چاپ سیلک برند STELO

چاپ سیلک برند STELO-چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از روش هایی که امروزه برای تبلیغات محصولات وجود دارد چاپ صنعتی بوده که قابلیت چاپ بر روی هر جنس از محصول مانند شیشه ، پلاستیک، چوب و … را دارد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال فعالیت و سابقه ، با استفاده از دستگاه های به روز دنیا و پرسنل کارآزموده توانسته است رضایت مشتریان خودت را جلب نماید .شما عزیزان می توانید برای چاپ روی محصولات از هر نوع اطلاعاتی مانند برند ، لوگو ، اطلاعات محصول ، مشخصات محتوای درون محصول و … استفاده نمایید . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ سیلک برند STELO خواهیم پرداخت .

 

بررسی کلی چاپ سیلک برند STELO

از جمله مسائلی که در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی برای بانوان اهمیت زیادی دارد، شکل ظاهری محصول می باشد . در صورتی که محصول ظاهری زیبا و با کیفیت نداشته باشد ، از خرید آن صرف نظر خواهند کرد. یکی دیگر از مواردی که می توان به آن اشاره نمود ، چاپ اطلاعات محصول بوده که چه خواصی دارد. برند چاپ شده ی روی این محصول سبب شده تا مصرف کننده آن را مشاهده کند و به راحتی به خاطر بسپارد . در نتیجه برای خرید مجدد برند شما برای شخص یادآوری می شود . این چاپ ها سبب افزایش فروش محصول شما شده که نشانه ای از حرفه ای بودن شما باشد. برای انجام چاپ روی قطعات و محصولات باید مراحل متعددی طی شود . در اولین مرحله ، از آن جایی که برای چاپ روی محصولات روش های مختلفی وجود دارد ، باید بهترین و متناسب ترین روش انتخاب گردد. این مرحله توسط کارشناسان متخصص مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با توجه به ابعاد ، شکل ظاهری ، جنس و … انتخاب می شود . در دومین مرحله باید رنگ مختص با جنس محصول را انتخاب نمود به طوری که بیشترین سازگاری با جنس محصول را داشته باشد . چاپ سیلک برند STELO با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و شابلون های استیل و فولادی ساخته شده انجام می گیرد و بیشتر روی محصولات گرد ،  استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح چاپ می شود . اما چاپ تامپو با استفاده از کلیشه های ساخته شده و پد های سیلیکونی انجام می گیرد به صورتی که رنگ به وسیله ی پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار می گیرد.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر بر روی قمقمه ی نی دار را نیز مطالعه نمایید.

 

مهم ترین مرحله چاپ سیلک برند STELO

یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله در چاپ روی محصولات طراحی می باشد که باید توسط طراحان دقیق و خلاق انجام گیرد. از آن جایی که روش چاپ روی طراحی تاثیر بسیار زیادی دارد، باید طراحان علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی از تمامی مراحل چاپ روی محصولات آگاهی داشته باشند . برای مثال در چاپ ترانسفر باید طرح مورد نظر به صورت معکوس طراحی شود تا در زمان چاپ روی محصول ، به درستی طرح روی آن قرار گیرد . همچنین باید در نهایت خلاقیت و ظرافت فونت ها کنار هم چیده شوند تا بیشترین جذابیت را به چاپ روی محصول بدهند. به هر میزانی که طراحی دقیق تر انجام گیرد چاپ روی محصول کیفیت بیشتری خواهد داشت . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ روی تمامی قطعات را با بهترین کیفیت موجود در بازار ارائه می دهد و کیفیت تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه مانند چاپ سیلک برند STELO را تضمین می نماید . پس از اتمام مرحله ی طراحی باید برای طرح مورد نظر شما شابلون هایی حکاکی شود و با استفاده از فیکسچر های ساخته شده محصول روی میز کار ثابت قرار گیرد و چاپی دقیق و واضح داشته باشبم.

 

کیفیت رنگ چاپ سیلک برند STELO

همان طور که قبلا ذکر شد ، باید متناسب ترین رنگ برای چاپ روی محصولات انتخاب گیرد . برای مثال اگر رنگی که برای چاپ روی پلاستیک به کار برده می شود را برای چاپ روی شیشه استفاده نماییم. چاپ کیفیت مطلوبی نداشته و به زودی پوسته خواهد شد و چاپ روی محصولات پاک می شود . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات استفاده می کند درجه بک ، آلمانی و از بهترین رنگ های رنگ در بازار بوده که در گذر زمان به هیچ عنوان رنگ پریده نشده و در برابر عوامل محیطی مانند سایش دست ، نم و رطوبت ، سرما و گرما ، نور آفتاب و … مقاومت بالایی دارد . همچنین این رنگ ها شفافیت و درخشندگی های خاصی داشته و جذابیت چاپ روی محصول را افزایش خواهد داد . پس از انتقال رنگ چاپ سیلک برند STELO توسط شابلون ، محصولات درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب افزایش دوام ، ثبات و ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد. پس از اتمام مراحل چاپ محصولات درون بسته بندی های موجود قرار گیرد تا از آسیب دیدن چاپ روی آن ها جلوگیری شود .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شابلون سازی ، کلیشه سازی ، ترکیب رنگ و … به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نموده و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره ی رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *