چاپ برند سین و ط بر روی باکس

چاپ برند سین و ط بر روی باکس - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ روی باکس هایی که بانوان برای نگه داری جواهرات خود استفاده می کنند ، می تواند علاوه بر زیبایی و جذابیت ، راه مناسبی برای تبلیغات شما باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر جنسی مانند شیشه ، پلاستیک ، چوب ، مقوای ضخیم و … را داشته است . تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کار آزموده در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ برند سین و ط بر روی باکس خواهیم پرداخت.

استفاده از دستگاه تامپو برای چاپ برند سین و ط بر روی باکس

چاپ انجام شده روی این باکس ها به دو روش طلاکوب و تامپو می باشد که در این مطلب روش چاپ تامپو را شرح خواهیم داد. برای انجام چاپ تامپو روی محصولات باید کلیشه هایی از جنس فولاد و استیل ساخته شود و از پدهای سیلیکونی برای انتقال رنگ استفاده گردد . به این صورت که رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی باکس ها قرار می گیرد. رنگ های استفاده شده در این نوع چاپ درجه یک و آلمانی می باشد که شفافیت و درخشندگی آن سبب جذابیت چاپ برند سین و ط بر روی باکس شده است . همچنین این رنگ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست و … مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان رنگ پریده نخواهد شد. پس از انتقال رنگ ، باکس ها درون دستگاه تثبیت رنگ قرار می گیرد تا چاپی با دوام و ماندگار داشته باشیم. تمامی چاپ های انجام شده در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت چاپ روی قطعه با هر سایز از کوچک ترین تا بزرگ ترین را دارد .

استفاده از فویل برای چاپ برند سین و ط بر روی باکس

پس از اتمام چاپ تامپو روی این باکس باید با استفاده از قالب های مخصوص ساخته شده چاپ طلاکوب روی آن انجام شود . این نوع چاپ با استفاده فویل های با کیفیت انجام شده که ضخامت های مختلفی دارد. این فویل ها در رنگ بندی آبی ، زرد ، قرمز ، سبز ، طلایی ، نقره ای و … موجود می باشد. این نوع چاپ در دو روش سرد و گرم انجام می گیرد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بالاتر استفاده می گردد . چاپ طلاکوب با استفاده از حرارت و فشار روی باکس ها قرار گرفته شده است . همان طور که در عکس مشاهده می کنید بخشی از چاپ طلاکوب روی چاپ تامپو قرار گرفته که سبب شده چاپ زیبا تری داشته باشیم . ترکیب رنگ طلایی و مشکی جلوه ی زیبا تری را به چاپ روی باکس داده است . پس از اتمام مرحله ی چاپ باید محصولات شما درون بسته بندی های موجود قرار گیرد تا از آسیب دیدن چاپ های روی باکس و نشستن گرد و غبار روی آن جلوگیری شود.

طراحی چاپ برند سین و ط بر روی باکس

طراحی یکی از حساس ترین و تاثیر گذار ترین مراحل چاپ می باشد و طرح چاپ انجام شده بر روی این باکس باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود. به دلیل این که برای چاپ برند سین و ط بر روی باکس از دو چاپ متفاوت استفاده شده است باید طراحی آن به صورتی انجام گیرد که چاپ ها با یکدیگر تداخل نداشته باشد . همچنین طرح هر نوع چاپ باید جداگانه طراحی شود و برای چاپ طلاکوب قالب و جهت انجام چاپ تامپو کلیشه ساخته شود.  طراحی باید در نهایت خلاقیت انجام شود تا نظر هر فردی را جلب نماید و جذاب به نظر برسد . برند و لوگوی چاپ شده روی باکس ها سبب شده تا افراد این اطلاعات را مشاهده نمایند و به خاطر بسپارند . طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس علاوه بر تسلط کامل به نرم افزار های طراحی ، باید به تمامی مراحل چاپ آگاهی داشته باشند . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کیفیت تمامی چاپ های انجام شده روی قطعات مختلفی که در این مجموعه چاپ شده است را تضمین می کند .

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انجام مراحل چاپ صنعتی به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ_صنعتی_ایساتیس با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده
چاپ طلاکوب روی شیشه آرایشی بهداشتی

چاپ طلاکوب روی شیشه محصولات آرایشی بهداشتی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *