چاپ طلاکوب برند beauty بر روی لوازم آرایشی

چاپ طلاکوب برند beauty بر روی لوازم آرایشی - چاپ صنعتی ایساتیس

شاید شما عزیزان چاپ روی لوازم آرایشی خود را دیده باشید و برای تان این سوال پیش آمده باشد که چطور بر روی این محصول با ابعاد و سایزی کوچک ، توانسته اند چاپی ظریف و دقیق انجام دهند؟ چاپ صنعتی بر روی قطعات و محصولات شما یکی از روش های تبلیغ به شمار می آید که ماندگاری بالایی دارد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از به روز ترین دستگاه های تمام اتوماتیک توانسته است ، بر روی محصولات شما با هر نوع جنس مانند شیشه ، پلاستیک ، چوب و … چاپی با کیفیت را انجام دهد. در ادامه ی این مطلب اطلاعات بیشتری در زمینه چاپ طلاکوب برند beauty بر روی لوازم آرایشی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مزیت های چاپ طلاکوب برند beauty بر روی لوازم آرایشی

یکی از روش هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعات شما در نظر گرفته است چاپ طلاکوب می باشد. این نوع چاپ علاوه بر زیبایی و جذابیتی که به محصول شما می دهد ، نوعی تبلیغ نیز به شمار می رود. از جمله مسائلی که بانوان در حین خرید لوازم آرایشی به آن توجه زیادی می کنند ، زیبایی محصول می باشد و در صورتی که ظاهری مناسب نداشته باشد از خرید آن صرف نظر خواهند کرد . بنابراین چاپ مناسب روی محصولات شما می تواند مشتریان زیادی را جذب کند و سبب افزایش فروش محصول شما نیز خواهد شد. علاوه بر استفاده از چاپ طلاکوب می توان از چاپ تامپو نیز برای چاپ روی قطعات استفاده کرد که با استفاده از کلیشه و پدهای سیلیکونی انجام می شود. چاپ سیلک اسکرین نیز یکی از روش های دیگر چاپ بر روی قطعات می باشد که بیشتر در قطعات گرد و استوانه شکل انجام می گیرد و باید دور تا دور قطعه طرح مورد نظر شما چاپ شود. شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای اندک برای محصولات خود چاپی ماندگار داشته باشید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید ، چاپ طلاکوب برند beauty بر روی لوازم آرایشی از ظرافت بالایی برخوردار بوده و باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد. .

فرایند کلی چاپ طلاکوب برند beauty بر روی لوازم آرایشی

برای چاپ روی قطعات با روش های مختلف ، مراحل متعددی وجود دارد که در ادامه این مطلب به بررسی چاپ طلاکوب برند beauty بر روی لوازم آرایشی می پردازیم . اولین مسئله ای که برای چاپ بر روی محصولات باید به آن توجه داشت، تشخیص روش چاپ متناسب با جنس و ابعاد هندسی آن می باشد . در مرحله ی بعد باید ضخامت فویل مناسب با قطعه را تشخیص داد تا بتوانیم بهترین کیفیت و ماندگاری را برای چاپ بر روی محصولات داشته باشیم در غیر این صورت در گذر زمان چاپ های انجام شده پوسته خواهد شد. طراحی یکی از مهم ترین مرحله های چاپ بر روی محصولات می باشد باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام گیرد . چاپ طلاکوب به دو روش سرد و گرم انجام می گیرد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بیشتر از روش گرم استفاده می شود که با استفاده از فشار و حرارت فویل ها روی قطعه ی شما قرار گرفته و طرح مورد نظر شما چاپ خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی هر سایز قطعه از کوچکترین تا بزرگترین آن را دارد و کیفیت و ماندگاری چاپ های انجام شده ی خود را تضمین می نماید.

طراحی چاپ طلاکوب برند beauty بر روی لوازم آرایشی

در مرحله ی طراحی چاپ طلاکوب برند beauty بر روی لوازم آرایشی باید توجه داشته باشیم که این نوع چاپ از ظرافت بالایی برخورد دار می باشد و باید از فونت هایی استفاده شود که چاپ های انجام شده روی قطعه با یک دیگر تداخل نداشته باشند. همان طور که قبلا گفته شد طراحی یکی از مهم ترین روش های چاپ روی قطعه می باشد و در صورتی که بتوانید طرحی زیبا و شکیل را طراحی نمایید سبب جذب مشتریان زیادی خواهید شد. علاوه بر آن، به دلیل این که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است برند شما را مشاهده کرده و در خاطر او باقی خواهد ماند . پس از انجام طراحی باید برای محصول شما قالب ساخته شود و به روند چاپ روی قطعات پرداخته شود . ماندگاری و دوام چاپ های انجام شده بر روی محصول بسیار  بالا بوده و با شفافیت و درخشندگی خاصی که دارند می توانند سبب افزایش زیبایی محصول شما بشوند . همچنین در برابر عوامل محیطی مانند نور مستقیم آفتاب ، گرما و سرما و … مقاوم بوده و قابلیت شست و شو دارند. پس از اتمام مراحل چاپ محصولات شما درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد تا از صدمه دیدن آن ها جلوگیری شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ صنعتی ، طراحی ، ساخت قالب و … می توانید به صفحه تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ_صنعتی_ایساتیس با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کرده و از مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده
چاپ طلاکوب روی شیشه آرایشی بهداشتی

چاپ طلاکوب روی شیشه محصولات آرایشی بهداشتی

مشاهده
چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو به صورت ترکیبی

چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *