چاپ سیلک بر روی پاکت

چاپ سیلک بر روی پاکت - عکس اول

تبلیغات دارای روشهای گسترده ای است. یکی از بهترین و کارآمدترین نوع تبلیغ ، چاپ صنعتی می باشد. در تبلیغ به روش چاپ می توانید لوگو برند خود را به همراه اطلاعات مهم ، روی محصول تولیدی و یا بسته بندی آن چاپ کنید. همچنین چاپ روی انواع لیوان یا ماگ سرامیکی ، چاپ روی کیسه پارچه ‌ای ، پاکت کاغذی ، سر رسید و … و قرار دادن آن ها در کنار محصول به عنوان اشانتیون یک روش تبلیغ سود ده می باشد ، به همین ترتیب مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چاپ سیلک بر روی پاکت ، باعث ایجاد یک تبلیغ موثر برای دیده شدن برندتان می شود. شما می توانید برای ثبت سفارش انواع چاپ از جمله چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر ، چاپ سیلک و چاپ تامپو روی محصولات خود ، از جنس های چرم ، شیشه ، پلاستیک ، ورق های فلزی و … از طریق صفحه ی تماس با ما اقدام نمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مزایای استفاده از چاپ سیلک بر روی پاکت

همانگونه که به توضیح آن پرداختیم استفاده از هدایای تبلیغاتی در دیده شدن برند شما بسیار اهمیت دارد. یکی از بهترین نوع تبلیغات چاپ روی کیسه پارچه‌ای و همچنین پاکت کرافت می باشد. فروش محصولات شما در این نوع کیسه ها تفاوت بسیار زیادی با تحویل دادن محصول، درون کیسه ساده پلاستیکی دارد، چرا که اغلب افراد کیسه های پلاستیکی را دور می ریزند و از آن ها استفاده نمیکنند.  کیسه پارچه‌ای و همینطور کیسه ‌های کاغذی یا پاکت کرافت بسیار مورد توجه مردم جامعه هستند و آن ها از این کیسه ها برای همراه داشتن وسایل خود استفاده می‌کنند و به این ترتیب در هر بار استفاده متوجه چاپ روی آن خواهند شد و این در صورتی است که یک چاپ جذاب با جلوه درخشان روی کیسه درج شده باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی مراحل طراحی تا چاپ روی پاکت ، در این شرکت انجام می شود و طراحان حر‌فه ای و مجرب این مجموعه ، به جلوه بیشتر برند شما کمک می‌ کنند. چاپ سیلک بر روی پاکت ، توسط دستگاه های نیمه اتوماتیک سیلک اسکرین انجام می شود که دارای مزایای بی شماری نسبت به انواع دیگر چاپ می باشند. چاپ فلوک یکی از انواع چاپی است که با استفاده از دستگاه سیلک انجام می شود که در ادامه به توضیح درباره ی آن می پردازیم. در چاپ سیلک اسکرین نیازی به ساخت کلیشه نیست و رنگ به طور مستقیم توسط شابلون و بدون استفاده از پد های سیلیکونی به روی قطعه منتقل می شود. در این نوع چاپ رنگ های درج شده روی محصول برجسته و درخشان می باشند و شفافیت بسیار زیادی را دارا هستند. در چاپ سیلک با استفاده از فیکسچر دقت چاپ بسیار بالا است و از هرگونه لغزش قطعه جلوگیری می شود.

چاپ سیلک بر روی پاکت - عکس دوم

چاپ سیلک بر روی پاکت به صورت فِلوک

چاپ فلوک که با نام مخمل برجسته نیز شناخته می شود، یکی از انواع چاپ سیلک می باشد. این نوع چاپ بسیار پرطرفدار است و با کمک آن لایه‌ای از مخمل نرم روی قطعه شکل می گیرد. نحوه انجام چاپ سیلک بر روی پاکت به صورت فلوک ، به این صورت است که ابتدا چسب مخصوص را با استفاده از شابلون روی پاکت یا پارچه منتقل می شود و سپس پودر مخمل درون دستگاه قرار میگیرد و با استفاده از جریان برق ، دارای بار الکتریکی می شود و قسمت پایینی آن با سرعت و فشار بالا داخل چسب فرو می رود. به این ترتیب یک چاپ با کیفیت و یکدست ایجاد می شود که دارای ماندگاری بسیار زیاد است و در اثر شست و شو یا سایش از بین نمی رود. مخمل های موجود در چاپ فلوک دارای رنگ بندی های بسیار متنوع هستند و به همین ترتیب مطابق با سلیقه مشتریان گرامی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. از چاپ فلوک برای چاپ روی پاکت ، چاپ روی پارچه مجلسی ، چاپ روی تیشرت و … استفاده می شود. همانطور که گفته شد چاپ فلوک یکی از سبکهای چاپ سیلک است و روند انجام آن مانند چاپ سیلک می باشد با تفاوت هایی از جمله استفاده از چسب. این چسب ها از با کیفیت ترین چسب های موجود در بازار هستند و کاملاً مختص پودر های مخملی می باشند ، به همین علت پودر مخمل به هیچ عنوان از روی آنها بلند نخواهد شد. این چاپ دارای هزینه بسیار مناسب و تیراژ بالا است و برای چاپ روی انواع قطعات استوانه ای و صاف مورد استفاده قرار می گیرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای سفارش چاپ روی انواع محصولات تولیدی خود در ابعاد مختلف و با جنس های گوناگون به صفحه تماس با ما در سایت این مجموعه مراجعه نمایید و علاوه بر آن ، برای سفارش هر گونه دستگاه چاپ سیلک ، دستگاه چاپ تامپو ، دستگاه چاپ طلاکوب ، شابلون سیلک ، ساخت کلیشه ، ساخت فیکسچر و… از مشاوره کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید. همچنین برای مشاهده دیگر محصولات و خدمات ما را از طریق صفحات مجازی تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. با تشکر از از همراهی شما با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *