چاپ طلاکوب برند Moroccan Oil

چاپ طلاکوب برند Moroccan Oil - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از مهمترین روش هایی که برای چاپ به کار می رود روش طلاکوب می باشد. با استفاده از این روش می ‌توان روی قطعات مختلف از جنس های شیشه‌ای، چرمی، پلاستیکی و… چاپ های درخشان و با کیفیتی را ایجاد نمود. این نوع چاپ دارای جلوه بی نظیری روی محصولات گوناگون می باشد و با استفاده از آن می توان سود بسیار بالایی را از فروش محصولات تولیدی خود به دست آورد. چاپ طلاکوب برند Moroccan Oil یکی از خدماتی است که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه طلاکوب انجام داده است. همانطور که مشاهده می کنید این نوع چاپ بسیار ظریف، زیبا و منحصر به فرد است و به همین علت مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات جامع و کاملی در رابطه با این روش خدمت شما بزرگواران ارائه دهیم. لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بررسی طراحی در چاپ طلاکوب برند Moroccan Oil

اولین و مهمترین مرحله چاپ طلاکوب برند Moroccan Oil طراحی طرح به کار رفته در آن می باشد. با توجه به این که طرح در نظر گرفته شده عیناً روی بطری شیشه‌ای درج می شود، بسیار مهم است طرحی برای آن در نظر گرفته شود که دارای جلوه زیبا و ساده باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طراحان خلاقی این وظیفه را بر عهده دارند و به همین علت می توانید از جلوه بی نهایت زیبای طرح نهایی اطمینان حاصل کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید این قطعه دارای طرحی بی نهایت زیبا و ساده است که علاوه بر زیبایی، اطلاعات مفیدی در رابطه با محصول را نیز در بر دارد. علاوه بر آن رنگ طلایی آن کاملاً هماهنگ با بطری قهوه ای رنگ است و به همین علت باعث افزایش جلوه آن می شود. به این صورت نگاه مخاطبان در ابتدا جلب طراحی چاپ شده می شود و سپس متوجه نوشته های درج شده روی آن نیز خواهند شد و به این طریق نام برند شما در ذهن آن ها حک خواهد شد. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با سایر مراحل چاپ ارائه خواهد شد که امیدواریم اطلاعات کاملی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

شما می توانید از مقاله چاپ روی خودکار نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ طلاکوب برند Moroccan Oil

همانطور که گفته شد ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و با استفاده از آن می توان سایر مراحل چاپ طلاکوب برند Moroccan Oil را انجام داد. در واقع بعد از طراحی، ساخت کلیشه با استفاده از طرح نهایی انجام می گیرد و سپس می توان عملیات چاپ را انجام داد. البته برای این کار احتیاج به فویل طلاکوب نیز وجود دارد. ورق طلاکوب که فویل متالایز نیز خوانده می شود یکی از مهمترین ملزومات چاپ طلاکوب است و با استفاده از آن نیازی به به کارگیری رنگ نخواهد بود. در واقع تفاوت چاپ طلاکوب با چاپ تامپو و سیلک در این است که به جای جوهر از ورق‌های طلاکوب استفاده می‌شود. این فویل ها در رنگبندی های متنوعی در بازار به فروش می رسند و شما عزیزان می توانید با توجه به نظر و سلیقه خود رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید. البته محبوب ترین فویل ها نوع طلاکوب و نقره کوب آن می باشند. بنابراین با استفاده از این ملزومات و قرار دادن آن ها در دستگاه طلاکوب می توان عملیات چاپ را انجام داد. برای این کار کلیشه تا حدی گرم می شود و با قرار دادن فویل میان کلیشه و قطعه و پرس کردن کلیشه روی بطری شیشه‌ای عملیات چاپ کامل می شود. در این روش با استفاده از گرما می توان چاپ را انجام داد اما روش طلاکوب به صورت سرد نیز انجام می پذیرد که در آن از چسب برای چاپ فویل روی قطعه استفاده می شود. مطمئناً روش سرد دارای ماندگاری بسیار کمتری می باشد و فویل ها بعد از مدتی از روی قطعه جدا خواهند شد. اما در روش گرم چنین اتفاقی نخواهد افتاد و می‌توانید از ماندگاری طولانی مدت این نوع چاپ اطمینان داشته باشید.

مقایسه چاپ طلاکوب برند Moroccan Oil با چاپ سیلک و تامپو

چاپ سیلک و چاپ تامپو از دیگر روش های چاپ هستند که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این روش ها نیز می توان چاپ طلاکوب برند Moroccan Oil را انجام داد. در واقع به این طریق لازم نیست تا از فویل طلاکوب استفاده شود و با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی می توان رنگ طلایی یا نقره‌ای را آماده کرده و سپس از آن برای چاپ استفاده نمود. این روش ها نسبت به روش طلاکوب دارای ماندگاری بیشتری می باشند چرا که در آن‌ها به جای فویل از رنگ استفاده می شود و می توان با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ جوهر قرار گرفته روی این قطعات را کاملاً خشک و ماندگار نمود، به صورتی که تا سال های طولانی روی قطعه باقی بمانند. قیمت این روش ها بسیار مناسب می باشد و با استفاده از آن ها می‌توان چاپ بسیار ظریف و زیبایی را روی قطعه ایجاد نمود. شما می توانید برای انتخاب روش ایده‌آل چاپ روی قطعات تولیدی خود از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید و به این طریق روش مناسب را انتخاب نمایید تا بتوانید جلوه بسیار زیبایی به محصولات خود بدهید و از طریق فروش این تولیدات سود بسیار زیادی را به دست آورید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های چاپ وارد صفحه تماس با ما شوید و به این صورت از مشاوره رایگان کارشناسان ما برخوردار شوید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز ما را همراهی کنید و از سایر خدماتی که در این مجموعه انجام گرفته دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *