چاپ سیلک برند VERSACE روی شیشه

چاپ سیلک برند VERSACE روی شیشه - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ یکی از مهم ترین روش هایی است که می ‌توان با استفاده از آن تبلیغات ارزان قیمتی را انجام داد و برند خود را به میزان بیشتری در معرض دید افراد مختلف قرار داد. چاپ سیلک برند VERSACE روی شیشه به این منظور انجام گرفته و با استفاده از آن می توان برند محصول و موارد مهم در رابطه با آن را روی بدنه شیشه ای بطری درج کرده و به این ترتیب در کنار تبلیغات، توضیحاتی را نیز در رابطه با محصول به مشتریان ارائه کرد. در ادامه توضیحات جامع تری را در رابطه با چاپ سیلک و مزایای استفاده از آن ارائه خواهیم کرد. پیشنهاد می شود ادامه متن را دنبال کنید.

مزایای چاپ سیلک برند VERSACE روی شیشه

به طور معمول چاپ دارای روش های گوناگونی می باشد و تنها یک روش خاص برای چاپ روی قطعات گوناگون وجود ندارد. به این ترتیب می‌ توان برای هر محصولی از چاپ مناسب استفاده کرد تا ماندگاری چاپ افزایش یابد. به همین علت چاپ سیلک برند VERSACE روی شیشه بهترین گزینه برای این نوع قطعات می باشد، چرا که در این نوع چاپ تیراژ بسیار بالا است و سرعت چاپ نیز از دیگر انواع چاپ بالا تر خواهد بود. این مسئله باعث می‌ شود تا بتوان قطعات را با سرعت بیشتری چاپ زده و به مشتریان محترم تحویل داد. علاوه بر آن با توجه به جنس شیشه ای این بطری و حالت استوانه ای شکل آن به وسیله روش سیلک می توان چاپ با کیفیت تری را روی آن انجام داد. در این نوع چاپ احتیاجی به استفاده از واسطه سیلیکونی نخواهد بود و با ساخت شابلون می ‌توان عملیات چاپ را به راحتی انجام داد. در روش سیلک از رنگ ‌های با کیفیت آلمانی استفاده می‌ شود و می توان رنگ مورد نظر مشتری را تهیه کرده و در چاپ به کار برد. با توجه به حالت کدر و غیر شفاف این شیشه، با استفاده از رنگ مشکی توانستیم جلوه چاپ را افزایش دهیم که این  باعث شده تا نوشته ‌های قرار گرفته روی آن خوانا تر باشد.

شما می توانید از مقاله چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ای نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ سیلک برند VERSACE روی شیشه

چاپ سیلک برند VERSACE روی شیشه دارای مراحلی است که با استفاده از آن ها می ‌توان چاپی ظریف و دقیق را روی شیشه ایجاد کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و محل قرار گرفتن لوگو و نکات با اهمیت در نظر گرفته خواهد شد. بعد از آن شابلون برای ایجاد رنگ ها روی بطری شیشه ‌ای ساخته می شود و به این ترتیب عملیات چاپ انجام گرفته و جوهر روی سطح بطری شیشه ای قرار می گیرد. دستگاه ‌های موجود در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند و میزان فشار دستگاه پرس آن ها قابل تنظیم می باشد، به همین علت در حین چاپ آسیبی در بطری های شیشه ‌ای ایجاد نخواهد شد و با تنظیم فشار پرس از شکسته شدن قطعه در حین چاپ جلوگیری به عمل می آید. بعد از ایجاد جوهر روی بطری، قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ می شوند و جوهر روی آن ها به این صورت خشک می شود. استفاده از دستگاه تثبیت کننده باعث خواهد شد تا از پوسته پوسته شدن چاپ و از بین رفتن آن جلوگیری به عمل آید. در نهایت قطعات بسته بندی شده و به دست شما مشتریان گرامی می رسند.

چاپ سیلک برند VERSACE روی شیشه توسط مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قادر به ارائه خدمات مناسبی به شما می باشد، چرا که رضایت شما برای این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است. در چاپ سیلک برند VERSACE روی شیشه ، این مجموعه در مرحله اول روش چاپ مناسب را انتخاب می کند تا به این ترتیب با ارائه قطعات چاپ خورده با کیفیت به شما عزیزان رضایت شما را به دست آورد. این مجموعه با استفاده از دستگاه ‌های به روز، توانایی به کارگیری روش های مختلف چاپ مانند: چاپ تامپو، چاپ ترانسفر،  چاپ طلاکوب و.. را در قطعات شما دارد. به این ترتیب می ‌تواند روی هر نوع محصولی چاپ های با کیفیت و برجسته‌ای را ایجاد کند. این مجموعه تلاش کرده تا در کنار استفاده از قطعات و دستگاه های پیشرفته و به روز هزینه چاپ را کاهش دهد تا به این ترتیب رضایت خاطر شما عزیزان را به دست آورد، البته در نظر داشته باشید که هزینه چاپ ثابت نیست و با توجه به نوع قطعه، روش چاپ، رنگ های مورد استفاده و … تعیین می شود. شما می توانید با یک بار اعتماد به ما به مشتریان ثابت این مجموعه تبدیل شوید و با افزایش جلوه محصولات چاپ خورده و افزایش فروش آن ها سود بیشتری را به دست آورید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید با ورود به صفحه تماس با ما و ارتباط با کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید و همچنین برای مشاهده سایر خدمات ما را از طریق صفحات اجتماعی در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاس گزاریم و ساعات خوشی را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *