چاپ سیلک بر روی بطری پلاستیکی

چاپ سیلک بر روی یطری پلاستیکی-تصویر اصلی

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز قابلیت چاپ بر روی قطعات با جنس مختلف را دارد . شاید این سوال برای شما عزیزان مطرح شده باشد که چاپ صنعتی چیست و چه مزیت هایی برای تان خواهد داشت . امروزه یکی از روش های تبلیغ برای محصول شما ، چاپ صنعتی به حساب می آید . در چاپ صنعتی برای محصول تان می توانید از اطلاعاتی مانند لوگو ، برند ، اطلاعات محتوای محصول و … استفاده نمایید . روش مختلفی برای تبلیغات مانند چاپ بنر ، چاپ تراکت ، نصب بیلبورد ، تبلیغات مجازی و … وجود دارد  اما هیچ کدام از این روش ها ماندگاری چاپ صنعتی را نخواهند داشت . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ سیلک بر روی بطری پلاستیکی خواهیم پرداخت .

 

مزیت های چاپ سیلک بر روی بطری پلاستیکی 

همان طور که گفته چاپ صنعتی مزیت های بی شماری را برای محصول شما خواهد داشت . این نوع چاپ می تواند سبب افزایش فروش محصول شما شود . به این صورت که مصرف کننده با محصول شما دائما در ارتباط بوده و اطلاعات چاپ شده روی محصول را مشاهده می کند و به خاطر می سپارد . این امر سبب می شود که مصرف کننده حین خرید مجدد ، برند شما را به یاد بیاورد و مجددا خریداری نماید . همچنین محصول شما در حالت ساده و بدون چاپ هیچ گونه جذابیتی ندارد ، اما با استفاده از این نوع چاپ ها زیبایی آن افزایش خواهد یافت و نظر مصرف کننده را به خود جلب خواهد نمود . شما عزیزان می توانید برای چاپ روی محصولات خود از لیبل های کاغذی نیز استفاده کنید ، اما این لیبل ها به سادگی پوسته پوسته شده و از بین خواهد رفت. اما چاپ سیلک بر روی بطری پلاستیکی دوام و ماندگاری بالایی داشته و به هیچ عنوان چاپ های انجام شده روی محصول پاک نخواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی چاپ ها را در نهایت و دقت کیفیت ارائه می دهد و کیفیت آن ها را تضمین می نماید .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک بر روی شیشه را نیز مطالعه نمایید .

 

مراحل چاپ سیلک بر روی بطری پلاستیکی 

چاپ صنعتی بر روی محصولات و قطعات مختلف روش های متفاوتی داشته و هر کدام از این روش ها مراحل مختص به خود را دارد . در اولین مرحله باید روش چاپ صنعتی با توجه به ابعاد ، انحنا ، جنس و … محصول توسط نیرو های متخصص انتخاب شود . پس از انتخاب نمودن روش چاپ ، باید رنگ متناسب با جنس محصول انتخاب شود تا بیشترین سازگاری با جنس محصول را داشته باشد . طراحی به عنوان سومین مرحله ی چاپ صنعتی ، مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله می باشد که باید در نهایت خلاقیت و دقت انجام شود. طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی مانند کورل و فتوشاپ به تمامی مراحل چاپ صنعتی نیز آگاهی داشته باشند . پس از اتمام مرحله ی طراحی ، طرح چاپ سیلک بر روی بطری پلاستیکی بر روی شابلون هایی از جنس فولاد و استیل حکاکی می شود . همچنین باید بر اساس سایز و ابعاد محصول ، فیکسچر ساخته شود تا محصول بر روی میز کار ثابت نگه داری شود تا چاپی دقیق و واضح داشته باشیم .  مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک ، چاپ بر روی لوازم آرایشی و … را نیز دارد .

 

کیفیت چاپ سیلک بر روی بطری پلاستیکی

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی محصولات از رنگ های درجه یک و آلمانی استفاده می نماید که در گذر زمان زمان در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرمایش ، سایش دست و … مقاومت بالایی دارد و به هیچ عنوان رنگ روی محصول از بین نخواهد رفت . این رنگ با شفافیت و درخشندگی خاصی که دارد سبب افزایش جذابیت چاپ روی محصول می شود . همچنین این رنگ ها قابلیت شست و شو داشته و در اثر شست و شوی محصول چاپ سیلک بر روی بطری پلاستیکی پاک نمی شود . انتقال رنگ در هر روش  متفاوت است . برای مثال در چاپ تامپو از پد های سلیکونی برای انتقال رنگ استفاده می شود اما چاپ سیلک به این صورت است که قطعه درون دستگاه قرار گرفته و با چرخش آن رنگ روی محصول منتقل می گردد. پس از انتقال رنگ ، محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد تا دوام ، ماندگاری و ثبات آن افزایش پیدا کند . در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول جلوگیری شود . تمامي مراحل چاپ صنعتی توسط نیرو های کار آزموده در نهایت دقت انجام می شود .

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *