چاپ تامپو برند Hello lovely  

چاپ تامپو برند Hello lovely-چاپ صنعتی ایساتیس1

چاپ بر روی قطعات با انواع جنس ها یک روش برای تبلیغ محصول می باشد که باانجام کار می توانید با هزینه ای اندک تبلیغاتی ماندگار داشته باشید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با دستگاه های تمام اتوماتیک به روز و پرسنل کارآزموده قابلیت چاپ بر روی کوچک ترین سایز های قطعات با جنس های مختلف مانند شیشه ، پلاستیک ، چوب و … را دارد . این چاپ ها با جذابیتی  که به محصول تان می دهد می تواند باعث افزایش فروش شما نیز گردد . شما عزیزان با مطالعه این مطلب می توانید اطلاعاتی را راجع به چاپ تامپو برند Hello lovely  کسب نمایید .

 

روند چاپ تامپو برند Hello lovely

برای چاپ بر روی قطعات با جنس مختلف روش های متفاوتی وجود داشته که توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تشخیص داده می شود . همچنین باید برای هر نوع چاپی از رنگ های مخصوص با جنس آن استفاده شود . برای مثال اگر برای چاپ بر روی شیشه رنگ های مخصوص پلاستیک استفاده شود ،رنگ با جنس قطعه سازگاری نداشته و در گذر زمان رنگ ها پوسته می شود و یا کیفیت و درخشندگی نخواهد داشت. این نوع چاپ با استفاده از کلیشه های طراحی شده و به وسیله ی پد های سیلیکونی انجام می شود . به این صورت که رنگ ها از روی کلیشه با پدها برداشته شده و بر روی قطعه قرار می گیرد . چاپ تامپو برند Hello lovely  در نهایت دقت انجام شده است که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی این چاپ ها را ضمانت می کند . همچنین برای هر قطعه ای باید فیکسچر های مخصوص با آن قطعه ساخته شود تا قطعه روی میز کار ثابت نگه داشته شود و چاپ دقیق تری را داشته باشیم . همچنین چاپ سیلک اسکرین نیز با استفاده از شابلون بوده و در قطعات استوانه ای و گرد که دورتا دور آن ها نیاز به چاپ است انجام می گیرد .

چاپ تامپو برند Hello lovely-چاپ صنعتی ایساتیس3

 

طراحی چاپ تامپو برند Hello lovely

دراین مرحله که موثر ترین بخش چاپ می باشد باید در نهایت دقت و خلاقیت طرح ها و نوشته ها در کنار هم قرار گیرند تا جذابیت و زیبایی خاصی را برای محصول شما ایجاد نماید . طراحی زیبا برای محصول شما می تواند سبب جذب مشتری بیشتر برای شما می شود . از آن جایی که روش چاپ بر روی قطعه به طراحی نیز مرتبط است باید طراحان علاوه بر تسلط بر نرم افزار های طراحی بر روی روند چاپ روی قطعات مسلط باشند . برای چاپ بر  روی قطعه می توانید از تمامی مشخصات خود مانند لوگو ، برند ، مشخصات محصول و … نیز استفاده نمایید . همان طور که در عکس مشاهده می نمایید نقش های ظریفی در طراحی این نوع چاپ به کار رفته است که توسط نیرو های با تجربه و کار آزموده ی مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بدون هیچ نقصی انجام شده است. از آن جایی که مصرف کننده با محصول مستقیما در ارتباط می باشد چاپ تامپو برند Hello lovely می تواند بهترین و ماندگار ترین روش چاپ باشد و برند شما در ذهن مصرف کننده باقی خواهد ماند . برای چاپ روی قطعات در مجموعه ایساتیس از به روز ترین متد های روز دنیا استفاده شده و توانسته است رضایت مشتریان خود را طی چندین سال سابقه کسب نماید .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر را نیز مطالعه نمایید .

چاپ تامپو برند Hello lovely-چاپ صنعتی ایساتیس2

جنس رنگ چاپ تامپو برند Hello lovely

پس از اتمام طراحی باید برای طرح شما، به صورت حرفه ای کلیشه ساخته شود . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعات استفاده می کند از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار ، آلمانی و درجه یک بوده که در گذر زمان چاپ ها پوسته نشده و در اثر سایش دست پاک نمی شوند. همچنین این رنگ ها دارای شفافیت و درخشندگی هستند که زیبایی خاصی را به چاپ و قطعه ی شما خواهد داد .  ترکیب رنگ و چاپ بر روی قطعات در نهایت ظرافت و دقت انجام می گردد تا بتوان نتیجه ی بهتری در چاپ دریافت کنیم . همچنین این رنگ ها قابلیت شست و شو داشته و به هیچ عنوان در اثر شست و شو در چاپ ها خللی ایجاد نشده و پاک نخواهند شد .  پس از اتمام روند چاپ تامپو برند Hello lovely شیشه ها درون دستگاه تثبیت رنگ قرار گرفته تا دوام و ماندگاری آن ها افزایش یابد . بسته بندی های مناسبی برای این شیشه ها در نظر گرفته شده است که قطعات درون آن ها گرفته شده و از آسیب دیدن و نشستن گرد و غبار روی آن ها جلوگیری خواهد کرد .

چاپ تامپو برند Hello lovely-چاپ صنعتی ایساتیس4

 

راه های ارتباطی با چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی شابلون سازی ، کلیشه سازی ، طراحی های تبلیغاتی و … به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نمایید و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *