چاپ سیلک متن healthy بر روی شیشه

چاپ طلاکوب متن healthy بر روی شیشه-چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از زیباترین و پر کاربرد ترین چاپ ها در طراحی اختصاصی لوگو و تبلیغات چاپ سیلک می باشد. همانگونه که از تصویر این نوع چاپ مشخص است طرح به گونه‌ای بر روی قطعه انتقال پیدا میکند که رنگ طلایی و برجسته آن به راحتی قابل تشخیص می باشد و تاثیر بسیار زیادی بر بیننده خواهد داشت . در چاپ سیلک متن healthy بر روی شیشه که توسط مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفته است از بهترین و با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار استفاده شده است . در این چاپ از دستگاه سیلک اسکرین برای انتقال رنگ بر روی قطعه استفاده شده است که در قسمت بعد به بررسی کلی این نوع چاپ خواهیم پرداخت.

روش انتقال چاپ سیلک متن healthy بر روی شیشه

روشهای مختلفی برای انتقال چاپ سیلک متن healthy بر روی شیشه وجود دارد که مراحل و مقدمات مختص به خود را دارند. شما عزیزان می توانید از چاپ تامپو و یا چاپ سیلک به همچنین چاپ ترانسفر برای انتقال طرح مورد نظر بر روی قطعه استفاده کنید. با توجه به شکل و خصوصیات هندسی قطعه باید بهترین و مناسبترین روش انتقال رنگ و چاپ را انتخاب نمایید . این کار علاوه بر اینکه بسیاری از هزینه‌های جانبی را برای شما کاهش می دهد کمک می کند که کیفیت چاپ و ماندگاری بالاتری در قطعه داشته باشیم. در این محصول به دلیل شکل استوانه ای قطعه برای انجام چاپ طلاکوب از چاپ سیلک استفاده خواهیم کرد ، زیرا همانگونه که در تصویر مشاهده می فرمایید طراحی به گونه ای انجام شده که به صورت متقارن در دور تا دور قطعه باید فرایند چاپ طلاکوب را انجام دهیم . بنابراین مناسب ترین روش چاپ استفاده از چاپ سیلک اسکرین می باشد . در قسمت بعد به بررسی تفاوت چاپ سیلک اسکرین با چاپ های دیگر می پردازیم.

 

تفاوت روش های مختلف چاپ سیلک متن healthy بر روی شیشه

همانگونه که در قسمت قبل گفته شد روش های مختلفی برای انجام چاپ سیلک متن healthy بر روی شیشه وجود دارد. اما این روشها تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند که ممکن است از نظر هزینه ، مدت زمان اجرای کار و ماندگاری برای شما تفاوت هایی را ایجاد کند. در چاپ تامپو برای اجرای چاپ طلاکوب بر روی قطعه شما نیاز به ساخت یک کلیشه خواهید داشت. این کلیشه می‌تواند از جنس ورق آهنی یا فولادی باشد. در این روش با استفاده از پد های سیلیکونی رنگ طلاکوب را از روی کلیشه بر روی قطعه انتقال خواهند داد. اما در چاپ سیلک اسکرین شما تنها با ساخت یک شابلون می توانید رنگ طلاکوب را بر روی قطعه مورد نظر خود انتقال دهید. همانگونه که مشخص است در این روش رنگ به صورت مستقیم بر روی قطعه انتقال پیدا میکند و دیگر نیاز به پد های سیلیکونی جهت انتقال رنگ نمی باشد. در چاپ ترانسفر نیز ورق های رنگی طلاکوب توسط فرایند خاصی از روی ورق های طلاکوب بر روی قطعه انتقال پیدا میکند.

 

مراحل کلی انجام چاپ سیلک متن healthy بر روی شیشه

برای شروع کار چاپ سیلک متن healthy بر روی شیشه باید به ترتیب مراحل زیر طی شود تا چاپی با کیفیت و با ماندگاری بالا داشته باشیم. همانگونه که گفته شد در مرحله اول باید نوع مناسب چاپ با توجه به شکل قطعه انتخاب شود. در مرحله دوم بعد از آماده سازی دستگاه باید یک طراحی مناسب برای ساخت شابلون و کلیشه انجام شود و در آن تمامی اصول مورد نیاز جهت انتقال درست رنگ از شابلون به قطعه رعایت شود. در مرحله سوم باید رنگ طلاکوب مناسب با توجه به جنس قطعه انتخاب گردد. توجه داشته باشید که شما باید از رنگهای مخصوص شیشه در این طرح استفاده کنید. استفاده از رنگ های مخصوص قطعه های پلاستیکی بر روی قطعات شیشه‌ای و چوبی ممکن است کیفیت مناسب و قابل قبولی برای شما به همراه نداشته باشد و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد رنگ پریدگی و از بین رفتن آن چاپ باشید. بعد از انتخاب رنگ مورد نظر مراحل چاپ طلاکوب در دستگاه سیلک اسکرین آغاز شده و پس از انتقال رنگ و تثبیت آن بر روی قطعه توسط روشهای مورد استفاده در مجموعه چاپ صنعت ایساتیس با نهایت دقت قطعات را بسته بندی خواهیم کرد تا از خرابی های احتمالی جلوگیری کنیم.

 

کیفیت رنگ به کار رفته در چاپ سیلک متن healthy بر روی شیشه

افتخار مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس است که از رنگهای با کیفیت و درجه یک آلمانی برای انجام تمامی چاپ های خود استفاده خواهد کرد. استفاده از رنگهای با کیفیت و درجه یک آلمانی در چاپ سیلک متن healthy بر روی شیشه علاوه بر اینکه ماندگاری بالاتری را برای شما عزیزان خواهد داشت ، از درخشندگی و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار خواهد بود. هچنین میزان تثبیت این رنگ ها نسبت به رنگ های بی کیفیت بسیار بالاتر می باشد به گونه‌ای که حتی بدون انجام فرآیند تثبیت رنگ که بعد از انجام چاپ انجام می شود ، شما می توانید ماندگاری بالای این رنگ ها را بر روی قطعات مشاهده نمایید. شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره در زمینه چاپ صنعتی و خدمات شابلون سازی و کلیشه سازی و انجام طراحی های صنعتی برای چاپ طرح های خود بر روی قطعه مورد نظرتان به صفحه تماس با ما سایت مراجعه و با مشاورین ما در چاپ صنعتی ایساتیس تماس حاصل بفرمایید

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *