چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ای

چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ای - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ ترانسفر یکی از مهم ‌ترین روش‌ های چاپ است که با استفاده از آن می توان طرح های بسیار زیبا و متنوعی را روی قطعات گوناگون ایجاد کرد، بنابراین این روش در صنعت چاپ بسیار پر کاربرد می باشد. چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ‌ای با استفاده از دستگاه چاپ ترانسفر انجام گرفته و به این وسیله طرح های بسیار زیبایی روی بطری چاپ شده که دارای کیفیت بالا و جلوه بسیار زیبایی می باشند. در ادامه این مطلب سعی داریم تا تمامی موارد با اهمیت در این روش را برای شما همراهان محترم شرح دهیم. امیدواریم این مطلب مورد توجهتان قرار بگیرد.

دلایل چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ای

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از روش ترانسفر می توان چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ای را انجام داد و به این طریق جلوه محصول را به میزان بسیار زیادی افزایش داد. مطمئناً به این صورت فروش بطری شیشه ‌ای افزایش خواهد یافت و می توان درآمد قابل توجهی را از این طریق به دست آورد. در این مورد کیفیت و نمای چاپ نیز حائز اهمیت می باشد و تنها با انتخاب طرح مناسب و استفاده از دستگاه های به روز و با کیفیت است که می توان جلوه بسیار زیبایی را در این نوع بطری ها ایجاد کرده و درآمد بیشتری را از این طریق به دست آورد. در کنار چاپ طرح های گوناگون امکان چاپ لوگو نیز وجود دارد و با استفاده از آن می توان تبلیغات گسترده ای را در جهت شناسایی برند خود به مخاطبان مورد نظر انجام داد. در واقع چاپ صنعتی شرایطی را فراهم می ‌آورد که می ‌توان از خود محصول در جهت تبلیغات نیز استفاده نمود. البته در این مورد فاکتور های بسیار زیادی حائز اهمیت هستند و با به کارگیری آن ها می توان چاپ با کیفیت و دقیقی را روی قطعات ایجاد نمود که باعث به دست آوردن سود بیشتر می شوند.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Proxi روی لوازم آرایشی نیز دیدن نمایید.

چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ای به روش ترانسفر

روش چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ای

همان طور که گفته شد برای چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ‌ای می‌ توان از روش ترانسفر استفاده کرد. این روش شرایطی را فراهم می‌ کند تا بتوان هر نوع تصویر و یا نوشته مورد نظر را روی قطعاتی از جنس های پارچه ای، چوبی، سرامیکی، پلاستیکی، شیشه ای و … ایجاد نمود. بنابراین می ‌توان گفت که این روش دارای کاربرد های بسیار گسترده ‌ای می باشد. مراحل چاپ ترانسفر به این صورت است که ابتدا طرح مورد نظر توسط نرم افزار هایی مانند فتوشاپ و کورل طراحی می‌ شوند و این طرح توسط پرینتر جوهر افشان روی کاغذ مخصوص چاپ خواهد شد، سپس می توان با استفاده از دستگاه چاپ ترانسفر طرح مورد نظر را روی قطعه منتقل نمود. این دستگاه با پرس حرارتی کاغذ مخصوص روی بطری باعث می شود تا طرح مورد نظر کاملاً روی قطعه قرار بگیرد و چاپ بسیار زیبایی ایجاد شود. در نظر داشته باشید که مدت زمان پرس کاغذ روی قطعه با توجه به کیفیت جوهر ها، حرارت ایجاد شده و جنس قطعه متغیر است و در صورتی که از رنگهای CMYK استفاده شود می توان ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد کرد. توجه نمایید که چاپ ترانسفر توسط کارشناسانی با تجربه انجام می گیرد تا بتوان تخمین درصد رنگ ها را به درستی به دست آورد، در غیر اینصورت احتمال ایجاد چاپی نا مناسب و بی کیفیت وجود دارد.

نکات با اهمیت در چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ‌ای

در نظر داشته باشید که در چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ‌ای ، طرح به صورت برعکس چاپ می ‌شود تا در هنگام انتقال آن روی شیشه طرح مورد نظر به حالت اصلی خود بازگردد. علاوه بر آن این نوع چاپ نیازمند ساخت کلیشه و فیکسچر نیز می باشد تا با استفاده از این قطعات بتوان عملیات چاپ را کامل کرد. فیکسچر برای جلوگیری از حرکت قطعه در حین چاپ به کار می‌ رود و در تمامی روش‌ های چاپ صنعتی از جمله چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ سیلک و چاپ ترانسفر ، استفاده از آن الزامیست و تنها با استفاده از این قطعه می ‌توان از دقت چاپ اطمینان حاصل کرد. در نظر داشته باشید که چاپ ترانسفر کاملا قابل شستشو می باشد و در صورتی که روی ظروف از آن استفاده شود می ‌توان به راحتی آن ها را شست، بدون اینکه نگران پوسته پوسته شدن چاپ روی آن شد. در این چاپ انتخاب مرکب با کیفیت نقش تعیین‌ کننده ‌ای در ماندگاری چاپ خواهد داشت و هر چه مرکب انتخاب شده دارای کیفیت بالاتری باشد چاپ ظریف و ماندگارتری روی قطعه ایجاد خواهد شد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از قطعات با کیفیت برای چاپ استفاده می شود تا به این طریق رضایت مشتریان گرامی به دست آید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های چاپ و سایر خدماتی که در این مجموعه صورت می پذیرد وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس و شبکه‌ های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و از جدید ترین خدمات صورت گرفته در این مجموعه دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *