چاپ سیلک بر روی شیشه colozist

چاپ سیلک بر روی شیشه colozist

از جمله روش هایی که برای تبلیغات وجود دارد  چاپ بر روی بسته بندی محصولات می باشد . چاپ صنعتی ایساتیس یکی از کارخانه های قدرتمند چاپ بر روی قطعات است که سابقه فعالیت قوی داشته و توانسته در طول سالها فعالیت خود رضایت مشتری های خود را جلب نماید . چاپ بر روی قطعه می تواند تحول عظیمی  در  فروش محصولات شما ایجاد کند و سبب افزایش فروش محصولات شما خواهد شد . چاپ سیلک بر روی شیشه colozist یکی از نمونه های چاپ بر روی قطعه می باشد که توسط پرسنل مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس و با استفاده از بروز ترین دستگاه های دنیا انجام شده است . در ادامه به بررسی کیفیت رنگ ، روش های چاپ و … می پردازیم .

 

فرایند کلی چاپ سیلک بر روی شیشه colozist

اولین مرحله ای که برای چاپ بر روی قطعه وجود دارد تشخیص نوع چاپ بوده است . چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … انواع روش های چاپ بر روی قطعه می باشند . نوع چاپ بر روی هر قطعه بستگی به جنس و ابعاد هندسی و … قطعه داشته که توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تشخیص داده می شود .  چاپ تامپو  با استفاده از کلیشه های حکاکی شده بر روی فولاد یا استیل انجام می گیرد و رنگ ها از روی کلیشه با استفاده از پد های سیلیکونی برداشته شده و بر روی قطعه قرار می گیرد. روش دیگر چاپ ، چاپ سیلک می باشد .  این روش چاپ بیشتر بر روی قطعات در ابعاد گرد و استوانه ای انجام شده که باید دور تا دور قطعه چاپ انجام گیرد. در چاپ سیلک بر روی شیشه colozist  ، قطعه با استفاده از فیکسچر بر روی میز کار ثابت نگه داشته شده تا دقت چاپ افزایش پیدا کند و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک دوار چاپ بر روی شیشه ها انجام شود . چاپ ترانسفر نیز روش دیگری از چاپ بر روی قطعات بوده که طرح مورد نظرتان به صورت لیبل با حرارت بالا بر روی قطعه قرار می گیرد .

 

کیفیت رنگ چاپ سیلک بر روی شیشه colozist

برای چاپ بر روی هر قطعه رنگ مختص به جنس آن باید استفاده شود تا بیشترین سازگاری را با جنس قطعه داشته باشد . رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ به کار می گیرد از بهترین رنگ های موجود در بازار ، درجه یک و آلمانی می باشد که با ماندگاری و مقاومت بالایی که در برابر عوامل محیطی داشته در گذر زمان به هیچ عنوان رنگ پریده نخواهد شد. درخشندگی و شفافیت خاصی که این رنگ ها نسبت به رنگ های دیگر دارند به قطعه زیبایی خاصی را می دهد. همچنین  رنگ های به کار رفته چاپ سیلک بر روی شیشه colozist مانند چاپ های دیگر قابلیت شست و شو داشته و می توانید به راحتی با هر گونه مواد شوینده قطعه را شست و شو دهید . چاپ بر روی این شیشه ها توسط پرسنل ها و نیرو های کار آزموده  مجموعه ایساتیس با دقت بالایی انجام شده ، به طوری که تمام فضای مورد نظر برای چاپ را پوشش دهی کرده است . پس از اتمام روند چاپ بر روی شیشه ، قطعه درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار گرفته که به ماندگاری و درخشندگی بیشتر چاپ ها کمک زیادی می کند.

 

طراحی چاپ سیلک بر روی شیشه colozist

بعد از انتخاب روش چاپ بر روی قطعه یکی از مهم ترین مرحله ها طراحی طرح مورد نظر می باشد . این مرحله باید توسط طراحان متخصصی انجام شود که علاوه بر آگاهی بر چاپ صنعتی ، بر روی نرم افزار های طراحی نیز مسلط باشند. طراحی باید به شکل خلاقانه ای تمام اطالاعات محصول مانند لوگو، برند ، مشخصات و… را در بر گیرد و بتواند چهره ی زیبایی را برای محصول تان ایجاد نماید . پس از اتمام مرحله ی طراحی باید طراحی انجام شده بر روی کلیشه ها حکاکی شده و چاپ بر روی قطعه انجام خواهد شد . پس از اتمام فرایند چاپ سیلک بر روی شیشه colozist  و قرار گرفتن در دستگاه تثبیت رنگ قطعات توسط نیرو های چاپ صنعتی ایساتیس درون بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد تا از  صدمه دیدن و نشستن گرد و غبار بر روی قطعه جلوگیری شود .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه ی شابلون سازی  ، کلیشه سازی ، چاپ صنعتی ، نوع و کیفیت رنگ ، طراحی و … با مراجعه به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *