چاپ سیلک برند sima روی سطل

چاپ سیلک برند sima روی سطل-تصویر اصلی

چاپ طلاکوب برند Amlidanشما عزیزان با چند روش برای تبلیغات آشنایی دارید ؟ بسیاری از افراد زمانی که اسم چاپ را می شنوند ، تنها روش چاپ بر روی کاغذ را به یاد می آورند و با آن آشنا هستند. اما چاپ صنعتی یکی دیگر از روش های چاپ و تبلیغات می باشد که نسبت به روش های دیگر ماندگاری بالایی داشته و می توانید با صرف هزینه ای مناسب از این روش تبلیغ بهره مند شوید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه چاپ صنعتی ، توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی هستید ، ادامه مطلب چاپ سیلک برند sima روی سطل که یکی از نمونه های چاپ صنعتی می باشد را  مطالعه نمایید .

 

بررسی چاپ سیلک برند sima روی سطل

روش های مختلفی برای چاپ صنعتی بر روی محصولات وجود دارد که هر کدام از این روش ها مراحل و مقدمات مخصوص به خود را دارد . انتخاب نمودن روش چاپ بر روی محصولات با توجه به سایز ، ابعاد هندسی ، انحنا و … محصول ، توسط نیرو های متخصص انجام خواهد شد . پس از انتخاب نمودن روش چاپ باید رنگی متناسب با جنس محصول انتخاب شود تا بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد . در غیر این صورت رنگ های استفاده شده برای چاپ پوسته پوسته شده و از بین خواهد رفت . یکی از روش های چاپ بر روی محصولات ، چاپ سیلک می باشد که بیشتر بر روی محصولات گرد ، استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح انجام شده که باید دور تا دور آن طرح منتقل شود . به همین دلیل است که از چاپ سیلک برند sima روی سطل استفاده شده است . روش های دیگری که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ صنعتی بر روی محصولات استفاده می نماید ، چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و … می باشد که تمامی این روش ها و مراحل  آن ها در نهایت دقت و ظرافت انجام خواهند شد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند ULTRA SHINE را نیز مطالعه نمایید .

 

نقش طراحی چاپ سیلک برند sima روی سطل

طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به تمامی نرم افزار های طراحی مانند کورل و فتوشاپ مسلط بوده و باید به تمامی مراحل چاپ صنعتی نیز آگاهی داشته باشند . زیرا روش چاپ صنعتی در طراحی طرح مورد نظر تاثیر گذار است . شما عزیزان می توانید در این مرحله از تمامی اطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتوا و … استفاده نمایید تا چاپی بی نظیر و خلاقانه داشته باشیم . به هر میزانی که در طراحی از ظرافت بیشتری استفاده شود چاپ دقیق تری را خواهیم شد . همان طور که در تصویر مشاهده می کنید ، از سه رنگ مختلف برای چاپ سیلک برند sima روی سطل استفاده شده که باید برای هر رنگ طراحی مخصوص به آن انجام شود و برای طرح مورد نظر شابلون ساخته شود . طراحی یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله های چاپ می باشد که باید در نهایت خلاقیت و دقت انجام شود . طراحی زیبا و جذاب برای محصول می تواند مصرف کننده های زیادی را به خود جلب نماید که این امر سبب افزایش فروش محصول شما خواهد شد . پس از اتمام طراحی مورد نظر شابلون ساخته خواهد شد تا به انتقال رنگ بر روی محصول بپردازیم .

 

کیفیت چاپ سیلک برند sima روی سطل

پس از این که طرح مورد نظر بر روی شابلون هایی از جنس فولاد و استیل حکاکی شد ، باید به انتقال رنگ بر روی محصول پرداخته شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی محصولات از بهترین رنگ های موجود در بازار استفاده می نماید که مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ،نور آفتاب و … خواهد داشت . این رنگ ها قابلیت شست و شو داشته و به هیچ عنوان طرح های چاپ شده بر روی محصول از بین نخواهد رفت . همچنین می توانید متناسب با ابعاد محصول فیکسچر بسازید تا محصول بر روی میز کار شما ثابت نگه داری شود و چاپ دقیق و تمیزی را داشته باشیم . پس از انتقال رنگ ، محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت که سبب افزایش دوام ، ثبات و ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد . در نهایت پس از اتمام مراحل چاپ سیلک برند sima روی سطل ، محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت که از آسیب دیدن چاپ های انجام بر روی آن جلوگیری خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کیفیت تمامی چاپ های انجام شده را تضمین می کند .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

در صورتی که شما عزیزان سوالاتی را در زمینه ساخت شابلون ، کلیشه ، طراحی صنعتی و … دارید ، به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاور ه ی تخصصی رایگان بهره مند شوید .

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *