چاپ طلاکوب برند پژو

چاپ طلاکوب برند پژو - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برند پژو یکی از معروف ترین برند های خودرو سازی است که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس افتخار همکاری و چاپ این برند را روی قطعات خودرو داشته است. این نوع چاپ به روش طلاکوب انجام گرفته و با استفاده از آن جلوه بسیار زیبایی به قطعات ماشین بخشیده شده که با افزایش نمای طرح باعث افزایش فروش و کسب سود بیشتر می شود. در واقع چاپ طلاکوب برند پژو کمک می کند تا این مجموعه به میزان بیشتری شناخته شده و مشتریان جدیدی را جذب نماید. در ادامه توضیحات کاملی در این رابطه ارائه می ‌شود که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

مراحل چاپ طلاکوب برند پژو

همان طور که گفته شد چاپ این برند با استفاده از روش طلاکوب انجام گرفته است، چرا که فویل های طلایی باعث می شوند تا جلوه طرح به میزان بسیار زیادی افزایش یابد. چاپ طلاکوب برند پژو نیازمند طی کردن مراحلی است و برای آن احتیاج به تهیه ملزوماتی خواهد بود. در واقع برای این چاپ ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و سپس با استفاده از آن کلیشه مخصوص چاپ طلاکوب ساخته می شود. این نوع کلیشه با نوع مشابه آن در چاپ تامپو اندکی تفاوت دارد و توسط کارکنانی مجرب و با تجربه ساخته خواهد شد تا به این طریق دقت چاپ افزایش یابد. بعد از آن فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ ساخته شده و به این صورت می‌ توان از هر گونه لرزش و کاهش دقت چاپ جلوگیری نمود. با استفاده از این وسایل و با تهیه فویل طلاکوب می ‌توان عملیات چاپ را انجام داد. برای این کار ابتدا کلیشه روی دستگاه تنظیم شده و به آن حرارت داده می ‌شود. سپس فویل متالایز یا طلاکوب بین کلیشه و قطعه قرار گرفته و با پرس کلیشه و ایجاد حرارت، طرح مورد نظر چاپ خواهد شد. به این صورت چاپ بسیار زیبا، یک دست و دقیقی ایجاد خواهد شد که دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد. البته می‌ توان روش طلاکوب را با استفاده از رنگ‌ های آلمانی و به وسیله دستگاه چاپ سیلک و چاپ تامپو نیز انجام داد که با استفاده از این روش ها کیفیت و ماندگاری چاپ به میزان بسیار زیادی افزایش می یابد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Raboo 1 روی شیشه عطر استوانه ای نیز دیدن نمایید.

نکات مهم در چاپ طلاکوب برند پژو

در چاپ طلاکوب برند پژو برای اینکه بخواهیم چاپ ماندگار و با کیفیتی را روی قطعات خودرو ایجاد کنیم بهتر است تا از ملزومات با کیفیت استفاده شود. برای مثال در صورتی که کیفیت کلیشه چاپ پایین باشد و از مواد اولیه مرغوب برای تولید آن استفاده نشود نمی توان اطمینان حاصل کرد که چاپی زیبا و با کیفیت روی قطعه قرار گیرد، به همین علت در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کارکنانی با تجربه ساخت کلیشه را انجام می دهند. از دیگر موارد با اهمیت در این نوع چاپ فویل های طلاکوب می باشد که با کیفیت های متفاوت در بازار به فروش می رسند. این فویل ها دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی هستند و به همین علت چاپ طلاکوب تنها شامل رنگ طلایی و نقره ‌ای نمی‌شود. ویژگی منحصر به فرد فویل های طلاکوب جلوه براق آن ها است که باعث افزایش نمای طرح خواهد شد. برای ایجاد چاپی با کیفیت بهتر است تا از فویل درجه یک برای این کار استفاده شود و علاوه بر آن کیفیت دستگاه چاپ طلاکوب نیز دارای اهمیت فراوان می باشد. در واقع می ‌توان گفت که با تهیه ملزومات چاپ طلاکوب در کیفیت بالا می‌ توان عملیات چاپ را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

هزینه چاپ طلاکوب برند پژو

با توجه به ملزومات مورد نیاز و مراحل چاپ طلاکوب برند پژو ، هزینه چاپ تعیین خواهد شد و نمی توان مقایسه هزینه را بین این روش و سایر روش ‌های چاپ مانند چاپ سابلیمیشن، چاپ ترانسفر و چاپ تامپو انجام داد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بررسی قطعه و طرح مورد نظر شما روش مناسب برای چاپ انتخاب خواهد شد و سپس می‌ توان هزینه دقیق چاپ را تخمین زد. در این مجموعه تمامی تلاش ما بر این است تا با استفاده از دستگاه های به روز و ملزومات با کیفیت چاپی دقیق و منحصر به فرد را ارائه دهیم که دارای ماندگاری طولانی مدت باشد. بنابراین شما می توانید با اطمینان به ما فروش بیشتری را برای محصولات تولیدی خود انجام داده و سود قابل توجه ای را به دست آورید. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه هستید پیشنهاد می دهیم تا با ورود به صفحه تماس با ما از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و کانال تلگرام نیز ما را دنبال کرده و از سایر خدمات انجام گرفته دیدن نمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم و آرزومند سلامت و ثروت فراوان برای شما هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *