چاپ طلاکوب برند  majest روی باکس

چاپ طلاکوب برند majest روی باکس-چاپ صنعتی ایساتیس

آیا تا به حال به چاپ هایی که روی قطعات و محصولاتی که در  اطرافتان می بینید توجه کرده اید ؟ شاید برای شما عزیزان سوالاتی پیش آمده باشد که چگونه روی برخی از محصولات با اشکال مختلف چاپ با این ظرافت انجام شده است . به انجام چاپ روی قطعات و محصولات چاپ صنعتی گفته می شود که علاوه بر زیبا نمودن محصول و قطعه ی شما می تواند تبلیغات ماندگار به شمار رود. یکی از نمونه های چاپ روی محصولات، چاپ طلاکوب برند  majest روی باکس که توسط مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفته است . شما عزیزان با مطالعه این مطلب می توانید به بیشتر سوالات خود در زمینه چاپ صنعتی پاسخ دهید.

 

بررسی کلی چاپ طلاکوب برند  majest روی باکس

چاپ روی محصولات مزایای زیادی را برای محصولات شما عزیزان خواهد داشت . از آن جایی که مصرف کننده دائما محصول شما را مشاهده می کند برند شما در ذهن او باقی خواهد ماند ، در نتیجه سبب افزایش محصول شما عزیزان خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال فعالیت در زمینه چاپ روی قطعات توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید. چاپ روی محصولات از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و می توانید با صرف هزینه ای اندک از با تبلیغاتی ماندگار بهره مند شوید . در اولین مرحله برای چاپ روی محصولات باید بهترین روش برای چاپ روی محصولات انتخاب شود که بیشترین سازگاری را با آن داشته باشد. انتخاب روش چاپ روی قطعه بر اساس جنس ، انحنا ، سایز ، ابعاد هندسی و … انتخاب می گردد . برای چاپ طلاکوب برند  majest روی باکس از به روز ترین متد ها استفاده شده و در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است. این روش از چاپ به دو صورت سرد و گرم انجام می شود که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم برای چاپ روش محصولات استفاده می کند که دلیل آن ماندگاری بیشتر این نوع چاپ می باشد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو بر روی گونیا را نیز مطالعه نماییو.

 

طراحی چاپ طلاکوب برند  majest روی باکس

پس از انتخاب روش چاپ باید به انتخاب فویل مناسب با محصول پرداخته شود . طراحی یکی از مهم ترین مرحله های چاپ روی محصولات می باشد که باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد. این مرحله بیشترین تاثیر را در جذاب نمودن محصول شما خواهد داشت . طراحان چاپ صنعتی باید در نهایت خلاقیت تمامی اطلاعاتی که مشتری برای چاپ روی قطعه در نظر دارد را به صورتی در طراحی به کار ببرد تا زیبا ترین طرح را خلق نماید . به دلیل این که روش چاپ تاثیر زیادی را می تواند برای چاپ روی قطعه داشته باشد باید طراحان علاوه بر تسلط به نرم افراز های طراحی به تمامی مراحل چاپ روی محصولات آگاهی داشته باشند. هرچه در طراحی از ظرافت بیشتری استفاده شود چاپ روی محصول نتیجه ی بهتری را دریافت خواهیم نمود. در طراحی چاپ روی قطعات می توانید از لوگو ، برند ، مشخصات محتوا و … نیز استفاده نمایید . در طراحی نوشته ی برند چاپ طلاکوب برند  majest روی باکس از فونت هایی استفاده شده که در زمان انجام فویل ها با یکدیگر تداخل نداشته باشند و چاپی واضح داشته باشیم . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کیفیت تمامی چاپ های انجام شده روی قطعات مختلفی که در این مجموعه چاپ شده اند را، تضمین می کند.

 

مراحل چاپ طلاکوب برند  majest روی باکس

بعد از اتمام مرحله ی طراحی باید برای چاپ روی محصول تان قالب و فیکسچر ساخته شود . فیکسچر ها می توانند محصول شما را روی میز کار ثابت نگه دارند تا چاپی دقیق و واضح داشته باشیم . برای چاپ طلاکوب برند  majest روی باکس از فویل های با کیفیتی استفاده شده است که از شفافیت و درخشندگی برخوردار بوده و قابلیت شست و شو خواهند بود. این فویل ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، تایش نور آفتاب و … رنگ پریده نخواهد شد . این نوع چاپ را می توان با چاپ تامپو  انجام داد، به این صورت که باید رنگ طلایی را با داشتن علم ترکیب رنگ تهیه نمایید و با استفاده از کلیشه ها ساخته شده و پد های سیلیکونی چاپ روی محصول انجام گیرد. روش های دیگری مانند چاپ سیلک و چاپ ترانسفر برای چاپ روی قطعات وجود دارد که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس توسط نیرو های ماهر و کار آزموده ی خود توانایی انجام آنها در سایز ها مختلف از ظریف ترین تا درشت ترین قطعه را خواهد داشت . پس از اتمام مراحل چاپ روی محصول ، درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ های روی قطعه جلوگیری شود.

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انجام مراحل چاپ صنعتی به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و یا از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *