چاپ سیلک بر روی شیشه

چاپ سیلک بر روی شیشه-تصویر اصلی

آیا اطلاعاتی در زمینه ی چاپ بر روی محصولات و قطعات دارید ؟ شاید برای شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که چگونه بر روی محصولات و قطعاتی با این ظرافت توانسته اند چاپ با ظرافت بالا را منتقل کنند .مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه چاپ صنعتی بر روی محصولات و قطعات توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . این مجموعه از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کار آزموده برای چاپ روی محصولات استفاده می نماید . یکی از نمونه های چاپ شده در این مجموعه چاپ سیلک بر روی شیشه می باشد که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت .

 

بررسی کلی چاپ سیلک بر روی شیشه 

روش های متفاوتی برای چاپ صنعتی وجود داشته که هر کدام از آن ها مراحل مختص به خود را دارد . برای مثال می توان به چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … اشاره نمود .  روشی که برای چاپ روی محصولات انتخاب می شود ، بر اساس ظاهر ، انحنا ، ابعاد ، جنس و … محصول می باشد که توسط نیرو های متخصص انجام می شود . به دلیل این که برای چاپ سیلک بر روی شیشه از رنگ استفاده می گردد باید متناسب ترین رنگ مختص به جنس محصول انتخاب شود تا بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد . این نوع چاپ با استفاده از شابلون و دستگاه های تمام اتوماتیک دوار بر روی محصولات گرد ، استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح انجام می گردد . چاپ تامپو نیز که یکی دیگر از روش های چاپ بر روی محصول بوده با استفاده از پد های سیلیکونی و کلیشه های ساخته شده انجام می شود به صورتی که رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول منتقل می گردد . تمامی مراحل چاپ بر روی محصولات در نهایت دقت و ظرافت توسط نیرو های متخصص انجام می شود تا چاپ با بهترین کیفیت را داشته باشیم .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر بر روی نمکدان را نیز مطالعه نمایید .

 

طراحی چاپ سیلک بر روی شیشه

پس از انتخاب نمودن روش چاپ روی محصول و رنگ متناسب با جنس آن باید به طراحی پرداخته شود . این مرحله یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین مراحل چاپ روی محصولات می باشد که باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام گیرد . توجه داشته باشید که مصرف کننده به ظاهر محصول توجه زیادی را کرده و در صورتی که ظاهر مناسبی داشته باشد آن را خریداری می کند . شما عزیزان می توانید در این مرحله از چاپ هر گونه اطلاعاتی که در نظر دارید مانند برند ، لوگو ، اطلاعات محتویات محصول و … را طراحی نمایید و روی محصول خود منتقل نمایید . همان طور که در تصویر چاپ سیلک بر روی شیشه مشاهده می کنید برای چاپ روی این محصول از طرح های کارتونی زیبا و شکیل استفاده شده که نظر ببینده را به خود جلب خواهد نمود . به هر میزانی که طراحی با ظرافت بیشتری انجام شود چاپ دقیق تری را شاهد خواهیم بود . طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر ثسلط به نرم افزار های طراحی مانند کورل و فوتوشاپ به تمامی مراحل چاپ نیز آگاهی داشته باشند . زیرا روش های چاپ روی محصول در طراحی آن تاثیر گذار است .

 

کیفیت رنگ چاپ سیلک بر روی شیشه

پس از طراحی باید طرح مورد نظر بر روی شابلون هایی از جنس استیل و فولاد حکاکی شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات از بهترین رنگ های موجود استفاده می نماید تا بیشترین سازگاری با محصول را داشته باشد . این رنگ ها مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست و … داشته و به هیچ عنوان رنگ های چاپ شده روی محصول از بین نخواهد رفت . این رنگ ها با شفافیت و درخشندگی خاصی که دارند ، سبب افزایش زیبایی و چاپ روی محصول می شوند . همچنین چاپ سیلک بر روی شیشه قابلیت شست و شو داشته در اثر شست و شوی محصول ، چاپ روی آن پوسته پوسته نمی شود . پس از منتقل نمودن طرح مورد نظر بر روی محصول ، قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهند گرفت که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ روی محصول خواهد شد . در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهند گرفت تا از آسیب رسیدن به چاپ روی محصولات جلوگیری شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی هر جنس از محصولات مانند چاپ بر روی شیشه ، چاپ روی لوازم آرایشی ، چاپ بر روی لوازم التحریر ، چاپ بر روی پلاستیک و … را دارد .

 

پل های ارتباطی با چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید . همچنین می توانید از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده
چاپ سیلک روی لوازم آرایش برند i'm matt

بررسی بیشتر چاپ سیلک روی لوازم آرایشی برند I’m Matt

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *