چاپ سیلک روی قطعات صنعتی

چاپ سیلک روی قطعات صنعتی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مدتی است که در ایران تولید کنندگان قطعات صنعتی به میزان زیادی افزایش یافته اند. با وجود کارخانجات بی ‌شماری که به تولید قطعات صنعتی می‌پردازند، با استفاده از چاپ می توان محصول تولیدی خود را از محصولات مشابه تمایز بخشید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با وجود دستگاه های به روز و پیشرفته چاپ قادر است تا با توجه به نوع قطعه شما چاپ با کیفیتی را روی آن ایجاد نماید. یکی از خدماتی که این مجموعه به تازگی ارائه کرده است چاپ سیلک روی قطعات صنعتی است که با استفاده از رنگ های یووی انجام می شود. این نوع چاپ دارای مزایا و ویژگی هایی است که در ادامه به توضیح در رابطه با آن خواهیم پرداخت. در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

مزیت های استفاده از چاپ سیلک روی قطعات صنعتی

به طور معمول قطعات صنعتی دارای ویژگی هایی هستند و نیازمند چاپ اطلاعاتی روی بدنه می باشند. با وجود این نوع اطلاعات افراد می توانند به راحتی از محصول تولیدی استفاده نمایند. با به کار بردن چاپ سیلک روی قطعات صنعتی می توان هر نوع نوشته ای را روی بدنه درج نمود که باعث کاربری بهتر محصول می ‌شود، علاوه بر آن می ‌توان لوگو برند تولیدی قطعه را روی آن چاپ کرد تا از هرگونه سوء استفاده از محصول تولیدی جلوگیری نمود. تصور نمایید که شما قطعه‌ای را بدون هیچ گونه چاپی به بازار عرضه کنید. فکر می کنید که این محصول به فروش خواهد رسید؟ با قاطعیت می ‌توان گفت که چاپ برای مردم دارای اهمیت است و بدون وجود آن روی محصول، مردم از تولیدات شما استفاده نخواهند کرد، چرا که به این صورت تصور می کنند محصول تولیدی فیک و بی کیفیت است، اما با استفاده از درج برند، آن ها تولید کننده محصول را خواهند شناخت و به این ترتیب با اطمینان بیشتری قطعه را خریداری می نمایند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان تمامی علائم، نوشته ها و لوگو مرتبط با مجموعه ی شما را روی قطعات صنعتی چاپ نمود تا به این ترتیب باعث تمایز آن از محصولات مشابه شد. در ادامه در رابطه با چاپ سیلک توضیحات جامع تری ارائه می شود که خواندنش به شما همراهان گرامی توصیه می شود.

شما همراهان گرامی می توانید از مقاله چاپ تامپو روی قطعات جارو برقی نیز دیدن نمایید.

دلایل استفاده از چاپ سیک روی قطعات صنعتی

با استفاده از روش‌های مختلف مانند چاپ تامپو، چاپ طلاکوب و… می توان روی قطعات صنعتی چاپ هایی را ایجاد نمود اما به کارگیری چاپ سیلک روی قطعات صنعتی به دلیل مزیت های این نوع چاپ بهتر می باشد. در چاپ سیلک واسطه یا پد سیلیکونی به کار نمی رود و تنها با ساخت شابلون و فیکسچر می توان روی قطعات چاپ های با کیفیت و دقیقی را ایجاد نمود. در این نوع چاپ امکان ایجاد هر نوع کلمه، عدد و علائم در ابعاد مختلف وجود دارد و چاپ های به دست آمده بسیار با کیفیت می باشند. برای چاپ روی قطعات صنعتی می‌توان از رنگ UV استفاده نمود که دارای ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر انواع رنگ می باشد، به این ترتیب رنگ ایجاد شده بعد از مدت کوتاهی پوسته ‌پوسته نخواهد شد و از روی قطعه پاک نمی شود. مطمئناً شما برای چاپی بی کیفیت روی محصولات خود هزینه نمی کنید و خواهان ایجاد چاپی ماندگار هستید که تا مدت ها نمایشگر نام برند شما باشد. استفاده از رنگ یووی باعث خواهد شد تا چنین چاپی ایجاد شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می‌توان چاپ را در تیراژ مورد نظر شما انجام داد و قطعات چاپ خورده را در مدت زمان کوتاه به شما مشتریان گرامی تحویل داد.

مراحل چاپ سیلک روی قطعات صنعتی

در چاپ سیلک روی قطعات صنعتی ابتدا طراحی طرح انجام می پذیرد و نقاط قرارگیری چاپ مشخص خواهد شد. در صورتی که به عکس توجه نمایید این قطعه دارای قسمتی فرو رفته است و به همین علت دو شابلون برای آن طراحی شده است که با استفاده از شابلون ها رنگ روی قطعه قرار می گیرد. برای جلوگیری از حرکت قطعه در هنگام چاپ از فیکسچر برای نگه داشتن آن استفاده می شود و به این ترتیب چاپ دقیقی ایجاد خواهد شد. با توجه به موارد مصرف قطعات صنعتی باید چاپ ماندگاری روی آن ها ایجاد شود، به همین علت رنگ های یووی برای این نوع چاپ به کار رفته است. این رنگ ها با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ یووی خشک و ثابت می شوند. دستگاه تثبیت کننده رنگ یووی از اشعه فرابنفش برای خشک کردن قطعه استفاده می کند و به همین علت است که می توان در کوتاه ترین زمان جوهر روی قطعه را خشک کرد و باعث ماندگاری آن شد. در نهایت قطعات در بسته بندی های مناسبی قرار گرفته و به شما تحویل داده خواهند شد. در نظر داشته باشید که چاپ روی این قطعه به علت وجود دو شابلون در دو مرحله انجام شده است و با توجه به نظر شما می توان از رنگ های متنوعی برای چاپ استفاده کرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

اگر شما نیز تولید کننده قطعات صنعتی یا محصولاتی خاص می باشید، می توانید با استفاده از چاپ روی آن ها به دیده شدن بیشتر برند خود کمک کنید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک امکان چاپ روی لوازم آرایشی، چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ بر روی پلاستیک، چاپ بر روی شیشه و… را امکان پذیر کرده است. شما می توانید انواع سفارشات خود را از طریق صفحه تماس با ما ثبت کنید و همچنین برای مشاهده سایر خدمات ما را از طریق صفحات مجازی در تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. از همراهی شما صمیمانه سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *