چاپ سیلک چند برند معروف روی بطری

چاپ صنعتی امروزه جزء یکی از پر کاربرد ترین مشاغل دنیا می باشد و تغییر و تحول بسیاری برای تولید کنندگان و کارخانه جات محتلف به عمل آورده است. امروزه از روش های زیادی برای چاپ تصاویر روی محصولات متنوع استفاده می شود که یکی از پرکاربرد ترین آن ها چاپ سیلک اسکرین است که توصیه می شود برای افزایش کیفیت در چاپ طرح های مختلف از این روش استفاده شود. چاپ صنعتی ایساتیس با بهره گیری از جدید ترین دستگاه های روز دنیا و پرسنل کارآزموده و متخصص توانسته رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند و گام بزرگی در صنعت چاپ صنعتی بردارد. یکی از خدمات این برند چاپ سیلک چند برند معروف روی بطری می باشد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

بررسی روش چاپ سیلک چند برند معروف روی بطری

چاپ سیلک چند برند معروف روی بطری در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک صورت می پذیرد. روش چاپ سیلک مانند روش چاپ تامپو روی انواع قطعات صنعتی، تزیینی و یا هدایای تبلیغاتی امکان چاپ دارد. چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک ، چاپ روی چرم ، چاپ بادکنک ، چاپ روی لوازم آرایشی ، چاپ روی ظروف یکبارمصرف و … تنها نمونه هایی از چاپ سیلک اسکرین می باشد و با استفاده از دستگاه های گرد زن یا مسطح زن می توان کلیه سطوح ذکر شده و دیگر سطوح را چاپ زد. بهتر است بدانید که بر خلاف روش ‌های دیگر که هزینه نهایی به تیراژ چاپ بستگی دارد، در این روش تیراژ چاپ محدودیتی نداشته و استفاده از این روش از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. طبق تصویری که مشاهده می فرمایید در چاپ سیلک بر خلاف سایر چاپ ها محدودیت رنگ وجود ندارد و با توجه به طرح مورد نظر ترکیب رنگ با استفاده از چند رنگ اصلی آبی، زرد، قرمز، مشکی و سفید انجام خواهد شد. در این مجموعه روش های تثبیت رنگ چاپ سیلک به سه روش انجام می گیرد.(1-یک بند کشی 2-استفاده از خشک کن های قفسه ای 3-خشک کن های حرارتی)؛ به این صورت می توان ماندگاری چاپ را افزایش داده و از پوسته پوسته شدن آن با گذشت زمان جلوگیری نمود. لازم به ذکر است برای چاپ سیلک روی بطری و محصولات ساخته شده با پلاستیک pp باید از رنگ های مخصوص pp استفاده شود چرا که این رنگ ها برای چاپ روی پلاستیک مناسب تر بوده و ماندگاری بیشتری دارند. همان طور که در تصویر مشاهده می فرمایید چاپ طرح به خوبی روی بطری ها ایجاد شده و چاپ نهایی فاقد هر گونه کچلی می باشد.

شما می توانید از مقاله چاپ روی بازی فکری لیوان چینی نیز دیدن نمایید.

بررسی مراحل چاپ سیلک چند برند معروف روی بطری

در ابتدا برای چاپ سیلک چند برند معروف روی بطری طرح مورد نظر با نرم افزار های مخصوص (فتوشاپ و کورل) طراحی می شود. مانند سایر چاپ ها بعد از اتمام طراحی طرح به ساخت فیکسچر و شابلون مورد نیاز می پردازیم. این قطعات برای چاپ ضروری هستند و برای هر نوع چاپ می بایست از فیکسچر و شابلون مخصوص ساخته شود و نسبت به طرح برای ساخت آن ها اقدام کرد. فیکسچر برای نگه داشتن قطعه و جلوگیری از لرزش آن در حین چاپ استفاده می شود و همچنین شابلون جهت ایجاد طرح به صورت مستقیم روی قطعه به کار می رود. به این ترتیب چاپ کامل شده و می توان قطعات را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. بعد از ثابت شدن رنگ روی بطری مراحل چاپ به اتمام رسیده و می توان قطعات را با بسته بندی های مخصوص جهت عدم آسیب به آن ها برای مشتریان گرامی ارسال نمود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با به کار گیری ماشین آلات به روز و کادری مجرب قادر به انجام انواع روش های چاپ های صنعتی از جمله: چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و چاپ سیلک اسکرین با رنگ های درجه یک آلمانی و با بالاترین کیفیت می باشد. با این وجود شما می توانید بدون نگرانی از پوسته پوسته شدن و یا کم رنگ شدن چاپ ایجاد شده محصولات خود را انبار نمایید و یا آن ها را به بازار عرضه کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

با نهایت قدردانی از شما مشتریان و تولیدکنندگان گرامی، خواهش مندیم در ابتدا جهت بهبود در خدمات دهی مجموعه تمام نظرات خود را در قسمت انتقادات و پیشنهادات با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید جهت ثبت سفارشات و ارتباط با این مجموعه به بخش تماس با ما مراجعه نموده و جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاورین مجموعه تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای اطلاع بیشتر از سایر خدمات انجام شده در این مجموعه به صفحات مجازی اینستاگرام و تلگرام مراجعه نمایید و از نمایشگاه مجازی این مجموعه دیدن کنید. از همراهی تان سپاس گزاریم و آرزوی سلامتی و شادی فراوان برایتان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *