چاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه

چاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه-چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه یکی از مهمترین روش های تبلیغات و معرفی محصولات چاپ صنعتی می باشد، زیرا با استفاده از این روش می توانید تبلیغات دائمی و با کیفیت تری روی محصول خود داشته باشید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از جدیدترین و با کیفیت ترین دستگاه های روز دنیا و به کارگیری پرسنل کارآزموده و ماهر آماده ارائه انواع خدمات چاپ بر روی قطعات و محصولات شما می باشد. چاپ برند Pasha  بر روی شیشه یکی از انواع چاپ های انجام شده در این مجموعه می باشد که توسط دستگاه چاپ سیلک انجام شده است. برای انجام یک چاپ با کیفیت مراحل گوناگونی باید طی شود که در ادامه به بررسی این مراحل خواهیم پرداخت.

 

مراحل چاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه

برای انجام چاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه  باید به نکات زیادی توجه داشته باشیم که از جمله مهمترین آنها می توان به انتخاب روش مناسب چاپ و رنگ مناسب با توجه به جنس قطعه اشاره نمود.  علاوه بر موارد بالا عوامل دیگر مانند طراحی ، روش های تثبیت رنگ و… نیز تاثیر بسیار زیادی در کیفیت چاپ خواهد داشت.توجه داشته باشید که تمامی مراحل مقدماتی برای شروع فرایند یک چاپ با کیفیت توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام خواهد گرفت و شما عزیزان  می ‌توانید با کمترین هزینه بهترین و با کیفیت ترین چاپ و یا تبلیغ را بر روی محصولات خود داشته باشید. در ادامه به بررسی و نقش هر کدام از این مراحل خواهیم پرداخت.

 

انتخاب رنگ در چاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه

در ابتدایی ترین مرحله چاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه باید رنگ مناسب با شکل و جنس قطعه شما انتخاب شود و اگر بخواهیم موضوع را دقیق‌تر بررسی کنیم باید این را در نظر داشته باشید که در اجناسی که از جنس پلاستیک می باشند باید از رنگ های مخصوص پلاستیک استفاده شود و برای اجناسی که از جنس شیشه ، چوب ، فلز و … می باشند باید از رنگ‌های مناسب با هر یک از آنها استفاده شود. در صورت استفاده از رنگهای نامناسب برای قطعه ممکن است بعد از انجام فرایند چاپ از ماندگاری پایینی بر روی قطعه بهره مند شویم و یا حتی ممکن است شاهد ریزش رنگ از روی سطح جنس باشد. بنابراین انتخاب نوع رنگ یکی از مهمترین مواردی است که در زمان انجام چاپ صنعتی بر روی قطعات باید به آن توجه داشته باشیم. علاوه بر آن انتخاب روش مناسب برای چاپ با توجه به شکل قطعه نیز تاثیر بسیار زیادی در کیفیت چاپ خواهد داشت. باید با توجه به میزان ظرافت طراحی ، نوع رنگ انتخاب شده برای چاپ و شکل قطعه ، روشی برای انجام چاپ انتخاب شود که هیچ گونه نقص و یا ایرادی در چاپ به وجود نیاید.معمولاً برای قطعاتی که دارای سطوح ناهموار و غیر صاف هستند از روش چاپ تامپو و برای سطوحی که دارای سطح صاف یا به حالت استوانه شکل می باشند از روش چاپ سیلک استفاده خواهد شد. روش های چاپ دیگری نظیر چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مورد استقبال بسیاری از علاقه مندان به این نوع چاپ ها قرار گرفته است که در مطالب دیگر به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند Chiocc  را نیز مطالعه نمایید.

 

نقش طراحی در چاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه

باید به این نکته توجه داشته باشیم که درچاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه طراحی نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری خواهد داشت. با توجه به اینکه در این قطعه ، که به صورت استوانه ای و با شعاع  نسبتاً کوچکی می باشد ، از طراحی های ظریف و نوشته های کوچک استفاده شده است باید طراحی به گونه ای صورت گیرد که در زمان چاپ فاصله میان تمامی طرح ها به وسیله رنگ کاملاً پر شود و یا به عبارت دیگر رنگ ها با یکدیگر تداخل پیدا نکند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از تیم طراحی قدرتمند خود با کمترین هزینه طرح مورد نظر شما را آماده و طبق درخواست شما بر روی قطعه مورد نظرتان چاپ خواهند نمود. همانطور که گفته شد برای انجام چاپ بر روی این قطعه از دستگاه چاپ سیلک استفاده خواهد شد. در اینجا طرح بر روی شابلون های طراحی حکاکی شده و سپس با قرار گرفتن قطعه در زیر این شابلون ها طرح بر روی قطعه منتقل خواهد شد. در قسمت بعد فرایند چاپ در دستگاه  سیلک را به صورت کامل تر برای شما  شرح خواهیم داد.

 

چاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه-مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

 

چاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه در یک نگاه

همانطور که در قسمت های بالا گفته شد برای انجام چاپ سیلک برند Pasha بر روی شیشه  مقدمات و مراحل گوناگونی باید انجام شود تا یک چاپ با کیفیت و درجه یک با ماندگاری بالا بر روی قطعه شما انجام گیرد.توجه داشته باشید که تمامی این مراحل باید به ترتیب زیر و مرحله به مرحله انجام گیرد تا چاپی بدون ایراد بر روی قطعه شما انجام گیرد.

مرحله اول: طراحی مناسب با توجه به اندازه قطعه و نوع تبلیغات و یا اشکالی که میخواهید بر روی قطعه چاپ نمایید.

مرحله دوم: انتخاب نوع رنگ و روش انجام چاپ با توجه به جنس و شکل هندسی قطعه.

مرحله سوم : فرایند ساخت شابلون با توجه به طراحی انجام شده و همچنین تهیه فیکسچر مناسب برای ثابت نگه داشتن قطعه بر روی دستگاه.( در واقع فیکسچر این امکان را به شما خواهد داد که تمامی قطعات در موقعیت یکسان و مناسبی بر روی دستگاه قرار بگیرند و در چاپ با تعداد بالا تمامی چاپ ها بر روی قطعه در یک نقطه انجام گیرد و در نهایت طرح هایی کاملا مشابه و یکنواخت داشته باشیم )

مرحله چهارم:  ساخت رنگ وآماده سازی دستگاه برای انجام فرایند چاپ. توجه داشته باشید که شما می توانید در چاپ سیلک از رنگهای متنوعی  برای تبلیغات و چاپ خود استفاده نماید. اما در صورتی که در چاپ شما از دو رنگ استفاده شده باشد باید به تعداد رنگ های به کار رفته در  طرح مراحل چاپ را تکرار نمایید برای مثال اگر در چاپ سیلک از دو رنگ استفاده شده باشد باید دو مرحله چاپ بر روی طرح تان انجام دهید و در هر مرحله یک رنگ را بر روی قطعه چاپ نمایید. برای این منظور شما می توانید علاوه بر استفاده از روش چاپ سیلک از روش چاپ ترانسفر ، که هیچگونه محدودیت رنگی در آن وجود ندارد، برای انجام چاپ‌های صنعتی خود استفاده نمایید.

مرحله پنجم: مرحله آخر مرحله تثبیت رنگ و بسته بندی می باشد که بعد از انجام چاپ انجام خواهد شد. در این مرحله با توجه به نوع قطعه و نوع رنگ به کار رفته در چاپ ، قطعه درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت تا علاوه بر درخشان تر شدن و زیباتر شدن چاپ طول عمر آن بر روی قطعه شما نیز افزایش پیدا کند. در انتها تمامی قطعاتی که چاپ بر روی آنها انجام شده در بسته بندی های مناسب قرار خواهند گرفت تا از وارد شدن آسیب و یا ضربه های احتمالی که موجب پاک شدن چاپ خواهد شد جلوگیری شود.

 

 راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی صنعتی ، چاپ صنعتی و یا انتخاب روش مناسب برای چاپ با مراجعه با قسمت تماس با ما سایت Www.Isatisprint.Com با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید سوالات و نقطه نظرهای خود را از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما مطرح کنید.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *