چاپ طلاکوب روی بطری روغن آرگان

چاپ طلاکوب روی بطری روغن آرگان با ماندگاری طولانی مدت

چاپ طلاکوب جزء روش های کاربردی است که می توان از آن برای چاپ روی قطعات گوناگون استفاده نمود. در این روش امکان چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک ، چاپ روی فلز و… وجود دارد و با استفاده از فویل های طلاکوب می توان طرح های بسیار زیبایی را روی قطعات مختلف ایجاد کرد. یکی از کاربرد های این چاپ در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ طلاکوب روی بطری روغن آرگان است که در بالا ترین کیفیت انجام شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در رابطه با این نوع چاپ توضیحات کاملی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم که پیشنهاد می کنیم حتماً آن را مطالعه نمایید.

دلایل چاپ طلاکوب روی بطری روغن آرگان

تا به حال پیش آمده که قصد خریداری محصولی دارویی یا بهداشتی را داشته باشید و با تهیه آن هیچ گونه توضیحی را روی بدنه محصول مشاهده نکنید؟ مطمئنا جواب اکثر افراد به این سوال یک نه قاطعانه است! چرا که تمامی دارو ها و لوازم بهداشتی نیازمند درج توضیحاتی در رابطه با نحوه مصرف محصول، تاریخ تولید و انقضا، نحوه استفاده و… می باشند. این توضیحات شامل انواع روغن های بهداشتی از جمله روغن آرگان نیز می ‌شود. به این دلیل است که چاپ طلاکوب روی بطری روغن آرگان انجام می شود و به این طریق می توان توضیحات کاملی را در رابطه با محصول روی آن درج نمود تا استفاده از این محصول برای مصرف کنندگان به آسانی فراهم شود. به طور معمول روش های گوناگونی برای درج توضیحات روی شیشه روغن آرگان وجود دارد که از آن ها می توان به استفاده از لیبل یا چاپ اشاره نمود. در صورتی که بخواهیم مقایسه ای بین این دو روش انجام دهیم می توان گفت که هزینه این دو روش نسبتاً با یکدیگر برابر است اما استفاده از لیبل دارای ماندگاری بسیار کوتاهی می باشد و با گذشت مدت زمان کوتاه احتمال پاک شدن یا پوسته پوسته شدن آن وجود دارد. اما در صورتی که از روش های چاپ صنعتی استفاده شود می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان حاصل کرد و به راحتی اطلاعات چاپ شده روی آن را مطالعه نمود. از دیگر ویژگی های بسیار با اهمیت روش های چاپ صنعتی زیبایی و جلوه بسیار خوب آن روی محصول شما است. بنابراین توصیه می کنیم تا این روش را جایگزین برچسب های بی کیفیت نمایید و با افزایش جلوه محصول فروش بیشتری را به دست آورید.

شما می توانید از مقاله چاپ روی تیشرت نیز دیدن نمایید.

چاپ طلاکوب روی بطری روغن آرگان - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مراحل چاپ طلاکوب روی بطری روغن آرگان

در چاپ طلاکوب روی بطری روغن آرگان احتیاج به فویل طلاکوب، کلیشه، فیکسچر و دستگاه چاپ طلاکوب خواهیم داشت. به این طریق می توان ابتدا طراحی طرح مورد نظر را انجام داده و سپس با توجه به آن، کلیشه ی مورد نظر چاپ را تهیه نمود. بعد از آن با توجه به قطعه، فیکسچری برای ثابت نگه داشتن آن در حین چاپ ساخته می ‌شود که استفاده از این وسیله باعث افزایش دقت چاپ خواهد شد. بعد از ساخت این وسیله فویل متالایز یا طلاکوب بین کلیشه و قطعه قرار خواهد گرفت و با استفاده از پرس حرارتی دستگاه چاپ طلاکوب طرح مورد نظر روی شیشه ایجاد می شود. پس از آن می‌توان قطعات را بسته بندی کرده و به مشتریان گرامی تحویل داد. با توجه به این که رنگ بطری شیشه ای روغن آرگان قهوه ای می باشد، استفاده از رنگ طلایی باعث افزایش جلوه چاپ و هماهنگی آن با رنگ زمینه خواهد شد. اما در نظر داشته باشید که در چاپ طلاکوب می ‌توان از فویل های رنگی نیز برای چاپ استفاده نمود اما پرکاربرد ترین ورق های متالایز در این چاپ نوع طلاکوب و نقره کوب می باشند. در نظر داشته باشید که می توان این چاپ را با استفاده از دستگاه چاپ تامپو و چاپ سیلک نیز انجام داد و امکان تهیه رنگ طلایی با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی که در این نوع چاپ به کار می روند فراهم است. روش سیلک و تامپو دارای ماندگاری طولانی مدتی می باشند و به همین علت در صورتی که علاقه ‌مندید تا چاپ ایجاد شده تا سال ‌های طولانی روی قطعه باقی بماند می توانید این دو روش را امتحان کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای سفارش چاپ روی قطعات مورد نظر خود و استفاده از دیگر خدمات این مجموعه شامل ترکیب رنگ، طراحی طرح، فروش دستگاه چاپ و… وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته دیدن کنید. از همراهی شما با مجموعه چاپ صنعتی ‌ایساتیس سپاس گزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *