چاپ سیلک برند nayer بر روی سطل

چاپ سیلک برند nayer روی سطل-تصویر اصلی

یکی از روش های تبلیغ برای محصولات شما که ماندگاری بالایی دارد ، چاپ صنعتی می باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز و تمام اتوماتیک قابلیت چاپ بر روی محصولات شما را دارد . چاپ بر روی محصولات یکی از بهترین روش های تبلیغ به حساب می آید ؛ زیرا مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط بوده ، چاپ روی محصول را مشاهده می کند و به خاطر می سپارد . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی هستید ، می تواند چاپ سیلک برند nayer بر روی سطل را نیز مطالعه نمایید .

 

تفاوت چاپ سیلک برند nayer بر روی سطل با روش دیگر چاپ

چاپ صنعتی بر روی محصولات و قطعات روش های مختلفی دارد که بر اساس انحنا ، شکل ظاهری ، جنس و … محصول ، توسط نیرو های متخصص انتخاب می شود . هر کدام از این روش ها مراحل مختص به خود را داشته که باید در نهایت دقت انجام شوند . برای مثال می توان به چاپ تامپو اشاره نمود . چاپ تامپو با استفاده از پد های سیلیکونی و کلیشه انجام گرفته ، به این صورت که رنگ توسط پد های سیلیکونی و دستگاه های تمام اتوماتیک از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول مورد نظر چاپ می شود . اما چاپ سیلک برند nayer بر روی سطل این گونه نیست و با استفاده از دستگاه های اتوماتیک دوار انجام می گردد . برای انجام این نوع چاپ باید قطعه گرد ، استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح باشد . چاپ ترانسفر نیز که با نام چاپ حرارتی شناخته شده به این صورت است که طرح مورد نظر بر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و با استفاده از حرارت طرح روی محصول منتقل می شود . چاپ طلاکوب نیز در دو روش سرد و گرم انجام می گردد ، اما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بیشتر آن استفاده می شود .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ طلاکوب برند URANUS BLACK نیز مطالعه نمایید .

 

مراحل چاپ سیلک برند nayer بر روی سطل

همان طور که گفته شد چاپ صنعتی روش هایی مختلفی داشته که هر یک از این روش ها مراحل متعددی دارد . در این بخش مراحل چاپ سیلک را در اختیار تان قرار خواهیم داد .

1- پس از بررسی محصول و انتخاب روش چاپ روی آن باید رنگ مختص به جنس محصول انتخاب شود .

2- طراحی یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین مراحل چاپ صنعتی بوده که باید در نهایت خلاقیت انجام شود .

3- بعد از طراحی باید برای طرح مورد نظر شما شابلون ساخته شود .

4- فیکسچر قابلیت ثابت نگه داشتن محصول روی میز کار را داشته تا بتوانیم چاپی تمیز و دقیق داشته باشیم . به همین منظور با توجه به ابعاد محصول ، به ساخت فیکسچر می پرداریم .

5- پنجمین مرحله ، انتقال طرح چاپ سیلک برند nayer بر روی سطل می باشد که باید توسط پرسنل کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گیرد .

6- پس از انتقال رنگ ، محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار می گیرند که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ روی محصول خواهد شد .

7- در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد تا از آسیب دیدن چاپ روی آن ها جلوگیری شود .

 

طراحی و کیفیت رنگ چاپ سیلک برند nayer بر روی سطل

در مرحله ی طراحی می توانید از تمامی اطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، مشخصات محصول و … استفاده نمایید . طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسط به نرم افزار های طراحی مانند کورل و فتوشاپ ، از تمامی مراحل چاپ صنعتی نیز آگاه باشند . همان طور که در تصویر مشاهده می کنید از دو رنگ برای چاپ سیلک برند nayer بر روی سطل استفاده شده ، به همین منظور باید بای هر رنگ جداگانه طراحی شود و برای هر طرح یک شابلون ساخته گردد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از بهترین رنگ های موجود در بازار برای چاپ روی محصولات استفاده می نماید که قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، تابش نور آفتاب و … را خواهد داشت . انتقال رنگ روی این محصول نیز در دو مرحله انجام شده ، به طوری که پس از خشک شدن چاپ رنگ اول ، رنگ دوم چاپ خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی چاپ های انجام شده را در نهایت دقت و کیفیت ارائه داده و تضمین می نماید . این مجموعه قابلیت چاپ روی هر سایزی از محصولات شما را نیز خواهد داشت .

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *