چاپ سیلک روی پارچ

چاپ سیلک روی پارچ - چاپ فانتزی روی پارچ

یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن جلوه محصول خود را بیشتر نمود و به این طریق سود بیشتری را به دست آورد استفاده از چاپ می باشد. به همین علت بسیاری از برند ها روی تولیدات خود از چاپ های زیبا و منحصر به فردی استفاده می کنند، برای مثال چاپ سیلک روی پارچ یکی از راهکارهایی است که می توان با استفاده از آن بدنه شیشه ‌ای پارچ را از سادگی در آورده و جلوه ی زیبایی به آن بخشید. با این وجود مشتریان بیشتری علاقه مند به خرید این نوع محصول خواهند شد و می‌توان این نوع پارچ را با قیمت بالاتری به فروش رساند.

نقش چاپ سیلک روی پارچ در افزایش فروش

همان طور که گفته شد چاپ سیلک روی پارچ روش ساده ‌ای است که باعث افزایش جلوه‌ی محصول می‌شود. با توجه به این موضوع بسیاری از کارخانجات از چاپ برای ایجاد طرح های متنوع روی تولیدات خود استفاده می کنند و در این بین چاپ روی شیشه و چاپ روی پارچه رواج بیشتری دارد. می توان گفت که بدون وجود چاپ طرح های کمتری را در اطراف خود می توانستیم ببینیم که این موضوع بسیار ناراحت کننده می بود، اما جایی برای نگرانی نیست چرا که صنعت چاپ هر روزه در حال پیشرفت بیشتری است و روش های نوینی برای چاپ روی قطعات مختلف وجود دارد. از بین روش های چاپ می توان به چاپ سیلک، چاپ تامپو، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب اشاره کرد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی این روش ها توسط دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود. چاپ ایجاد شده روی پارچ که در تصویر می توانید آن را مشاهده کنید توسط روش سیلک انجام گرفته و طرح های بسیار زیبای روی بدنه شیشه‌ای پارچ به این روش ایجاد شده است. در ادامه می‌توانید با روش سیلک به میزان بیشتری آشنایی پیدا کنید.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی نیز دیدن نمایید.

چاپ سیلک روی پارچ - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

آشنایی کامل با روش چاپ سیلک روی پارچ

برای ایجاد چاپ سیلک روی پارچ در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بعد از انتخاب روش چاپ که توسط متخصصین این مجموعه انجام می گیرد طراحی طرح انجام خواهد شد. در این نوع پارچ از طرح های فانتزی استفاده شده تا مورد علاقه خانم های خانه دار قرار گیرد چرا که امروزه بسیاری از خانم‌ها به طرحهای فلامینگو علاقه‌مند شده‌اند و محصولات بسیاری با این نوع چاپ در بازار به فروش می‌رسد. این انتخاب هوشمندانه باعث جلب نگاه خانم های خانه دار شده و به افزایش فروش پارچ شیشه‌ای کمک می‌کند. این مسئله باعث سود بیشتر برای مجموعه تولیدی شما خواهد شد و بهتر است تا طرح هایی برای چاپ در نظر گرفته شوند که تقاضای بیشتری برای آن ها وجود دارد. بعد از طراحی طرح و انتخاب رنگ مناسب، شابلون چاپ سیلک ساخته می شود که برای انتقال رنگ روی قطعه به کار می رود، سپس عملیات چاپ با استفاده از دستگاه چاپ سیلک انجام می پذیرد. در این مرحله باید توجه کرد که فشار دستگاه پرس به میزان مناسبی تنظیم شود تا از شکسته شدن قطعه در حین چاپ یا ایجاد کچلی در آن جلوگیری به عمل آید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با توجه به این که از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می شود فشار پرس قابل تنظیم است و این باعث خواهد شد تا از شکسته شدن قطعه یا آسیب به آن جلوگیری به عمل آید. بعد از این که جوهر روی قطعه قرار گرفت پارچ شیشه ‌ای به سرعت وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ می شود و در نهایت در بسته بندی مناسب خدمت شما مشتریان گرامی تحویل داده خواهد شد.

چند نکته با اهمیت در چاپ سیلک روی پارچ

ماندگاری چاپ

در چاپ سیلک روی پارچ با توجه به اینکه پارچ محصولی است که در آشپزخانه به کار می رود و دائماً توسط مایع ظرفشویی شستشو داده می شود ماندگاری چاپ ایجاد شده روی آن دارای اهمیت فراوان است تا به این طریق از پوسته پوسته شدن چاپ جلوگیری به عمل آید. برای افزایش ماندگاری چاپ در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می شود و با استفاده از روش‌های تثبیت سازی رنگ دیگر جایی برای نگرانی از این جهت وجود نخواهد داشت و شما می توانید اطمینان حاصل کنید که محصول با چاپی با کیفیت و ماندگار به دستتان خواهد رسید.

قیمت چاپ

مطمئناً قیمت چاپ برای تولید کنندگان محصولات مختلف دارای اهمیت است. در نظر داشته باشید که نمی توان قیمت ثابتی برای چاپ در نظر گرفت و در این مسئله موارد بسیاری تاثیرگذار هستند. اما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در مجموعه ما تلاش شده تا چاپی ظریف و با دقت در کنار قیمتی مناسب ارائه شود تا به این طریق رضایت شما عزیزان به دست آید.

ملزومات مورد نیاز در چاپ سیلک

برای انجام چاپ سیلک احتیاج به ملزوماتی می باشد تا با استفاده از آنها بتوان عملیات چاپ را کامل کرد. از این ملزومات می توان به شابلون چاپ سیلک اشاره کرد که توسط متخصصین کارآزموده ساخته می شود. در این نوع چاپ با توجه به اینکه از واسطه سیلیکونی استفاده نمی شود می توان تنها با ساخت شابلون و فیکسچر عملیات چاپ را انجام داد. که فیکسچر برای نگهداری قطعه در حین چاپ برای جلوگیری از آسیب به آن به کار می رود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با انواع روش های چاپ روی محصول تولیدی خود وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره جامع و کاملی دریافت کنید. در نظر داشته باشید که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در کنار چاپ روی قطعات مختلف انواع دستگاه چاپ را با توجه به نیاز شما به فروش می رساند که شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود انواع دستگاه را در نازل ترین قیمت تهیه کنید. به شما پیشنهاد می شود تا برای بازدید از سایر خدمات ما را از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام دنبال نمایید. با سپاس از نگاهتان

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *