چاپ طلاکوب برند mapana group

چاپ طلاکوب برند mapana group-چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال فعالیت در زمینه چاپ روی قطعات با انواع جنس ها توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید . این مجموعه با استفاده از به روز ترین دستگاه های روز دنیا و پرسنل کار آزموده ی خود می تواند برای محصولات شما تبلیغاتی ماندگار را به ارمغان آورد . شما عزیزان می توانید با استفاده از روش تبلیغاتی مناسب برای محصولات خود در افزایش فروش محصول تان موثر باشید . از آن جا که مصرف کننده لوازم آرایشی دائما با محصول در ارتباط است برند شما را که بر روی قطعه چاپ شده است مشاهده کرده و در ذهن او باقی خواهد ماند . شما عزیزان می توانید در ادامه ی این مطلب به بررسی بیشتر چاپ طلاکوب برند mapana group خواهیم پرداخت .

 

مزایا چاپ طلاکوب برند mapana group

یکی از مواردی که بانوان در زمان خرید لوازم آرایشی به آن توجه زیادی می کنند و برای آن ها حائز اهمیت است چاپ روی محصول می باشد و در صورتی محصول مورد نظرشان ظاهر مناسبی نداشته باشد از خریداری آن صرف نظر می کند. در نتیجه چاپ روی محصولات می تواند تا حدودی در جلب اعتماد مصرف کننده ها تاثیر گذار باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات از به روز ترین روش ها در صنعت چاپ استفاده نموده است . چاپ طلاکوب برند mapana group را می توان با استفاده از دستگاه چاپ تامپو نیز انجام داد به صورتی که ترکیب رنگ مشابه با رنگ طلاکوب برای شما عزیزان توسط نیرو های مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ساخته شده و با استفاده از پد های سیلیکونی و از روی کلیشه های ساخته شده برداشته می شود و روی محصول قرار خواهد گرفت . چاپ طلاکوب به دو روش سرد و گرم انجام می شود که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بیشتر استفاده خواهد شد . روش گرم  با استفاده از حرارت و فشار بالا و با استفاده از قالب های ساخته شده انجام می گیرد . در روش سرد نیز مناطقی که باید چاپ انجام گیرد با استفاده از چسب های مخصوص پوشش دهی می شود و مناطقی که باید چاپ روی آن انجام شود فویل را به جذب خواهند نمود .

 

شما عزیزان میتوانید مطلب چاپ تامپو برند ladycare برروی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی چاپ طلاکوب برند mapana group

در چاپ روی محصولات یکی از مسائلی اهمیت زیادی داشته طراحی مناسب و جذاب آن می باشد . در اولین مرحله باید تشخیص داده شود که چه ضخامتی از فویل مناسب برای محصول شما بوده پس از آن باید به طراحی پرداخته شود . طراحان باید توجه داشته باشند که تمامی اطلاعات مورد نظر مشتری در نهایت خلاقیت و دقت و با توجه به اصول به چاپ روی قطعات انجام گیرد که بیشترین جذابیت را به محصول شما بدهد . طراحی چاپ طلاکوب برند mapana group باید به صورتی انجام شود که در زمان چاپ حروف و نقش ها با هم تداخل نداشته باشد و چاپی واضح داشته باشیم. در طراحی محصول خود می توانید از برند ، لوگو ، اطلاعات محصول ، طریقه ی استفاده و … استفاده نمایید. طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس علاوه بر تسلط بر نرم افزار های طراحی باید از مراحل  چاپ صنعتی نیز آگاهی داشته باشند. پس از اتمام مرحله ی طراحی باید برای طرح شما قالب ساخته شود و فویل بر روی محصول قرار خواهد گرفت . شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای اندک از تبلیغی ماندگار برای محصول خود بهره مند شوید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

کیفیت چاپ طلاکوب برند mapana group

فویل هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ طلاکوب روی محصولات استفاده می کند درجه یک و از بهترین فویل های موجود در بازار است . این فویل در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرما ، نور آفتاب ، گرد و غبار و … به هیچ عنوان رنگ پریده نشده و پوسته نخواهد شد. این فویل ها در رنگ بندی متفاوتی مانند سبز ، قرمز ، آبی ، سیاه ، طلایی ، نقره ای و… می باشد. همان طور که قبلا ذکر شده است می توانیم چاپ طلاکوب برند mapana group را با استفاده چاپ تامپو نیز انجام داد به صورتی که با داشتن علم ترکیب رنگ ، رنگ طلایی ساخته شود و چاپی مشابه با چاپ طلاکوب داشته باشیم . دستگاه های متفاوتی با نام دستگاه طلاکوب دیجیتال ، چاپ طلاکوب هیدرولیک ، چاپ طلاکوب با دستگاه پنوماتیک و چاپ طلاکوب دستی نیز برای چاپ طلاکوب وجود دارد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی هر جنس از قطعات و محصولات در سایز های مختلف را داشته و کیفیت و ماندگاری چاپ ها را تضمین می نماید. پس از اتمام مراحل چاپ قطعه درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت از صدمه دیدن ، نشستن گرد و غبار روی قطعه جلوگیری شود . شما عزیزان می توانید به صفحه ی تماس با ما سایت www.isatisprint.com  و به سوالات خود پاسخ دهید .

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *