دارد . تمامی طراحانی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس فعالیت می نمایند ، علاوه بر تسلط بر نرم افزار ها طراحی با تمامی مراحل چاپ روی قطعات آشنایی کامل دارند . این مرحله باید در نهایت دقت و ظرافت انجام شده تا تمامی اطلاعات لازم به درستی رو قطعه ی شما چاپ شود . در طراحی چاپ تامپو برند GLX بر روی قاب گوشی از برند ، لوگو ، مشخصات محصول استفاده شده است . پس از اتمام طراحی ، برای طرح قطعه ی شما کلیشه ای از جنس استیل ، فولاد و فیکسچر ساخته می شود . فیکسچر قطعه ی مورد نظر را روی میز کار ثابت نگه داشته و سبب شده بتوانید چاپ دقیق تری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چاپ بر روی لوازم آرایشی

جنس رنگ چاپ تامپو برند GLX بر روی قاب گوشی

نوع رنگ هایی که برای چاپ روی قطعه ی شما انتخاب می شود توسط نیرو های متخصص و کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تشخیص داده خواهند شد. پس از انجام طراحی ، همان طور که قبلا گفته شد باید کلیشه ساخته شود تا رنگ با استفاده از پدهای سیلیکونی روی محصول شما قرار  گیرد . تمامی رنگ هایی که این مجموعه برای چاپ روی قطعات و محصولات استفاده می کند درجه یک و آلمانی می باشد و از ماندگاری بالایی برخوردار است  . این رنگ ها قابلیت شست و شو دارند و به هیچ عنوان در چاپ آن خللی ایجاد نخواهد شد همچنین توجه کنید که این رنگ ها در برابر عوامل محیطی مانند سایش دست ، گرد و غبار ، نور آفتاب و … مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان رنگ پریده نخواهد شد . بعد از انجام چاپ تامپو برند GLX بر روی قاب گوشی این قاب ها درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد که باعث افزایش دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده روی قطعه خواهد شد . همچنین پس از اتمام چاپ ، محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد تا از صدمه دیدن ، نشستن گرد و غبار ، شکستن و … محصول جلوگیری شود .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت کلیشه ، فیکسچر ، ترکیب رنگ و … به صفحه ی تماس با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ_صنعتی_ایساتیس از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده
چاپ سیلک و تامپو روی لوازم الکتریکی

چاپ سیلک و تامپو با برند الکتروکویر روی لوازم الکتریکی

مشاهده
چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو به صورت ترکیبی

چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *