چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک

چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک به روش ترانسفر

یکی از راهکار هایی که می ‌توان با استفاده از آن فروش محصولات تولیدی خود را افزایش داد استفاده از روش‌ های چاپ صنعتی می باشد. تمامی تولید کنندگان می توانند با توجه به مخاطبان شان طرح های مناسبی را انتخاب کرده و روی بدنه محصولات خود درج کنند. برای مثال چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک یکی از راهکار های افزایش جلوه محصولات مرتبط با کودکان می باشد و به این طریق می توان سود بسیار بالایی را به دست آورد. در ادامه این مطلب توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ ارائه خواهد شد و روش های چاپ بر روی پلاستیک شرح داده می شود.

انتخاب طرح در چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک

در چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک می توان طرح های گوناگونی را به کار برد. در واقع تمامی مشتریان گرامی که قصد استفاده از روش های چاپ صنعتی را برای افزایش فروش محصولات خود دارند، می توانند طرح دلخواه خود را سفارش داده تا روی محصولاتشان از جنس های پلاستیکی، شیشه، فلز، چوب و … درج شود. در صورتی که شما تولید کننده محصولات مرتبط با کودکان هستید می توانید طرح های انیمیشنی متنوعی را روی محصولات خود چاپ کنید. برای مثال طرح کارتونی سیندرلا، اسپایدرمن، فروزن، بتمن و … جزء طرح های پر طرفدار هستند، چرا که این انیمیشن ها مورد توجه بسیاری از کودکان می باشند. بنابراین در صورتی که کاراکتر های انیمیشنی محبوب را روی محصولات خود چاپ کنید مطمئناً فروش بیشتری به دست خواهید آورد. شما می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای ما ارسال کنید و یا در این زمینه از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید و با اطمینان بیشتر طرح نهایی چاپ را انتخاب نمایید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس محدودیتی برای انتخاب طرح وجود نخواهد داشت و امکان چاپ تصویر روی انواع قطعات در جنس های مختلف نیز فراهم می باشد. علاوه بر آن در این مجموعه با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی امکان ساخت رنگ مورد نظر شما وجود خواهد داشت و می ‌توان طرح را عیناً روی قطعه چاپ نمود. علاوه بر آن در این مجموعه از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای چاپ استفاده می شود و به همین علت می توان از ایجاد هرگونه کچلی در چاپ جلوگیری کرده و همچنین درصد آسیب به قطعه در حین چاپ را به صفر رساند.

شما می توانید از مقاله چاپ برند My Baby روی پلاستیک نیز دیدن کنید.

چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

روش های چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک

برای چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک می توان از روش چاپ ترانسفر و چاپ سابلیمیشن استفاده کرد، چرا که در این دو روش امکان چاپ تصویر روی قطعات مختلف فراهم است. بنابراین می توان تصاویر دلخواه شما را به راحتی روی قطعات از جنس پلاستیک، شیشه، فلز و… چاپ نمود. روش سابلیمیشن و ترانسفر شبیه به یکدیگر می باشند چرا که در هر دو این روش ها در ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و سپس طرح مورد نظر توسط پرینتر مخصوص چاپ خواهد شد. این نوع پرینتر احتیاج به کاغذ مخصوصی دارند و نمی توان از کاغذ های معمولی برای آن ها استفاده نمود. سپس کاغذ چاپ خورده با استفاده از چسب روی قطعه ثابت می شود. به این طریق در هنگام چاپ از حرکت کاغذ روی قطعه جلوگیری شده و چاپی ظریف ایجاد خواهد شد. سپس قطعه درون دستگاه چاپ ترانسفر یا سابلیمیشن قرار گرفته و پرس حرارتی روی آن اعمال می شود. در چاپ سابلیمیشن جوهر قرار گرفته روی کاغذ بر اثر حرارت تصعید شده و روی قطعه قرار می گیرد. به همین علت این نوع چاپ با عنوان چاپ سابلیمیشن شناخته می ‌شود. بنابراین با طی کردن مراحل فوق چاپ انجام گرفته و می ‌توان قطعات را بسته بندی کرده و به مشتریان گرامی تحویل داد. در نظر داشته باشید که تمامی ملزومات مورد استفاده در چاپ ترانسفر و سابلیمیشن کاملا متفاوت با یکدیگر هستند و نمی توان این دو روش را با یکدیگر برابر دانست. این روش ها بسیار با کیفیت هستند و دارای ماندگاری طولانی مدتی می باشند. علاوه بر آن امکان شست و شوی قطعات چاپ خورده با استفاده از این دو روش وجود دارد. بنابراین می ‌توان برای چاپ روی ظروف مختلف نیز از دستگاه چاپ ترانسفر و سابلیمیشن استفاده نمود.

چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک به روش سابلیمیشن

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای سفارش چاپ روی قطعات تولیدی خود وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام شده در این مجموعه شامل ترکیب رنگ، طراحی طرح، شابلون سازی ، ساخت فیکسچر، فروش دستگاه چاپ، ساخت کلیشه و… نیز دیدن نمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *