چاپ تامپو برند گروه عایق کویر بر روی لیبل پشت چسب دار

چاپ تامپو برند گروه عایق کویر بر روی لیبل پشت چسب دار-چاپ صنعتی ایساتیس

همان گونه که می دانید امروزه با وجود تنوع محصولات و خدمات و همینطور بازار رقابتی موجود در کشور، محصول با کیفیت و دارای قیمت مناسب و یا خدمات انجام شده به بهترین نحو و کم ترین قیمت، بدون انجام تبلیغات دیده نمی شوند. تبلیغات یکی از مهم ترین روش ها برای جذب مشتری و افزایش فروش است و همچنین در بازگشت مشتری بیشترین تاثیر را دارد. همچنین با انجام تبلیغات صحیح شما میتوانید برند خود را در میان حجم زیاد اطلاعات، در ذهن مشتریان خود حک کنید و با افزایش شمار مشتریان خود به سود دهی بیشتر دست یابید. یکی از بهترین روش ها در تبلیغات، استفاده از لیبل است. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چاپ تامپو برند گروه عایق کویر بر روی لیبل پشت چسب دار، تبلیغات مدرن و سود دهی برای گروه عایق کویر ایجاد کرده تا باعث افزایش شمار مشتریان این مجموعه شود.

 

مزایای استفاده از چاپ تامپو برند گروه عایق کویر بر روی لیبل پشت چسب دار

زمانی که از چاپ تامپو برند گروه عایق کویر بر روی لیبل پشت چسب دار برای تبلیغات موثر استفاده شود، این برند با کیفیت همواره در معرض دید مخاطبان قرار گرفته می شود و کسانی که تا به حال با این برند آشنایی نداشتند برای شناخت بیشتر خدمات و محصولات این مجموعه کنجکاو خواهند شد. حال فرض کنید که شما محصولی را فروختید یا خدمتی را انجام دادید و بعد از گذشت مدتی مشتریان با توجه به رضایت از مجموعه شما در صدد خرید مجدد بر آمدند، در صورتی که هیچ نشانی از شما در محصول فروخته شده نباشد، مشتریان از بازگشت مجدد منصرف شده و به دنبال یک برند با تبلیغات در دسترس می روند، اما در صورتی که لیبل شما روی محصول فروخته شده و یا در جایی که خدمت شما انجام شده قرار بگیرد مشتریان ترجیح می دهند از محصولات با کیفیت شما استفاده کنند و بازگشت مشتری، ایجاد مشتری دائم برای محصولات شما را فراهم می کند و در ادامه باعث فروش دائم و همچنین تبلیغات بسیار موثر فرد به فرد می شود. به این ترتیب استفاده از لیبل در تبلیغات، بسیار موثر است و همچنین تاثیر این تبلیغ در مقایسه با قیمت آن بسیار پایین است. توجه داشته باشید که در تبلیغات با استفاده از لیبل، موارد مهم مثل لوگو و نام برند و همینطور شماره تلفن یا آدرس سایت و شبکه های مجازی باید درج شوند و برای دیده شدن نکات مهم از توضیحات اضافه اجتناب شود. شما می توانید تمامی مراحل طراحی لیبل تا چاپ آن را به مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس واگذار کنید و در نهایت از دریافت یک لیبل کاملا برازنده مجموعه خود شگفت زده شوید!

 

شما می توانید مطلب روند چاپ 5 برند معروف روی شیشه را نیز مطالعه نمایید.

 

مزایا و مراحل چاپ تامپو برند گروه عایق کویر بر روی لیبل پشت چسب دار

مراحل انجام چاپ تامپو برند گروه عایق کویر بر روی لیبل پشت چسب دار به این ترتیب است که در اولین مرحله طراحی طرح انجام می شود( این طراحی با ظرافت و دقت فراوان انجام می شود که باعث افزایش کیفیت چاپ می شود)، در این مرحله اطلاعات مهم و ضروری برند مشخص شده تا با چاپ بر روی محصول به جذابیت برند کمک کند. بعد از آن فیلم لیتوگرافی از طرح تهیه می شود و به این ترتیب کلیشه و فیکسچر(ساخت فیکسچر برای ثابت نگه داشتن لیبل است تا از حرکت لیبل در هنگام چاپ و کاهش دقت آن جلو گیری شود) ساخته می شود، سپس قطعه درون فیکسچر ثابت میشود و بعد از قرار گیری طرح بر روی کلیشه، رنگ به وسیله پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار می گیرد و به این ترتیب طرح بر روی محصول چاپ می شود. بعد از انتقال رنگ، قطعه در کوره تثبیت رنگ قرار گرفته و رنگ آن ثابت می شود که این باعث افزایش ماندگاری و دوام چاپ می شود.و در نهایت قطعه درون بسته بندی مناسب قرار می گیرد تا به این ترتیب از هر گونه آسیب احتمالی جلوگیری شود. چاپ تامپو دارای مزیت های بی شماری می باشد. یکی از این مزایا قابلیت انجام چاپ تامپو روی قطعات گرد، خمیده، مسطح و خطی می باشد. این نوع چاپ دارای امکانات زیاد و قیمت پایین است و با توجه به استفاده از ماشین های نیمه اتوماتیک محدودیتی در تیراژ وجود ندارد. در چاپ لیبل از مواد ژلاتینی نرم برای تهیه ی آن استفاده شده است که به این ترتیب لیبل را غیر قابل شکست می کند و همچنین انحنای لبه های آن در برجستگی و دیده شدن بیشتر آن کاملا تاثیر گذار است.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خود از جمله چاپ، طراحی، ساخت فیکسچر، ساخت کلیشه و … و همچنین چاپ بر روی انواع قطعات شیشه ای، چوبی ، چرمی ، ورق های فلزی و … از طریق صفحه ی تماس با ما ، با مشاوران شرکت تماس حاصل نمایید و برای انواع چاپ از جمله چاپ تامپو، چاپ طلاکوب و چاپ سیلک اسکرین مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین برای مشاهده دیگر خدمات این شرکت ما را از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس همراهی نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *