چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین

چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین-تصویر 1پ3

یکی از مهم ترین روزهایی که برای افراد به ویژه جوانان از اهمیت زیادی برخورد دار می باشد روز ولنتاین می باشد. این روز به عنوان روز عشق یا روز عشاق شناخته می شود که سالانه یک بار در روز 14 فوریه برگزار می گردد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چاپ های مختلف و زیبا بر روی قطعات توانسته است هدیه ای مناسب را برای این روز مهیا نماید . چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین می تواند در افزایش فروش این محصول برای شما عزیزان تاثیر زیادی را داشته باشد .شما عزیزان می توانید لوگو ، برند ، مشخصات محتویات محصول خود را نیز بر روی قطعات خود چاپ نمایید . چاپ بر روی قطعات با جنس های متفاوت روند مختلفی را دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

 

بررسی کلی چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین

تمامی چاپ هایی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد با استفاده از بروز ترین دستگاه های اتوماتیک و توسط پرسنل و نیرو های کار آزموده این مجموعه انجام خواهد شد . همچنین روش های مختلفی برای چاپ بر روی قطعات با جنس های متفاوت وجود دارید . چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … از روش های چاپ بر روی قطعات می باشد . روش چاپ بر روی هر قطعه ای توسط کارشناسان متخصص و با توجه به ابعاد ، جنس و … قطعه تشخیص داده می شود تا بیشترین سازگاری را با جنس قطعه داشته باشد . چاپ تامپو بر روی قطعات با استفاده از کلیشه و توسط پد های سیلیکونی انجام می گیرد و رنگ از روی کلیشه با استفاده از پد ها برداشته شده و بر روی قطعه قرار می گیرد . چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین نیز با استفاده دستگاه های مدورو توسط شابلون انجام می شود . همچنین قطعه هایی که دارای ابعاد هندسی گرد و استوانه ای شکل هستند فقط از طریق چاپ سیلک می توان بر روی آن ها فرایند چاپ انجام گیرد . چاپ ترانسفر که نام دیگر آن چاپ حرارتی می باشد با استفاده لیبل ، کاغذ هایی مخصوص و حرارت طرح مورد نظر تان بر روی قطعه قرار می گیرد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو 5 رنگ بر روی منچ را مطالعه نمایید.

چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین-تصویر 5

 

طراحی چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین

یکی از مهم ترین فرایند هایی که باید در چاپ صنعتی با دقت بالایی انجام گیرد طراحی می باشد . پس از انتخاب روش مناسب چاپ بر روی قطعه مورد نظر تان باید به طراحی آن بپردازیم . طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس باید بر روی نرم افزار های طراحی و فرایند چاپ بر روی قطعه مسلط باشند تا بتوانند طرحی که مشتری در نظر دارد را طراحی نمایند . همچنین در نهایت خلاقیت باید انواع فونت ها و نماد ها و … را به صورتی در کنار هم قرار دهند که زیبایی خاصی را به قطعات بدهند . هرچه در امر طراحی ظرافت بالاتری به کار رفته شود انتقال رنگ و چاپ بر روی قطعه بهتر و راحت تر انجام می شود . از آن جایی مصرف کننده با محصول ارتباط زیادی را دارد ، طراحی مناسب باعث می شود به راحتی اطلاعات محصول در ذهن افراد باقی بماند . طراحی چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین به صورتی انجام شده که این محصول را برای هدیه دادن در روز ولنتاین مناسب نموده است . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال فعالیت در زمینه چاپ توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید . همچنین این مجموعه می تواند هر نوع طرحی را حتی بر روی کوچک ترین سایز ها چاپ کند .

 

چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین-تصویر 6

 

فرایند چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین

پس از انجام فرایند طراحی باید برای قطعه فیکسچر های مخصوصی  ساخته شود تا قطعات بر روی میز کار ثابت قرار گیرد و بتوان به آسانی بر روی آن ها چاپ انجام گیرد . از هر نوع رنگی نمی توان روی هر جنسی استفاده نمود و هر رنگ مخصوص با یک نوع جنس می باشد . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعات استفاده می نماید درجه یک ، آلمانی و با کیفیت است که دوام و ماندگاری بالایی دارد . این رنگ ها نسبت به رنگ های دیگر موجود در بازار شفافیت و درخشندگی بالایی را دارا هستند . همچنین قابلیت شست و شو داشته و می توانید به راحتی قطعات خود را شست و شو دهید بدون آن که ذره ای از چاپ آن ها پاک شود . پس از چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین ، شیشه ها درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب افزایش ثبات و دوام رنگ ها می گردد . این رنگ ها در اثر سایش دست و گذر زمان رنگ پریده نشده و چاپ ها پاک نخواهد شد . پس از اتمام فرایند چاپ ، قطعات درون بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد تا از آسیب رسیدن و شکستن شیشه ها جلوگیری گردد .

 

چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین-تصویر 1

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در زمینه شابلون سازی ، کلیشه سازی ، کیفیت رنگ و … به صفحه ی تماس با ما سایت www.isatisprint.com مراجعه و با تماس به کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *