چاپ طلاکوب برند sandi

چاپ طلاکوب برند sandi-تصویر اصلی

چاپ طلاکوب که یکی از روش های چاپ صنعتی روی محصولاتو قطعات مختلف است ، با استفاده از دستگاه به روز و تمام اتوماتیک و پرسنل کارآزموده انجام خواهد گرفت . سوالی که پیش می آید این است که چاپ صنعتی چیست و چه کاربرد هایی را خواهد داشت ؟ چاپ صنعتی یکی از روش های تبلیغات محصول به حساب می آید که نسبت به روش های دیگر تبلیغ مانند تبلیغات مجازی ، نصب بنر ، چاپ تراکت و … ماندگاری بالاتری را خواهد داشت . شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای مناسب از این گونه تبلیغات بهره مند شوید . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ طلاکوب برند sandi خواهیم پرداخت .

بررسی کلی چاپ طلاکوب برند sandi

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی محصولات شما با هرگونه سایز و انحنا را خواهد داشت . این مجموعه از روش های متعددی برای چاپ روی محصولات استفاده می کند . برای مثال می توان به چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ سیلک و … اشاره نمود . این نوع چاپ ها برای شما عزیزان مزیت ها زیادی را خواهد داشت . یکی از مهم ترین مزیت های آن ، جذاب نمودن محصول شما برای مشتری خواهد بود . این مزیت بیشتر در محصولات آرایشی مشاهده شده و دلیل آن اهمیت بالای ظاهر لوازم آرایشی برای بانوان است . بانوان ملاک اصلی کیفیت اصلی آرایشی را زیبایی ظاهری آن می دانند و در صورتی محصول شما را خریداری خواهند نمود که ظاهر مناسبی داشته باشد .

در این مجموعه چاپ ترانسفر ، چاپ تامپو و چاپ سیلک اسکرین با استفاد از رنگ انجام خواهد شد ، اما چاپ طلاکوب با استفاده از فویل انجام می گیرد . چاپ طلاکوب برند sandi را می توان با استفاده از چاپ تامپو نیز انجام داد ؛ تنها باید به علم ترکیب رنگ آگاهی داشته باشید تا بتوانید رنگ طلایی را بسازید و چاپی مشابه با چاپ طلاکوب را انجام دهید.

 

مراحل چاپ طلاکوب برند sandi

چاپ طلاکوب مراحل متعددی دارند که باید به ترتیب انجام گیرد . این مراحل به شرح زیر است :

  • در اولین مرحله باید مشخصات ظاهری محصول مانند سایز ، ابعاد ، انحنا و … مورد بررسی قرار گیرد که روشی برای چاپ روی محصول استفاده شود بهتر خواهد بود .
  • پس از انتخاب نمودن روش چاپ باید ضخامتی از فویل که مناسب برای چاپ روی محصول است ، انتخاب گردد .
  • طراحی سومین مرحله و تاثیر گذارترین مرحله برای چاپ طلاکوب برند sandi می باشد.
  • پس از انجام دادن طراحی باید برای طرح مورد نظر قالب ساخته شود .
  • فیکسچر نیز به منظور ثابت قرار گرفتن محصول روی میز کار ساخته می شوند تا چاپی دقیق تر را داشته باشیم .
  • پس از اتمام تمامی مراحل ذکر شده ، فویل ها تحت فشار و حرارت بالا روی محصول منتقل خواهد شد .
  • در نهایت پس از اتمام مراحل چاپ ، محصولات درون بسته بندی های مناسبی قرار خواهند گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول جلوگیری گردد .

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ روی تمامی قطعات را با بهترین کیفیت ارائه می دهد و کیفیت آن ها را تضمین خواهد نمود .

کیفیت چاپ طلاکوب برند sandi

پس از ساختن قالب و فیکسچر ،  پرسنل کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به چاپ روی محصول می پردازند . دو روش متفاوت برای چاپ طلاکوب برند sandi وجود داشته که به روش گرم و سرد گفته می شود . چاپ گرم با استفاده از فشار و حرارت ، فویل روی محصول قرار خواهد گرفت و روش سرد آن به صورتی است که طرح مورد با استفاده از چسب روی محصول طراحی شده و فویل روی آن قرار خواهد گرفت . سپس فویل به مناطقی از محصول که با چسب طراحی شده اند ، خواهد چسبید و باقی مناطق جدا خواهد شد . به دلیل این که روش گرم این نوع چاپ ماندگاری بیشتری را دارد ، مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از این روش استفاده نموده است . تمامی فویل هایی که برای چاپ روی محصولات استفاده درجه یک و بهترین کیفیت موجود در بازار بوده و قابلیت شست و شو خواهد داشت . همچنین این نوع چاپ مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، گرما و سرما و …  داشته و چاپ روی محصول از بین نخواهد رفت . شما عزیزان می توانید از تمام محصول لوگو ، برند ، اطلاعات محتویات درون محصول و … استفاده نمایید.

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی به صفحه ی تماس با ما مجموع چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نمایید و یا از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *