چاپ طلاکوب برند LUXURY

چاپ طلاکوب برندLUXURY-چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ صنعتی از جمله چاپ هایی است که امروزه بر روی قطعات با جنس های مختلف انجام می گردد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از بروز ترین دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کار آزموده ی خود توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای اندک چاپ از روش چاپی ماندگار برای انجام تبلیغات خود برخوردار شوید که سبب افزایش فروش شما نیز خواهد شد. از آن جایی که دائما قطعه با مصرف کننده در ارتباط است برند چاپ شده ی شما را بر روی محصول مشاهده کرده و در ذهن او باقی خواهد ماند . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ طلاکوب برند LUXURY هستید، به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

 

فرایند کلی چاپ طلاکوب برند LUXURY

در چاپ بر روی قطعات باید به چند مورد اساسی توجه داشته باشید . اولین موردی که در چاپ بر روی قطعه باید به آن دقت شود جنس قطعه بوده و پس از آن باید سایز قطعه مورد بررسی قرار گیرد . پرسنل کار آزموده چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال تجربه قابلیت تشخیص بهترین روش برای چاپ بر روی قطعه را دارند. چاپ طلاکوب بر روی قطعات در دو روش سرد و گرم انجام می گردد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به علت ماندگاری بالاتر استفاده می شود . در روش گرم با اعمال  فشار و حرارت طرح بر روی قطعه چاپ می گردد . روش سرد طلاکوب نیز به این صورت است که طرح مورد نظر بر روی قطعه با چسب طراحی شده و تمامی مناطقی که چسب کاری شده روی قطعه را با فویل پوشش دهی کرده و به خود جذب می کند . در نهایت طرح مورد نظر شما بر روی قطعه چاپ خواهد شد. همچنین می توانید با ترکیب رنگ ، رنگ طلایی مورد نظر شما را تولید کرده و بدون استفاده از فویل با استفاده از دستگاه چاپ سلیک ، چاپی مشابه با چاپ طلاکوب برند LUXURY بر روی قطعه را انجام دهید . در ادامه به شما عزیزان در  زمینه روند چاپ طلاکوب مانند طراحی، ساخت فیکسچر و … بیشتر توضیح خواهیم داد .

 

طراحی چاپ طلاکوب برند LUXURY

یکی از موثر ترین و مهم ترین مراحل چاپ بر روی قطعه طراحی می باشد . پس از گذشتن از مرحله ی انتخاب روش چاپ باید به طراحی پرداخته شود . روش چاپ بر روی قطعه  تاثیر زیادی در طراحی دارد . برای مثال در چاپ طلاکوب باید از فونت هایی استفاده شود که چاپ ها با یک دیگر تداخل پیدا نکرده و چاپی تمیز و واضح داشته باشیم . طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس علاوه بر تسلط بر نرم افزار های طراحی باید بر روی روند چاپ صنعتی نیز آگاهی داشته باشند . طراحی زیبا و جذاب می تواند در جذب مشتری کمک زیادی را بکند . همچنین می توانید در طراحی خود از برند ، لوگو ، طریقه استفاده ، معرفی محصول و… استفاده نمایید . این نوع چاپ بیشتر بر روی لوازم آرایشی استفاده می شود که نظر بانوان زیادی را به خود جلب می نماید . تجربه نشان داده است بانوان به شکل ظاهری لوازم آرایشی اهمیت زیادی می دهند و لوازم آرایشی که چاپ و شکل ظاهری موجهی را داشته باشند را بیشتر خریداری می نمایند . در طراحی چاپ طلاکوب برند LUXURY نیز از نهایت خلاقیت استفاده شده است .

 

شما می توانید مطلب چاپ تامپو بر روی پیکسل را نیز مطالعه نمایید.

 

روند چاپ طلاکوب برند LUXURY

پس از انجام طراحی باید برای محصول شما قالب ، کلیشه و فیکسچر ساخته شود. فیکسچر قطعه را بر روی میز کار ثابت نگه داشته و چاپ تمیز و دقیقی را به شما خواهد داد . همان طور که قبلا ذکر شده است مشابه این نوع چاپ را می توانید با استفاده از چاپ سیلک نیز انجام دهید . پرسنل مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می تواند برای شما رنگ طلایی مشابه با رنگ طلاکوب تهیه کنند و با استفاده از دستگاه چاپ سیلک و شابلون چاپی مشابه با  چاپ طلاکوب برند LUXURY را انجام دهند . در چاپ طلاکوب ضخامت فویلی که استفاده می شوند اهمیت زیادی داشته در صورتی که از ضخامت مناسبی استفاده نشود در گذر زمان پوسته شده و چاپ ها از بین خواهد رفت . تمامی فویل هایی که این مجموعه برای چاپ طلاکوب استفاده می کند درجه یک بوده که شفافیت و درخشندگی خاصی داشته و در گذر زمان به هیچ عنوان رنگ پریده نخواهند شد . چاپ تامپو یکی از روش های چاپ بر روی قطعات می باشد که برای چاپ بر روی این قطعه مناسب نیست . فویل های چاپ طلاکوب رنگ بندی متفاوتی مانند نقره ای ، قرمز ، سبز ، آبی ، سیاه ، قرمز و طلایی است .

 

مشاوره رایگان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی با صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده و با تماس با کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *