چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب

چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب-چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه روش های بسیار زیادی جهت تبلیغات و معرفی محصولات شما وجود دارد. این تبلیغات می تواند تاثیر بسیار زیادی در معرفی و فروش محصولات شما داشته باشد. انواع مختلف تبلیغات فواید و ضررهای مختلفی را دارند که می توانند تبلیغ شما را موثر یا بی فایده کند .بسیاری از این تبلیغات مانند تبلیغات اینترنتی ، تبلیغ بر روی بیلبورد ها ، تبلیغ بر روی تراکت های تبلیغاتی و …. تبلیغاتی هستند که به صورت گذری به چشم بیننده خواهد آمد .امروزه به دلیل پیشرفت صنعت چاپ بهترین نوع تبلیغ و معرفی محصول ، چاپ بر روی قطعه محصول می باشد. برای مثال می توان به چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب اشاره کرد .با استفاده از این چاپ بر روی قوطی کرم ضد آفتاب شما علاوه بر معرفی برند و محصول خود می توانید یک تبلیغ دائمی برای مشتری خود داشته باشید، به گونه‌ای که درهر زمان که از این محصول استفاده خواهد کرد ناخودآگاه تبلیغ و برند شما را مشاهده می کند .همچنین این نوع تبلیغ ها ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به تبلیغ های نامبرده دارد. در ادامه به بررسی بیشتر این چاپ خواهیم پرداخت.

 

کیفیت چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب

اولین مرحله در اجرای فرایند چاپ بر روی یک قطعه ، انتخاب روش چاپ مناسب برای آن می باشد . دراین کار با توجه به جنس و شکل قطعه مورد نظر مناسب ترین راه را جهت انتقال رنگ و طرح بر روی قطعه انتخاب می کنند. این کار باعث می شود علاوه بر کاهش هزینه‌های جانبی کیفیت چاپ و رنگ انتقال یافته بر روی قطعه نیز بیشتر شود . در این محصول ما از چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب استفاده خواهیم کرد که در قسمت بعد به معرفی چاپ سیلک خواهیم پرداخت. روش های مختلف چاپ به دلیل کاربرد بالایی که دارند تحول بسیار بزرگی در صنعت چاپ صنعتی به وجود آورده‌اند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بهره‌گیری از  دستگاه های مدرن و به روز دنیا آمادگی این را دارد که تمامی چاپ های موجود در بازار را بر روی قطعه مورد نظر شما انجام بدهد.

 

چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب-چاپ ایساتیس

 

تفاوت چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب با چاپ های دیگر

در روش چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب تنها نیاز به ساخت یک شابلون برای انتقال رنگ بر روی قطعه مورد نظر داریم. تفاوت اصلی چاپ سیلک اسکرین با چاپ تامپو در این می باشد که شما عزیزان در چاپ تامپو باید از یک پد سیلیکونی جهت انتقال رنگ از محفظه رنگ دستگاه یا به عبارت دیگر از روی کلیشه طراحی شده به قطعه استفاده نمایید ، اما در چاپ سیلک اسکرین رنگ توسط شابلون مستقیماً بر روی قطعه انتقال پیدا خواهد کرد و نیاز به هیچگونه واسطه ای ندارد . از چاپ سیلک برای انجام چاپ هایی استفاده خواهد شد که در آن قطعه مورد نظر حالت گرد و  یا استوانه ای شکل دارد که در آن چاپ به صورت گرد دورتادور قطعه انجام خواهد شد.

 

نقش طراحی در چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب

بعد از انتخاب نوع چاپ مناسب برای انجام فرآیند چاپ صنعتی باید طراحی مناسب جهت ساخت کلیشه و شابلون آن انجام شود. توجه داشته باشید که در چاپ سیک بر روی کرم ضد آفتاب با توجه به اینکه جملات و متن های این چاپ بسیار کوچک بوده و در کنار آن طرح‌ها و نقوش مختلفی به کار رفته است باید فرآیند طراحی به گونه ای انجام شود که بعد از ساخت شابلون رنگ به راحتی از شابلون به قطعه انتقال پیدا کند و هیچ گونه فضای خالی و بدون رنگ مشاهده نشود. زیرا هر چه طرح ظریف تر و کوچک تر باشد انتقال رنگ سخت تر انجام خواهد شد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بهره گیری از پرسنل کارآزموده و ماهر توانسته حتی کوچکترین و حساس ترین چاپ ها را با دقت و مهارت بسیار بالا انجام دهد  و رضایت مشتریان خود را در طی فعالیت حرفه ای خود جلب نماید.

 

بررسی کلی مراحل چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب

اگر بخواهیم به طور مختصر مراحل انجام چاپ سیلک بر روی کرم ضد آفتاب را بررسی کنیم بعد از انتخاب روش چاپ مناسب برای قطعه و طراحی طرح مورد نظر، نوبت به انتخاب نوع رنگ جهت انجام فرایند چاپ خواهد رسید . بسیار مهم است که رنگ استفاده شده در چاپ با جنس قطعه مطابقت داشته باشد. استفاده از رنگ مناسب و مرتبط با جنس قطعه علاوه بر اینکه ماندگاری بالاتر و ثبات بیشتری بر روی قطعه خواهد داشت ، از شفافیت و درخشندگی بیشتری نیز بر روی قطعه بعد از چاپ برخوردار خواهد بود. پس از انجام مراحل چاپ و تثبیت رنگ بر روی قطعه که توسط مجموعه ایساتیس انجام خواهد شد قطعات چاپ شده با نهایت دقت بسته بندی خواهد شد تا از ورود ضربه و یا عواملی که باعث خرابی رنگ و خرابی میشود جلوگیری شود.

 

راه های ارتباطی با چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی ، کلیشه سازی ، شابلون سازی ، خرید رنگ های صنعتی و یا انجام چاپ بر روی قطعه مورد نظر خود با مشاورین ما در چاپ صنعتی ایساتیس تماس حاصل فرمایید و  یا با مراجعه به صفحه تماس با ما و از طریق شبکه های اجتماعی با شماره  09121766908 و  02133288646 در ارتباط باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *